چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

حداکثر قدرت و حداکثر تفریح با یک دی‌جی اختصاصی

41760_b_5

 یک مهمانی هیجان انگیز با سیستم های-فای مینی ۳ هزار وات CM9750 ال‌جی تجربه کنید.

قابلیت همگام سازی صدا به صورت بی‌سیم (تلویزیون ال‌جی)، پخش موسیقی توسط Music Flow، پخش موسیقی ازطریق بلوتوث، چراغ LED رنگارنگ، دی‌جی خودکار و افکت دی‌جی از جمله امکاناتی است که می‌توانید با این دستگاه صوتی قدرتمند ال‌‎جی تجربه کنید.  

صدای باس انفجاری

درسیستم صوتی جدید ال‌جی، “باس انفجاری” با ایجاد صدای باس عمیق، پویا و با کیفیت، تجربه جدید صدایی قدرتمند از طریق ماتریس صدای تنظیم شده برای شنونده فراهم می‌آورد.

همگام‌سازی صدا با تلویزیون ال‌جی به صورت بی‌سیم

با اتصال این سیستم صوتی از طریق بلوتوث، به تلویزیون هوشمند ال‌جی خود به صدای تلویزیون خود جلوه بیشتری بدهید.

بلوتوث

با فناوری بلوتوث تعبیه شده دراین سیستم صوتی ال‌جی، اکنون می‌توانید به‌ راحتی موسیقی مورد نظر خود را از دستگاه های موبایل از طریق جریان صدای بی‌سیم، به این سیستم منتقل کرده و با صدایی شگفت‌انگیز به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

دی‌جی خودکار

با ایجاد یک موسیقی بی وقفه و بدون درز، با استفاده از قابلیت “دی‌جی خودکار” از طریق اتصال انتهای آهنگ درحال پخش به آهنگ بعدی، از گوش دادن به موسیقی خود نهایت لذت را ببرید.

بلوتوث چند نقطه ای

سیستم صوتی جدید ال‌جی، می‌تواند به صورت همزمان به ۳ دستگاه از قبیل تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر شخصی از طریق بلوتوث متصل شود. اکنون می‌توانید از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود یکی پس ازدیگری، بدون فرآیند قطع و وصل شدن نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است برای استفاده از این قابلیت، باید به حداقل نسخه ۴٫۰٫۳ آندروید و نسخه ۶ آیفون به‌روز رسانی شوید.

ورودی صدای وسایل قابل حمل ۳٫۵ میلی‌متری

با استفاده از کابل ۳٫۵ میلی‌متری مدیا پلیر خود را به بلندگوهای این سیستم وصل کنید و به ‌راحتی از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد