چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات ماکرویو ال جی MG44

سولاردام *MG44 - MG44*

MG44W: سفید

MG44S: سیلور

دارای ظرفیت ۳۰ لیتری

پخت با ۳ روش مختلف ( مایکروویو ، گریل ، پخت ترکیبی )

دارای ۶ برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه 


دارای ۴ برنامه یخ زدایی

تایمر آشپزخانه

یخ زدایی سریع

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک 1397,09,03 ساعت 22:28

سلام یه سوال داشتم کار بااین دستگاه را از کجا دانلود کنم چون هرچی مدلشو میزنم جوابی نمیاد

لیلا سلیمانی 1397,09,01 ساعت 08:37

سلام لطفا دفترچه راهنما مدل mh1042gl ایمیل می فرمایید
باسپاس

مریم 1396,01,21 ساعت 00:21

سلام.واقعا سایت خوب و مفیدی دارید و بابتش بهتون تبریک میگم.من یه سوال داشتم ممنون میشم اگر جواب بدید چون خیلی گشتم و جوابمو پیدا نکردم.من از این مدل ماکرویو دارم و نمیتونم باهاش کیک درست کنم و هرچه سعی میکنم سفت میشه .ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

لطفا با 02184733 تماس بگیرید و اگه تو شهرتون کلاس آموزش آشپزی با ماکرویو بود شرکت کنید. سپاس از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد