چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چرا کولر گازی اسپلیت ال‌جی بخریم؟

next plus

به نظر خیلی از خانواده‌ها، مهمترین دلیل به خاطره خوبی بر می‌گردد که محصولات ال‌جی در ذهن ما به یادگار گذاشته‌اند؛ محصولاتی که سال‌هاست در دکور خانه قرار گرفته‌اند و ما را از مواهب داشتن یک زندگی خوب بهره‌مند کرده‌اند.  

در واقع،‌ کولر گازی اسپلیت ال‌جی یکی از محصولات دوست‌داشتنی برند ال‌جی است که تکنولوژی، کیفیت و امکاناتی فراتر از خواست مشتری را ارائه می‌دهد.

پرتاب باد تا ۲۰ متر پر قدرت در چهار جهت

مهمترین انتظاری که مشتریان از یک سیستم تهویه مطبوع دارند، خنک کنندگی در گرمای سوزان فصل تابستان است. کولرهای گازی پیشرفته ال‌جی این خواسته را به نحو تحسین برانگیزی برآورده می‌سازند. پرتاب باد تا ۲۰ متر پر قدرت در چهار جهت  و استفاده از دمپرهای با دقت طراحی شده، خنک کنندگی سریع و یکنواخت محیط را به همراه می‌آورند تا برند ال‌جی به عنوان نامی ممتاز در صنایع تهویه مطبوع بدرخشد.

فیلتر پلاس مستر آیونایزر

تکنولوژی توسعه یافته پلاس مستر آیونایزر در جدیدترین کولر های گازی اسپلیت ال‌جی (سری نکست : نکست پلاس و نکست وان) با تولید ۳ میلیون یون در دقیقه باعث از بین رفتن انواع باکتری‌ها،‌ ویروس‌ها، ذرات آلرژی‌زا و گندزدایی محیط می‌شود. با این تکنولوژی متمایز ، دیگر نگرانی بابت سلامتی هوایی که تنفس می‌کنید،‌ نخواهید داشت.

کاهش خیره کننده مصرف انرژی

هر چه درباره ارزشمندی تکنولوژی اینورتر ال‌جی صحبت شود، حق مطلب به درستی ادا نخواهد شد. تکنولوژی اینورتر ال‌جی با بهره‌گیری از فناوری اسمارت اسکن با کاهش ۶۰+۱۳ (یعنی ۷۳ درصدی) مصرف انرژی در حقیقت جامعه طراحان و مهندسین صنایع تهویه مطبوع را حیرت زده کرده است. با خرید محصولات جدید اسپلیت ال‌جی شما دارید به نحو کارآمدی در هزینه‌های انرژی خانه صرفه‌جویی می‌کنید.

دوام یعنی گلدفین!

واحد طراحی و توسعه ال‌جی با بهره‌گیری از آلیاژ گلدفین در کندانسور دستگاه باعث شده، ضریب خوردگی نسبت به محیط به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.

خدمات مطمئن شرکت مشتریان گلدیران

در نقطه آخر، همه چیز به خدمات مطمئن و آرامش بخش یک شرکت خدماتی باز می‌گردد. هنگامی که بهترین شرکت خدمات سیستم‌های تهویه مطبوع کشور و یکی از برترین‌های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مسئولیت نصب و پشتیبانی از کولر گازی اسپلیت را به عهده دارد، حقیقتا خریدار- هر کسی که باشد- باید روی کاناپه لم داده و از خنکای اتاق لذت ببرد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد