چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تولید تلویزیون‌های OLED مسطح و OLED منعطف ال‌جی دوبرابر خواهد شد

lg_55oledc6_05

شرکت LG Display تولید پنل‌های OLED و OLED منعطف خود را گسترش می‌دهد تا مشتریان نمایشگرهای بیشتر با قیمت‌های ارزان‌تری را بتوانند انتخاب کنند.  

تلویزیون OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۶ به بلوغ می‌رسند و بازار را به چنگ می‌آورد. ال‌جی در این گام پیشقدم است و مجموعه محصولات کاملی از تلویزیون‌های OLED در فهرست تولیدات خود دارد. دو تا از این محصولات با مدل‌های OLED55C6V و OLED65E6V رتبه ۵ ستاره را از رسانه‌های معتبر دریافت کرده‌اند.

و بی‌شک واضح است که ال‌جی در همین جا متوقف نخواهد شد و تصمیم دارد تولید پنل‌های OLED و OLED منعطف خود را دو برابر کند تا در تلویزیون، تلفن همراه، خودرو یا محصولات دیگر به کار برد. این نشان می‌دهد که مجموعه تلویزیون‌های OLED در حال افزایش هستند و به احتمال زیاد انتخاب ابعاد صفحه‌نمایش نیز بیشتر خواهد بود و همین امر منجر به کاهش قیمت تلویزیون‌های OLED می‌شود.

شرکت LG Display، که در تملک شرکت ال‌جی است، تصمیم دارد تعداد پنل‌های OLED تولیدی را افزایش دهد و میزان تولید LCD را به همین اندازه فعلی حفظ کند. در حال حاضر، این شرکت ۴۳ هزار تلویزیون OLED در ماه تولید می‌کند و گسترش تولید به معنی تولید ۶۰ هزار پنل در ماه خواهد بود. البته، بیشتر تمرکز بر نمایشگرهای OLED در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچ است.

اگر همانطور که در تلویزیون‌های ال‌جی در CES 2016 و گوشی G Flex 2 دیدید، فکر می‌کردید که صفحه‌نمایش‌های منعطف و تاشو ایده‌ای زودگذر و فانی بوده‌اند، بهتر است بار دیگر فکر کنید؛ شاید نظرتان عوض شد. ال‌جی ۲۶۳ میلیون دلار در افزایش تولید پنل‌های OLED منعطف سرمایه‌گذاری کرده و تولید آنها را از ۴ هزار پنل در ماه به ۷۵۰۰ پنل در ماه رسانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد