چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

اسامی تعدادی از برندگان جشنواره 120 تایی ها

Capture

جشنواره محصولات صوتی و تصویری ال جی تا ۱۲۰% تخفیف از ۱۳ اردیبهشت آغاز گردید. تا ۲۰% تخفیف هنگام خرید و تا ۱۰۰% هنگام نصب محصولات

شرایط جشنواره صوتی تصویری (تا ۲۰ درصد هنگام خرید)

جشنواره محصولات صوتی و تصویری ۱۲۰ تایی ها، از ۱۲ اردیبشهت ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. تخفیفات نقدی و هدایای (تا ۲۰%) در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در حین خرید به مشتریان تحویل خواهد شد. استفاده از مزایای جشنواره ۱۲۰ تایی ها، برای مشتریان، مشروط بر خرید محصولات صوتی و تصویری قید شده در جدول جشنواره و با ضمانت شرکت گلدیران و صرفا از نمایندگی های مجاز این شرکت است. 

 

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

شرایط دریافت تخفیف ویژه (تا ۱۰۰ درصد هنگام نصب)

در جشنواره ۱۲۰ تایی ها علاوه بر تخفیف در حین خرید، در هنگام نصب نیز از ۱ تا ۱۰۰% تخفیف دریافت خواهید کرد. دقت داشته باشید که جهت دریافت این تخفیف، حتما باید تلویزیون یا سیستم صوتی خود را توسط سرویس نصب رایگان شرکت مشتریان گلدیران (۸۴۷۳۳-۰۲۱) نصب کرده باشید و کارت هدیه بانکی خود را نیز از فروشنده دریافت کرده باشید.

طرح کارت بانکی که فروشنده در هنگام خرید، به شما ارائه می دهد به شکل زیر است و جهت دریافت هدیه فقط از همین کارت می توانید استفاده کنید. در صورت ارائه شماره کارت بانکی دیگر، تخفیف برای شما واریز نخواهد شد.

newspaper-winners(1)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد