چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون OLED ال‌جی برنده بزرگ EISA برای پنجمین سال متوالی

EISA-Award_1-1024x546

تلویزیون OLED ال‌جی برای کیفیت تصویر، طراحی و رابط کاربری هوشمندش تحسین شد و ال‌جی بار دیگر داوران اروپایی را شگفت‌زده کرد.

تلویزیون OLED ال‌جی برای پنجمین سال متوالی “بهترین تلویزیون پیشرفته اروپا” توسط انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA) نام گرفت. جشنواره جوایز EISA Awards هر سال توسط هیئتی از داوران متشکل از ۵۰ مجله چندرسانه‌ای از ۲۰ کشور اروپایی تصمیم‌گیری می‌شود که محصولات مبتکرانه را برای قابلیت‌های فناورانه، طراحی و ابتکار ارزیابی می‌کنند. 

 

تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی (مدل ۶۵G6) به عنوان برنده در بخش “پیشرفته تلویزیون اروپا” به عقیده هیئت داوران “یک شاهکار هنری واقعی” است. هیئت داوران مجذوب توانایی این تلویزیون در ارائه سیاهی کامل برای یک تصویر باورنکردنی شدند و همچنین پشتیبانی از دو فناوری چشمگیر HDR 10 و Dolby Vision در تلویزیون SIGNATURE OLED  ال‌جی را تحسین کردند.

برایان کان، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از دریافت معتبرترین جایزه EISA برای پنجمین سال متوالی به خود می‎بالیم و هر جایزه مانند جایزه قبلی ارزشمند و مسرت‌بخش است. این تقدیر نشان از این باور ما دارد که تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی شاهکار برجسته مهندسی با کیفیت تصویر هیجان‌انگیز و طراحی انقلابی و متحول‌شده است.»

تلویزیون دیگر ال‌جی، UH770V SUPER UHD ال‌جی، جایزه برترین تلویزیون هوشمند اروپا را برای کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و رابط کاربری ملموس و ساده webOS 3.0 دریافت کرد. بخش موبایل ال‌جی نیز برای تلفن هوشمند ال‌جی G5 جایزه “برترین ابتکار موبایل اروپا” را بری طراحی ماژولار و بدنه تمام‌فلزی یکپارچه‌اش دریافت کرد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد