چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون جدید ال‌جی با مدل LH60200GI در بازار ایران

medium07

سری جدید LH از تلویزیون‌های ال‌جی به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و در ابعاد مختلف و باب سلیقه همه خانواده‌ها در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی پیشرفته و به‌روز به فروش می‌رسند. 

 

یکی از مدل‌های جدید این سری با طراحی متالیک تلویزیون و صدای فراگیر مجازی LH60200GI​ ال‌جی است که در ابعاد ۴۳ اینچ عرضه می‌شود. این تلویزیون جدید به وضوح FULL HD، پنل با کیفیت و مقاوم IPS، خروجی صدای ۲ کاناله، قدرت صدای ۲۰ وات، قابلیت DVB -T2، خروجی اپتیکال، ۳ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB مجهز شده است.

طراحی متالیک

با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون شما محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

fhd-feature_metallic-design_45400

صدای فراگیر مجازی Plus یا Virtual Surround Plus
صدای فراگیر مجازی، موجب تقویت صدا می‌شود تا شما احاطه کامل آنرا در محیط احساس کنید و صدایی قوی‌تر و با کیفیت بهتر را فارغ از محتوایی که به آن گوش می‌کنید تجربه کنید.

05_fhd_feature_virtual-surround-plus

  webOS 3.0  

webOS 3.0 به شکل ساده‌ای برنامه نویسی شده است و تجربه هیجان انگیزی را به شما تقدیم می‌کند تا شما به راحتی از آن استقاده کنید و لذت ببرید.

uhd_feature_webos_25-8-2016

Picture Wizard III

این ویژگی امکان تنظیم راحت عناصر تصویر، مانند اندازه رنگ مشکی‌، سایر رنگ‌ها، سایه‌ها‌، میزان شفافیت، وضوح و نور پس‌زمینه را به شما می‌دهد.

04_fhd_feature_picturewizard

Clear Voice

ویژگی Clear Voice با تقویت کیفیت و جداسازی صداهای اصلی از صداها‌ی پس‌زمینه تجربه شنیداری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی تنها روی محتوای اصلی تمرکز کنید.

06_fhd_feature_clear-voice-iii

پنل IPS: ضربه بزنید تا متوجه شوید

در تلویزیون های ال جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر در تلویزیون های ال جی است.

img1

HDMI

به واسطه کابل HDMI می‌توانید همه تصاویر HD، صدا و دیتاها را با سرعت بسیار بالا و کمترین افت کیفیت تصویر به تلویزیون منتقل کنید.

17_hdmi_uf85_b

قابلیت DVB-T2

قابلیت دریافت امواج نسل دوم تلویزیون‌های دیجیتال زمینی است که فقط تلویزیون‌های ال‌جی با ضمانت گلدیران به آن مجهز هستند و این قابلیت را دارند. با این فناوری جدید تعداد بیشتر و کیفیت بالاتر شبکه‌ها و سرویس‌های تلویزیونی به صورت HD فراهم می‌شود. پخش DVB-T2 به زودی در ایران راه‌اندازی و فراگیر خواهد شد.

dvb-t2_logo

صفحه نمایش مقاوم

پنل های IPS، مستحکم و بسیار مانا هستند و در مقایسه با پنل های رقبا، در برابر آسیب ها مقاوم ترند. تنها کافیست ضربه ای کوچک به پنل بزنید و خودتان از نزدیک این واقعیت را درک کنید.

stable_screen_ub83

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش ال‌جی-گلدیران در سراسر ایران این تلویزیون‌ جدید را با قیمت  ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال  با گارانتی گلدیران خریداری کنید. مدل ۴۹ اینچ این محصول به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد