چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

شرکت LG Display؛ فرمانروای بازار جهانی LCD بزرگ برای هفتمین سال متوالی

3_40_0

شرکت LG Display با کسب ۲۲ درصد از سهم بازار LCDهای بزرگ برای هفتمین سال متوالی صدرنشین تولیدکنندگان نمایشگر شد.

این شرکت که بزرگترین شرکت سازنده پنل مسطح در دنیاست، از نظر صادرات LCDهای ۹ اینچ و بزرگ‌تر مقاوم اولی خود را برای هفتمین سال متوالی حفظ کرده است.  

طبق گزارش ماهانه‌ای که مؤسسه تحقیقاتی بازار IHS منتشر می‌کند، شرکت LG Display توانست در سه ماهه سوم امسال، ۴۰٫۰۸ میلیون صفحه‌نمایش LCD بزرگ صادر کند که در تلویزیون، کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ و تبلت‌ها استفاده می‌شود. با این حساب، ۲۲٫۱ درصد از بازار LCD بزرگ را از آن خود کرده است. بر همین اساس، این شرکت جایگاه برتر را برای هفتمین سال متوالی از سه ماهه چهارم ۲۰۰۹ به بعد کسب کرده است. شرکت COE چین با ۱۹ درصد در مقاوم دوم، شرکت Innolux  تایوان با ۱۶٫۷ درصد در جایگاه سوم، شرکت AUO با ۱۶٫۲ درصد در ردیف چهارم بعد از شرکت LG Display  ایستاده‌اند. شرکت Samsung Display نیز با کسب ۱۳ درصد از سهم بازار در مقام پنجم قرار دارد.

شرکت LG Display برای هفتمین سال متوالی مقام اول را کسب کرد اما شرکت‌های چینی با سرعت بالایی در حال رقابت برای صدرنشینی هستند. شرکت BOE سه فصل متوالی است که پس از اولین پیشی گرفتن از شرکت‌های تایوانی در سه ماهه اول امسال توانسته جایگاه دوم را برای خود حفظ کند.

از نظر فروش این رتبه‌بندی متفاوت است. شرکت LG Display با فروش ۴٫۲۳ میلیارد دلاری باز هم در جایگاه اول است و ۲۸٫۲ درصد بازار را به خود اختصاص داده و رقیبش Samsung Display با ۲٫۵۸ میلیارد دلار و سهم ۱۷٫۲ درصدی از بازار جایگاه دوم را دارد. شرکت‌های AUO تایوان، Innolux چین و BOE در رده‌های بعدی این فهرست جای گرفته‌اند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد