چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

طراحی مدرن و امکانات پیشرفته در بلند گوی خطی بی سیم LH-130SPK ال‌جی

photo_2016-04-24_14-57-37

ساندبار دو کاناله و ۲۲۰ وات ال‌جی LH-130SPK از ساب‌ووفر بی‌سیم برخوردار است و به موتور LG Auto Sound Engine تجهیز شده. این بلندگوی خطی قابلیت کنترل با دستگاه کنترل تلویزیون شما را دارد و یکی از امکانات بارز آن  Bluetooth Stand-By است.  

چند منظوره

این ساندبار قابلیت اتصال به سه دستگاه بلوتوث را به صورت همزمان دارد و این امکان را به شما می‌دهد که بین این سه بلوتوث بدون وقفه متصل شوید.

Bluetooth Stand-By

هر زمان که شما به نرم افزار پخش موسیقی گوشی خود ضربه آهسته‌ای بزنید، بلوتوث به صورت اتوماتیک به بلندگو متصل و موسیقی پخش می‌گردد. پس موسیقی هر زمان که شما آماده باشید آماده است.

به روز رسانی

همیشه بلندگوی خطی خود را به روز نگه دارید. با نرم افزار جدید موجود ما شما بدون کمک به سیم می‌توانید از طریق دستگاه تلفن هوشمند خود این کار را انجام دهید.

ارتباط صوتی بی‌سیم

ال‌جی خلاقیت دیگری به خرج داده و این بار می‌توانید بدون هیچ سیم و کابلی، ساندبار را به تلویزیون وصل و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اتصال به واسطه بلوتوث صورت می‌گیرد. البته این سیستم فقط با تلویزیون‌های ۲۰۱۳ ال‌جی سازگاری دارد.

قابلبیت کنترل به وسیله دستگاه کنترل تلویزیون شما

شما می‌توانید از دستگاه کنترل تلویزیون خود برای کنترل کردن دستگاه بلندگوی خطی استفاده کنید.

ساب‌ووفر بی‌سیم

ساب‌ووفر این دستگاه به صورت بی سیم به ساندبار متصل است. ساب‌ووفر بی‌سیم به شما در بیشتر لذت بردن از کیفیت موسیقی کمک می‌کند.

ایستگاه مود

این دستگاه با توجه به انتخاب‌های قبلی شما در ساعات مختلف روز تشخیص می‌دهد که آهنگ مورد علاقه شما در یک ساعت خاص از روز چیست و به پخش آن می‌پردازد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد