چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

صدای قدرتمند 1500W در سیستم کوچک و همراه OM9550 ال‌جی

large5

با بلندگوی همراه جدید OM9550 ال‌جی می‌توانید موسیقی را توسط سیستم Music Flow ال‌جی به جریان بیندازید. اگر فایل‌هایی روی یو.اس.بی دارید که دوست دارید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و قطعات موسیقی خود را برای دوستتان ارسال کنید، با OM9550 ال‌جی این امر به سادگی میسر می‌شود. این سیستم صوتی یک دی.جی خودکار است و چراغ‌های LED رنگارنگی دارد که هیجان بیشتری به دورهمی‌های شاد و پرهیجان شما می‌دهد. 

 

افکت دی.جی

با اضافه شدن “افکتDJ ” در سینمای خانگی جدید ال‌جی ، که شامل افکت‌های  Flangin، توقف‌های تدریجی، ایجاد صدای کر و جلوه‌های تاخیر در پخش صوت است، به راحتی می‌توانید این ویژگی‌ها را در آهنگ‌های پخش شده از USB خود اعمال کنید. علاوه بر این، افکت‌های beat box و turntable در طول تغییرات پخش آهنگ، می‌تواند تجربه شنیداری لذت‌بخشی از پخش موسیقی برای شما فراهم آورد.

large4

صدای باس انفجاری

درسیستم صوتی جدید ال‌جی، “باس انفجاری” با ایجاد صدای باس عمیق، پویا و با کیفیت، تجربه جدید صدایی قدرتمند از طریق ماتریس صدای تنظیم شده برای شنونده فراهم می‌آورد.

بلوتوث

با فناوری بلوتوث تعبیه شده دراین سیستم صوتی ال‌جی، اکنون می‌توانید به‌ راحتی موسیقی مورد نظر خود را از دستگاه های موبایل از طریق جریان صدای بی‌سیم، به این سیستم منتقل کرده و با صدایی شگفت‌انگیز به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

large-3

دی‌جی خودکار

با ایجاد یک موسیقی بی وقفه و بدون درز، با استفاده از قابلیت “دی‌جی خودکار” از طریق اتصال انتهای آهنگ درحال پخش به آهنگ بعدی، از گوش دادن به موسیقی خود نهایت لذت را ببرید.

ورودی صدای وسایل قابل حمل ۳٫۵ میلی‌متری

با استفاده از کابل ۳٫۵ میلی‌متری مدیا پلیر خود را به بلندگوهای این سیستم وصل کنید و به ‌راحتی از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد