چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مسیر روشن ال‌جی در صنعت نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال

integrate-2016-au

ال‌جی، چندی پیش، از مجموعه نمایشگرهای تبلیغاتی IPS LED و OLED و نمایشگرهای تلویزیونی خود در نمایشگاه Integrate 2016 پرده برداشت. در این نمایشگاه از نمایشگرهای موج‌شکل بزرگ گرفته تا پنل دیواری نازک ۳٫۶۵ میلی‌متری که صاف روی دیوار می‌چسبد به نمایش گذاشته شدند. 

 

نمایشگاه Integrate 2016 از ۲۳ تا ۲۵ آگوست در مرکز نمایشگاه سیدنی واقع در المپیک پارک برگزار شد. این نمایشگاه تجاری برای همه صنایع صوتی-تصویری، تولیدات پخش زنده، صنایع سیستم‌ها و سیستم‌های اجاره‌ای برگزار شد.

ال‌جی برند اول نمایشگرهای OLED تجاری در استرالیاست و نمایشگرهای OLED دو رو و منحنی شگفت‌انگیزی دارد که شکل جدیدی از خلاقیت را برای مهندسان و طراحان میسر می‌کند.

راس پِرِندِرگاست، مدیر بازاریابی نمایشگرهای اطلاع‌رسانی، در این باره گفت: «امسال، غرفه ال‌جی مجموعه محصولاتی را به نمایش گذاشت که فناوری برجسته و خیره‌کننده‌‌ای داشتند و می‌توانند نمایشگرها و تبلیغات شرکت‌ها را بهبود ببخشند. ما بر این باوریم که محصولات ما مشکلات درون صنعت را برطرف می‌کند و راهکارهایی برای پیش بردن تجارت در میدان بازی نمایشگرهای اطلاع‌رسانی ارائه خواهد داد.»

lg_wave

نمایشگرهای دو روی منحنی OLED ال‌جی با مدل‌های Wave و Arch

این نمایشگرها، همان طور که از نامشان پیداست، پنل‌های منعطف، باریک، دو رو یا یک رو هستند که از فناوری OLED و پیکسل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند استفاده می‌کنند تا نسبت کنتراست بی‌نهایتی ایجاد کنند که نتیجه آن تصاویری صاف و شفاف با جزییات کامل باشد. OLED سیاهی عمیق و کامل ایجاد می‌کند و HDR را نمایش می‌دهد تا تصاویر روی صفحه در قسمت‌های تاریک و روشن بالاترین درجه از کنتراست را داشته باشند. علاوه بر این، پنل‌های منحنی ال‌جی می‌توانند تا شعاع ۲ متر انحنا پیدا کنند تا تونل، قوس و شکل‌هایی با پنل‌های شیشه‌ی ایجاد شود که تاکنون ممکن نبوده است.

lg_arch

صفحه‌نمایش ۵۸:۹ فوق کشسان ال‌جی

این نمایشگر از پنل ۴K IPS LED بهره می‌برد و می‌تواند محتوای داینامیک و پویایی نمایش دهد. مثلا در فرودگاه، ایستگاه قطار، بانک، گالری‌های هنری یا فروشگاه‌های کوچک. ویژگی‌هایی نظیر طراحی جدید و متفاوتی مانند وضوح فوق کشسان یا Ultra Stretch و فرمت وسیع ۵۸:۹ از نکات برجسته این نمایشگرهاست که می‌تواند به شکل افقی یا عمودی یا تقسیم به چهار قسمت ارائه شوند.

lg_ultra_stretch

دیوار ویدئوی ۵۵ اینچ ال‌جی

این دیوار ویدئو از پنل‌های ۵۵ اینچ با حاشیه بسیار باریک بهره می‌برد و محتوای گوناگون را نمایش می‌دهد. ابعاد بزرگ این دیوار باعث افزایش توجه مشتریان می‌شود؛ مخصوصا در مناطق و اماکن پرترددی مانند موزه، گالری و فروشگاه‌های بزرگ. دیوار ویدئوی ال‌جی کیفیت تصویر بی‌نظیر و زاویه دید عریضی دارد و روشنایی و نوردهی پشت آن بسیار بهتر شده است.

lg_wall

دستگاه خنک‌کننده هیبرید ال‌جی و دیگر دستگاه‌های خنک‌کننده

خنک‌کننده هیبرید ال‌جی کاربرد دومنظوره دارد و هم یه نمایشگر تبلیغاتی با کیفیت full HD است و هم پنجره نیمه‌شفافی که به شما امکان می‌دهد داخل آن را مشاهده نمایید. وقتی به حسگر مجاورت نزدیک می‌شوید نمایشگر از حالت نیمه‌شفاف و مات تبلیغاتی به حالت شفاف تبدیل می‌شود؛ این یک امتیاز عالی برای فروش محسوب می‌شود که مشتری را بیشتر به خود مشغول می‌کند و پیام تبلیغاتی را به شیوه متفاوتی انتقال می‌دهد.

lg_cooler

ال‌جی نمایشگرهای آینه‌ای را نیز تولید کرده است که در اتاق‌های پرو لباس یا هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

lg_mirror

پنل‌های OLED ال‌جی که به دلیل برخورداری از رنگ‌های باورنکردنی و پنل‌های فوق‌العاده باریک باشکوه مشتاقان زیادی دارد قابل استفاده در بانک‌ها، صنعت مد، هتل‌ها و امکان دیگر هستند. شما می‌توانید یک پنل ۳٫۶۵ میلی‌‌متری را روی شیشه، پشت شیشه، روی دیوار یا هر جای دیگری که شعاع ۲ متری آن اجازه می‌دهد نصب کنید.

فناوری پنل IPS یا in-plane switching هنوز در صنعت نمایشگرهای عمومی و تجاری رواج دارد و شما می‌توانید این پنل‌ها را در ابعاد ۳۲ تا ۹۸ اینچ بیابید. مزیت فناوری نمایشگر IPS میدان دید بسیار بزرگ‌تر آن است. دنیا به تدریج رو به ۴K گرایش پیدا می‌کند اما حجم اطلاعات آن بسیار وسیع است و هنوز HD برنده میدان خواهد بود.

همه این پنل‌ها به پلت‌فرم WebOS مجهز هستند و به سادگی می‌توانند با اترنت، شبکه بی‌سیم، HDMI، DisplayPort یا اتصال به یو.اس.بی ارتباط برقرار کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد