چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

عجیب اما واقعی: یخچال جدید ال‌جی با ویندوز 10

515264-lg-smart-fridge-primary

دوست دارید یخچالی داشته باشید که با ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود؟ خب، خوشبختانه ال‌جی این نیاز شما را هم برآورده می‌کند.  

خانه شما روز به روز هوشمندتر می‌شود. وقتی حتی وسایل الکترونیک یا برقی ساده مثل هر چیزی از اجاق گاز تا لامپ روشنایی پیشرفته می‌شوند، مرزهای جدیدی برای شبکه کردن تمام وسایل خانگی ایجاد شده و هیجان‌انگیزتر می‌شود؛ علاوه بر این، راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی هم برای هکرها باز می‌شود تا آدرس ایمیل شما را به سرقت ببرند. چنین باوری در اینترنت اشیا که به زودی ارائه می‌شود بدین معنی است که شما از لوازم خانگی خود انتظار دارید روز به روز پیشرفته‌تر شوند؛ یکی از آنها یخچال InstaView ال‌جی است که پردازنده اتم اینتل دارد و با ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود.

فعلاً ال‌جی در مورد فلسفه ساخت این یخچال حرفی به میان نیاورده اما در هر حال اولین برندی است که چنین کاری را انجام داده است. اصلا هم فکر نکنید که ال‌جی در ارائه این محصول کوتاهی کرده  بلکه همه چیز را تمام و کمال برای مشتریان ارائه کرده است. این یک یخچال با سیستم‌عامل ابتدایی و خلاصه یا یک کامپیوتر کوچک نیست بلکه یخچالی است که نمایشگر لمسی ۲۹ اینچ دارد و یک ویندوز ۱۰ کامل روی آن نصب شده است.

lg-launches-a-smart-fridge-with-windows-10-507881-2

نمایشگر لمسی نیمه‌شفاف روی درب این یخچال به گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید داخل آن را ببینید و در عین حال نیز در اینترنت وب‌گردی کنید. از لحاظ تئوری می‌توان گفت که شما می‌توانید وقتی در انتظار طبخ میان‌وعده خود هستید بازی Doom را نصب کرده و با یک جفت کنترل بی‌سیم به ارتش اهریمنان بتازید یا حتی از یخچال خود برای تماشای ویدئوهای آشپزی در یوتیوب استفاده کنید یا گزارش فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های خود را در آن ثبت کرده و پیگیری کنید. 

هنوز زمان عرضه این یخچال هوشمند مشخص نیست اما واقعاً هیاهوی زیادی در نمایشگاه IFA 2016 ایجاد کرده است. وقتی ریزپردازنده‌ها کوچک‌تر و ارزان‌تر می‌شوند باید انتظار یخچال‌ها، اجاق گازها و هر چیز جالب توجه و شگفت‌انگیز دیگری باشیم که به فضای خانه راه پیدا می‌کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد