چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات سولاردام ال جی MS91

MS91*R - MS91*R

MS91WR: سفید

MS91SR: نقره ای

دارای ظرفیت ۳۸ لیتری
فر سولاردام مجهز به پخت نوری
۵۰% صرفه جویی در مصرف برق نسبت به فر برقی
سرعت آشپزی تا ۳ برابر سریعتر نسبت به فر برقی  
حفظ طعم اصلی و مواد مغذی غذا
قابلیت پخت اتوماتیک ته چین مرغ و خورشت قرمه سبزی و …
مجهز به هیتر ذعالی (Charcoal Heater )
سیستم گرمایش از بالا و پایین
مجهز به موتور جوجه گردان و کباب گردان
پخت با 4  روش مختلف ( مایکروویو ، گریل ، کانوکشن ، پخت ترکیبی )
دارای ۲۴ برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگی در حافظه
فضای داخلی مدور (DOM ) تمام استیل ضد زنگ
طبخ انواع شیرینی ها و کیک به همان کیفیت طبخ در فر گازی
ظرف مخصوص برشته کردن و بریان کردن

ابعاد: 480*392*527

نظرات 2 + ارسال نظر
مائده خانوم 1395,08,23 ساعت 19:41

سلام خسته نباشید ممنون از اطلاعاتی که در اختیارمون میزارید میخواستم بدونم من بخارپز آرامپز دارم دستگاه میوه و سبزی خشک کن هم جدا دارم یک سولاردوم که بخوام باقیمت مناسب بخرم که بتونم بجای فر و ماکرویو ازش استغاده کنم چیه بعد اینکه مدل٩١بوگیر نداره آیا مشکل خاصی تو استفادش پیش میاره؟خیلی ضروریه که حتما سولاردوم سیستم ازبین بردن بو رو داشته باشه؟؟

میتونید مدل 93 رو بگیرید
بوگیر، یک آپشنه که اگه باشه بهتره و اگه نباشه هم مشکلی پیش نمیاد. مثل گرمکن صندلی ماشین

Me 1395,06,09 ساعت 12:44 http://mm-aa-nn.blogsky.com

سلام
میخواستم ببینم این مدل قابلیت پخت پیتزا و لازانیا رو داره؟ و اینکه اون سیستمی که بوی داخل اجاق رو از بین میبره داره؟سیستم یخ زدایی سریع چی؟امروز و فردا دارم خرید میکنم لطفا زودتر جواب بدین

1- بله
2- خیر
3- بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد