چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

آموزش ساخت حساب کاربری برای تلویزیونهای هوشمند ال جی در Smart World

webos-tv-main-banner-3_3

با پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی پتانسیل واقعی تلویزیونتان را دریابید. برنامه‌های کاربردی ال‌جی، از ورزش، موسیفی و فیلم گرفته تا هواشناسی و بازی، برای هر سلیقه‌ای یک برنامه کاربردی دارد. 

 

اگر به تازگی تلویزیون هوشمند خریده‌اید و می‌خواهید از آن هر چه بیشتر بهره ببرید، حتما به فروشگاه مجازی برنامه‌های کاربردی ال‌جی به نام LG Smart World  سر بزنید. در این فروشگاه هر چه می‌خواهید را می‌توانید بیابید. برای مراجعه به دنیای هوشمند تلویزیون‌های ال‌جی ابتدا به وب سایت زیر بروید:

http://www.lgappstv.com/appspc/main/main/nationSelect.do

1

سپس، با انتخاب منطقه خاورمیانه و آفریقا، کشور ایران را به عنوان کشور مقصد انتخاب نمایید تا به صفحه زیر هدایت شوید.

http://ir.lgappstv.com/appspc/main/main/main.lge?lang=per_IR

حالا که وارد فروشگاه برنامه‌های کاربردی تلویزیون ال‌جی شده‌اید لازم است برای خود یک حساب کاربری ال‌جی داشته باشید.

حساب کاربری ال‌جی چیست؟

حساب ال‌جی حساب متحدی است که به خدمات هوشمند ال‌جی الکترونیک مانند  LG Smart World، LG Mobile Smart World، LG Smart ThinQ، LG Health  و LG EnerVu می‌توانید با یک شناسه دسترسی داشته باشید. اگر با حساب ال‌جی ثبت نام کنید، می‌توانید با یک شناسه از خدمات هوشمند مختلف استفاده کنید. اما بر طبق خدمات ممکن است به نیاز وارد کردن اطلاعات اضافی دارید.

 در هنگام استفاده از خدمات LG Smart World میتوانید به وسیله FAQ مشکلات و ناراحتی را حل کنید.

برای ایجاد حساب کاربردی، در این وب سایت به بالای صفحه و به قسمت ثبت عضویت مراجعه کنید. اما آیا می‌دانید چطور؟

 2

چگونه باید برای عضویت در تلویزیون ثبت نام کنم؟

برای عضویت و ثبت نام در تلویزیون، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کرده و روی دکمه [انجام ثبت] در ایمیل درستی سنجی LG Smart World که به آدرس ایمیل شما ارسال شده است، کلیک کنید.

شناسه شما باید یک آدرس ایمیل معتبر باشد. رمز عبور باید بین ۶ تا ۱۲ نویسه و ترکیبی از حروف انگلیسی و اعداد باشد.

می‌توانید با استفاده از همان شناسه ایمیل و رمز عبوری که هنگام ثبت نام جهت عضویت، در تلویزیون وارد کرده اید، به وب سایت LG Smart World وارد شوید.

بعد از ورود روی تلویزیون دکمه Home را فشار دهید  و با کلیک آیکون انسانی در فوق دست راست تصویر به “صفحه من” بروید و اگر اطلاعات کاربر (تاریخ تولد، آدرس، اطلاعات پرداختی و غیره) وارد کنید امکان خریدار اپ‌ها و محتویات وجود دارد.

لازم به ذکر است که کوچکتر از ۱۴ سالگی امکان ثبت نام وجود ندارد.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مدل سال ۲۰۱۵

انتخاب دکمه [Home] از روی کنترل از راه دور ← انتخاب [آیکون چرخ دندانه دار] در راست فوق ← انتخاب [پیشرفته] ← انتخاب [عمومی] ← انتخاب [مدیریت حساب] ← انتخاب [ایجاد حساب] در راست فوق ← موافقت با شرایط و قونین ← بعد از وارد کردن ایمیل و رمز عبور انتخاب [ثبت عضویت] ← در ایمیل “درستی سنجی ایمیل از LG Smart World” انتخاب [انجام ثبت]

تلویزیون‌های webOS ال‌جی مدل سال ۲۰۱۴   

انتخاب دکمه [Home] از روی کنترل از راه دور ← انتخاب [آیکون چرخ دندانه دار] در راست فوق ← انتخاب [مدیریت  حساب] از تنظیمات سریع ← انتخاب [ایجاد حساب] در راست فوق ← موافقت با شرایط و قونین ← بعد از وارد کردن ایمیل و رمز عبور انتخاب [ثبت عضویت] ← انتخاب ایمیل “درستی سنجی ایمیل از LG Smart World” ← در ایمیل “درستی سنجی ایمیل از LG Smart World” انتخاب [انجام ثبت]

انتخاب مسیر عملکردی بوسیله دکمه منو که می تواند بسته به ورژن های مختلف دستگاه متفاوت باشد.

تلویزیون‌های هوشمند NetCast ال‌جی سال ۲۰۱۲/سال ۲۰۱۳/سال ۲۰۱۴

انتخاب دکمه [Home] از روی کنترل از راه دور ← انتخاب [آیکون چرخ دندانه دار] در راست فوق ← انتخاب [ثبت عضویت] ← موافقت با شرایط و قونین ← بعد از وارد کردن ایمیل و رمز عبور انتخاب [ثبت عضویت] ← در ایمیل “درستی سنجی ایمیل از LG Smart World” انتخاب [انجام ثبت]

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مدل سال ۲۰۱۱

انتخاب دکمه [Home] از روی کنترل از راه دور ← انتخاب [ورودی] در راست فوق ← انتخاب [ثبت عضویت] ← بعد از وارد کردن ایمیل انتخاب [تایید هم سواری] ←  بعد از وارد کردن رمز عبور انتخاب [ثبت عضویت] ← در ایمیل “درستی سنجی ایمیل از LG Smart World” انتخاب [انجام ثبت]

* اما بر طبق مدل تلویزیون ممکن است مکان و نام هر منو فرق دارد و لطفاً به مسیرهای بالایی مراجعه کنید.

ثبت عضویت روی وب سایت LG Smart World چطور ثبت نام میکنم؟

با تعقیب مراحل زیر، می‌توانید روی وب سایت LG Smart World ثبت نام کنید:

① از گزینه های کاربر عمومی و کاربر فروشنده کاربر عمومی را انتخاب کنید.

② رضایت نامه کاربر را قبول کنید.

③ اطلاعات شخصی را وارد کنید.

④ تایید ایمیل شما کنید. (در ظرف ۴۸ ساعت تایید کنید و پس ثبت نام تمام شود.)


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 32 + ارسال نظر
میثم 1401,04,27 ساعت 16:07

با سلام من از کدوم قسمت برم ببینم کد ایمیلم چیه

بنده خدا 1401,03,27 ساعت 16:43

هرکاری کردم ثبت‌نام نشد
کد اینه 2lbhp97cdu

mahdi shakeri 1401,02,23 ساعت 13:04

Mahdi 1401,02,22 ساعت 01:28 http://LG Smart World

سلام

Arvin 1401,01,02 ساعت 23:51

لطفا این کد رو ثبت کنید
2KPCQDWMDV

بهنام 1400,12,17 ساعت 17:04 http://vod.divx.com

چطوری باید ثبت نام کنیم کد ثبت نام2139W5EWDVاینه ::

Maryam 1400,11,10 ساعت 13:28

سلام لطفا این کد را ثبت کنید
2KA3SKDXDV

Zahra fazili 1400,09,26 ساعت 01:26 http://Http//vod.divx.com

سلام لطفا این کد برای تلویزیون ال‌جی ثبت کنید 7EM833X2ED

اشکان 1400,09,20 ساعت 15:12

سلام خسته نباشید ببخشید من اکانت برا تلوزیون با گوشی ساختم ولی روی تلوزیون جواب نمیده چیکار کنم

امیدمح 1400,08,08 ساعت 16:04 http://Mha511382@gmail.com

لطفن کد تلوزیون منو ثبت کنید ممنوتVEBZ9WCTED

محمد تقی سیاه بالایی 1400,08,06 ساعت 21:10

سلام من تلویزیون ۴ال جی. ال ایی دی دارم هرکار میکنم ثبت نام کنم نمیشه یا رمزو میزنم می‌نویسه اشتباه

فائزه کمالی 1400,05,16 ساعت 14:35

این کد رو ثبت کنید
7HWEZ3MGED

یاسر 1399,10,12 ساعت 04:35

7F5WMRJPED

علی 1399,06,14 ساعت 21:13

سلام تلویزیون من وقتی میخای وارد مدیریت حساب بشی بسته شده باید چه کار کنم

Mahsa 1398,06,09 ساعت 21:58

من برا ثبت نام مشکل دارم میشه کمک کنید ممنون میشم
2KQCG4UFDV

Mahsa 1398,06,09 ساعت 21:52

2KQCG4UFDV

sadegh 1398,04,11 ساعت 00:18

سلام
من ثبت عضویت رو انجام دادم اما تلویزیون ایمیلم رو که تایید اعتبارش رو هم انجام دادم رو قبول نمیکنه و میگه شناسه کاربری یا رمز اشتباهه
درصورتی که من با همین ایمیل تاییدیه رو ok کردم و از صحت شناسه و رمزم مطمئن هستم
بهم بگید چیکار کنم تا بتونم از برنامه های داخل تلویزیونم استفاده کنم
با تشکر

Eyaan 1398,03,13 ساعت 19:28

7EQUFKQ3ED

Parham Abbasi 1397,03,28 ساعت 05:49 http://code.divx.com

7H29SHTIED

shoaiblashkari 1397,02,11 ساعت 22:29

Go

عرفان 1397,01,16 ساعت 10:44 http://vod.divx.com

من عرفان هستم.

Saied 1397,01,12 ساعت 18:34 http://vod.divx.com

7HQZ6K5UED

تلویزیون ال جی من .که ال ای دی هستش ثبتونام میخواد لطفا راهنمایی کنین

علیرضا 1396,09,26 ساعت 09:07

سلام.
من تلویزیون 49FU850T دارم. در تنظیمات قسمت عمومی گزینه مدیریت حساب وجود ندارد، لطفا راهنمایی کنید.
تشکر.

صابر 1396,09,06 ساعت 17:39

سلام صفحه مربوط به کشور ایران به کارش خاتمه داده الان کجا و چطوری اکانت درست کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید .

Taghi 1396,05,27 ساعت 04:34

تلفزیون

محسن عیاری 1396,04,27 ساعت 20:59 http://@mohsin

من به یو توبی وصل نمی شوم

شهاب 1396,03,01 ساعت 23:37 http://vod.divx.com

ثبت نام کد

ali 1396,02,29 ساعت 03:31

من کمی برایه ثبت نام در سایت شما مشکل دارم به کمک نیاز دارم.

الهه 1396,02,22 ساعت 14:36

ادمین عزیز ایران از لیست کشورها حذف شده
میخواستم بدونم شما میدونی چرا ؟
پس چطوری باید اکانت ساخت
ممنون

مصطفی 1396,02,19 ساعت 09:52

با سلام گزینه مدیریت حساب در تلویزیون نیست نمیشه ثبت نام کرد با شرکت تماس گرفتم نتونستن راهنمایی کنن مدل
47LB65200

Rez4 1395,05,25 ساعت 04:44

من یه تلوزیون lg webos دارم. وقتی میخام چیزی دانلود کنم نمشه ومینویسه دانلود فایل پشتیبانی نمی شود چیکار کنم که بشه دانلود کرد????

خودش میگه دیگه، دانلود نمیشه کرد چون فضا واسه فایل نداره و از نظر نرم افراری براش پیش بینی نشده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد