چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی؛ شرکت پیشگام دنیا در فناوری HDR

lg-oled-hdr-tv-handson-09-1024x683

بیش از صد میلیون خانواده در دنیا تا سال ۲۰۲۰ تلویزیون‌های Ultra HD مجهز به فناوری HDR خواهند داشت.

طبق گزارشات جدیدی که مؤسسه امریکایی تحقیقات صنعت Strategy Analytics ارائه کرده است، در مجموع بیش از ۱۰۷ میلیون خانواده یعنی چیزی فراتر از ۲۵۰ میلیون نفر بیننده تا سال ۲۰۲۰ جدیدترین فناوری‌های HDR را در تلویزیون‌های خود مشاهده می‌کنند. این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی می‌کند که نفوذ تلویزیون‌های HDR به حدود ۲۵ درصد خانه‌ها در بازار امریکای شمالی طی ۵ سال آتی خواهد رسید.  

فناوری HDR با ارائه بیشترین میزان رنگ و روشنایی به صفحه‌نمایش جان می‌دهد و تصاویر را طبیعی، زنده و واضح نشان می‌دهد. این فناوری با روشن‌تر کردن فضاهای سفید و تاریک‌تر کردن فضای سیاه کیفیتی تازه ابداع می‌کند.

635884781650744453-lg-65uh9500-hdr-2

ال‌جی از شرکت‌های پیشگام در زمینه فناوری HDR به شمار می‌رود و تمام تلاش خود را برای کسب حداکثر پتانسیل این فناوری جدید انجام خواهد داد.

شرکت ال‌جی اولین سازنده تلویزیون در دنیاست که تصاویر HDR آن باکیفیتی بالا تا ۱۰۰ یا ۱۲۰ فریم در ثانیه از تصویر را با سرعتی بالا ارائه می‌دهد. در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 در برلین آلمان، ال‌جی در غرفه خود فناوری HDR را با ترکیب HFR و محتوای HLG برای اولین بار در دنیا به نمایش گذاشت. ال‌جی با بزرگترین اپراتور شبکه ماهواره‌‌ای اروپا به نام ASTRA و همین طور EBU و BBC در این نمایشگاه مشارکت کرد.

rs_hdr_graphic_tres-2

کان بونگ-سوک، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، در نشست مطبوعاتی نمایشگاه IFA 2016 گفت: «نرخ بازدهی محصولات OLED در حال بهبود است و فناوری‌های سیاهی کامل و رنگ کامل همیشه در حال توسعه هستند. ما با ایجاد پلت‌فرم سخت‌افزاری خاص خود و پیشرفت فناوری‌های HDR روشنایی و سایه‌های واضحی را حتی در تاریکی ارائه خواهیم داد.»

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد