چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی الکترونیکس شریک ستاره انرژی سال 2016 توسط آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا شد

POY_SustainedExcellence_2016lg-1024x514

ال‌جی برای پیشگامی پایدار در راستای حفاظت از محیط زیست، بالا بردن آگاهی از تغییرات جوی و بازده انرژی مورد تقدیر قرار گرفت.

سئول، ۶ آوریل ۲۰۱۶- ال‌جی الکترونیکس توسط آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا شریک ستاره انرژی سال ۲۰۱۶ شد و جایزه Year–Sustained Excellence Award را برای پیشگامی در حفاظت از محیط زیست با تولید محصولات الکترونیک مصرفی که راندمان انرژی بالایی دارند دریافت کرد. علاوه بر این، ال‌جی جایزه ۲۰۱۶ ENERGY STAR Climate Communicator را برای تلاش‌های خود در جهت ارتقا سطح آگاهی مشتریان از تأثیر بر تغییرات جوی به دست آورد.  

ویلیام چو، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «ال‌جی از مشارکت با ENERGY STAR و تأثیر مثبت بر محیط زیست در امریکا به خود می‌بالد. ما به مشتریان امریکایی کمک می‌کنیم تا ابتکار برای زندگی بهتر را با تولید محصولاتی تجربه کنند که ذخیره انرژی را بدون قربانی کردن عملکرد یا سبک ارائه می‌دهند. در ضمن، ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا دریابند چقدر ذخیره انرژی می‌تواند در نبرد با تغییرات جوی مفید باشد.»

جینا مک‌کارتی، مدیر EPA، ال‌جی را برای دستاوردهایش تحسین کرد و گفت: «ال‌جی از طریق همکاری مستمر با ENERGY STAR به امریکایی‌ها کمک می‌کند تا پول خود را پس‌انداز کنند، انرژی را ذخیره کنند و در کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای که منجر به تغییرات نامطلوب جوی می‌شود سهم خود را ایفا کنند. ال‌جی تعهد قوی خود را به بازده انرژی و حفظ یک سیاره سالم برای نسل‌های آتی نشان می‌دهد و من با افتخار بالاترین تقدیرها را از آن ال‌جی نموده و عنوان شریک ENERGY STAR برای Year–Sustained Excellence اطلاق می‌نمایم.»

به گفته آقای چو، ال‌جی ۵ سال متوالی است که شریک ENERGY STAR است و متعهد است مبتکرانه‌ترین و پربازده‌ترین محصولات با بهترین عملکرد را تولید کند و در عین حال از تأثیرات منفی بر کره زمین بکاهد. آقای چو توسط مجله CR Magazine به عنوان مسئول‌ترین مدیرعامل سال نام گرفته است که بخش اعظم آن به دلیل پیشگامی او در بازده انرژی و پایداری محیط زیست است.

به گفته آژانس حافظت از محیط زیست امریکا، “ال‌جی خود را به عنوان قهرمان برای بهبود محیط زیست از طریق بازده انرژی و انتقال مزایای محصولات تأییدشده ستاره انرژی شناخته است.”

از جمله دستاوردهای ال‌جی در سال ۲۰۱۵ می‌توان به ارائه صدها مدل تأییدشده ستاره انرژی در گروه محصولات مختلف نظیر ماشین لباسشویی، خشکشویی، یخچال، تلویزیون و مانیتور را نام برد که در مجموع تعداد مدل‌های تأییدشده ستاره انرژی را نسبت به سال ۲۰۱۴ تا ۱۵ درصد افزایش می‌دهد.

مک‌کارتی، مدیر آژانس حافظت از محیط زیست امریکا، با تأکید بر جایزه ۲۰۱۶ Climate Communicator Award ال‌جی، گفت: «ال‌جی به مشتریان کمک می‌کند تا بفهمند چقدر اقدامات ذخیره انرژی می‌تواند بر شرایط جوی تأثیر مثبت داشته باشد.»


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد