چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مایکروویو سولاردام ال جی؛ سبک زندگی آشپزخانه‌ای شما را متحول می‌کند

LG Solardom

ماهیت زندگی امروز ، سرعت را می طلبد و دقت. این موضوع به یک اصل در همه قسمت های زندگی تبدیل شده است. اگر بناست از صبح تا شب همه چیز را تحت کنترل داشته باشیم ، اگر بناست وقت کم نیاوریم ، اگر باید سرعت به خرج دهیم و البته در عین حال دقت هم چاشنی اش کنیم ، باید برویم سراغ بهترین راه حل.  

درباره مایکروویو سولاردام ال جی چقدر شنیده اید؟ طبیعی است که وقتی حرف از سرعت و دقت به میان می آید و البته قرار است هر دوی این فاکتورها در راستای ارتقای کیفیت زندگی به کار گرفته شوند ، مایکروویو به عنوان وسیله ای ضروری برای استفاده در زندگی روزمره  جلب توجه می کند.

اما مایکروویو سولاردام ال جی یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است با قابلیت هایی که بدون شک مطابق با شرایط زندگی پر شتاب اینروزهاست.

شاید آشپزی هیچوقت تا این حد برایتان هیجان انگیز نباشد. سولاردام برای شما تبدیل به سرآشپزی می شود که سرعت و دقت مهمترین خصیصه هایش هستند. شما می توانید یک آشپزی متعادل و کامل و البته سریع را با سولاردام ال جی تجربه کنید اما اینجا یک ویژگی بارز دیگر هم وجود دارد که می تواند موازی با اهمیت فنی این مایکروویو مورد توجه باشد.

شمایل ظاهری جالب توجه این سولاردام تمام استیل ضد زنگ ، آن را از شکل صرف یک وسیله ضروری برای آشپزخانه درآورده است. اگر قرار است این مایکروویو در هر نقطه ای از آشپزخانه شما بنشیند ، نباید از کنار قابلیت طراحی ظاهری آن بی تفاوت عبور کنید. ظاهر چشمگیر و جذابش می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را کاملا تحت تاثیر قرار بدهد.

به خصوص برای خانم ها چه چیزی می تواند مهمتر از نمای ظاهری قلب خانه شان باشد؟ به ویژه اگر بدانند که این مایکروویو در کنار پتانسیل فنی بالا برای راه انداختن کارهای روزمره شان ، خیلی راحت تمیز می شود. فضای داخلی مدور سولاردام ال جی به نسبت انواع قدیمی که داخل آنها مستطیل شکل بود ، امکان تمیز کردن آن را بسیار راحت تر کرده است. بنابراین شما با یک حرکت بسیار ساده می توانید همه کثیفی ها را از سطح داخل مایکروو پاک کنید.

شاید گاهی لازم باشد با ایجاد تغییراتی سبک زندگی آشپزخانه ای شما تغییرات مثبتی را تجربه کند. به هر حال وقتی شما می توانید سه روش مختلف پخت را به عنوان یک امکان در اختیار داشته باشید ، ناخودآگاه قدرت انتخابتان بالا می رود و متنوع می شود ؛ همینطور که در عین حال سرعت بالا در پخت و پز هم می تواند یکی دیگر از ارمغان های تکنولوژی پیشرفته امروزی باشد که در کنار دیگر خصوصیات قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های سولاردام ال جی ارائه سه روش مختلف برای پخت و پز است. . پخت مایکروویوی ، گریل و پخت نوری. اگر در عین حال قابلیت سرعت را هم که برای هر سه روش پخت وجود دارد انتخاب کنید آنوقت است که می توانید برای آشپزی و طبخ غذا ، با سرعت سه برابر یک اجاق گاز معمولی برنامه ریزی کنید.

خودتان تصور کنید وقتی  این سرعت و قابلیت های آشپزی به بخش لاینفکی از روزمره تان تبدیل شوند ؛  چطور می توانند سبک و سیاق زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ شما در وقت تان صرفه جویی می کنید بنابراین طبیعی است که می توانید انرژی و زمان بیشتری برای سایر قسمت های مختلف زندگی تان بگذارید و در عین حال بابت سه چهار وعده غذای روزانه هم خیالتان کاملا آسوده باشد. با این وصف اضافه کردن فاکتور سرعت به زندگی نمی تواند اتفاق بدی باشد!

در عین حال نباید فراموش کنید که مایکروویو سولاردام ال جی با ویژگی تهیه غذاهای خاص از جمله غذاهای محبوب ایرانی ، اختیار انتخاب شما را برای وعده های مختلف غذایی بالا می برد. شما با مایکروویو سولاردام ال جی نه تنها می توانید کالباس خانگی بپزید که قورمه سبزی ، ته چین مرغ و کشک بادمجان و البته غذاهای مشابه هم می توانند در لیست برنامه غذایی تان قرار بگیرند. همه این غذاها می توانند با پخت اتوماتیک زحمت آشپزی را برای شما کم کنند.

سولاردام ال جی اما با بهره مندی از ویژگی بخار پزی ، با در نظر گرفتن طبخ سلامت غذا می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که به هر دلیلی باید دستور غذایی خاصی را بدون روغن و نمک و چربی  رعایت کنند.

منوی پخت فست فود خانگی ، منوی سرخ کردن سالم ، منوی خشک کردن سالم ، برنامه بو زدایی ، سنسور مخصوص گرم کردن و پخت غذا بدون نیاز به تنظیم زمان و البته خاصیت ضد زنگ بودن آن ؛ همه و همه می توانند زندگی آشپزخانه ای شما را به شکلی اساسی متحول کنند.

اگر حوصله آشپزی ندارید ، اگر وقتش را ندارید ، اگر به تنوع در پخت و پز علاقه مند هستید ، اگر زیادی مهمانداری می کنید ، اگر نمای ظاهری آشپزخانه تان برایتان اهمیت دارد،  اگر به دنبال پخت غذاهای سالم برای عزیزانتان هستید و البته بسیاری اگرهای دیگر حتما سراغ بهترین راه حل بروید…سولاردام پرشیا پلاس ال جی!


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد