چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

فناوری نانو سل در تلویزیون‌های Super UHD جدید ال‌جی سال 2017

super-uhd-tvsj95_4

ترکیب رنگ‌های خیره‌کننده و فناوری Active HDR با Dolby Vision و طراحی کمینه‌گرا در تلویزیون ‌های ۲۰۱۷ ال‌جی استاندارد جدیدی برای تلویزیون‌های پیشرفته UHD ایجاد خواهد کرد.  

تلویزیون‌های جدید Super UHD ال‌جی با مدل‌های SJ9500، SJ8500 و SJ8000 فناوری پنل LCD با پیشرفته‌ترین رنگ تا به امروز را دارند و به فناوری نانو سل (Nano Cell) مجهز هستند. این تلویزیون‌ها هفته آینده در نمایشگاه CES 2017 لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهند شد.

نسل سوم تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند. این تلویزیون‌های جدید به وسیله فناوری Active HDR با Dolby Vision امکان مشاهده چندین فرمت HDR را میسر می‌کنند و به کاربر دسترسی به طیف وسیعی از محتوای HDR فوق‌العاده باکیفیت را می‌دهند. ترکیب جدیدترین نسخه از پلت‌فرم هوشمند و ملموس webOS، قابلیت‌های صوتی قدرتمند با طراحی چشم‌نواز، باریک و بسیار شگفت‌انگیز در هر کدام از مدل‌های تلویزیون Super UHD ال‌جی به مشتریان امکان می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی مدل دلخواه از تلویزیون خود را که مطابق با نیازها و انتظاراتشان است بیایند.

super-uhd-tvsj95_2

نمایشگرهای LCD نانو سل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است. تلویزیون‌های نانو سل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

نانو سل این نتایج شگفت‌انگیز را با جذب طول موج‌های نور اضافی ایجاد می‌کند و خلوص رنگ‌هایی که در صفحه نمایش داده می‌شود را بیشتر می‌کند. این قابلیت‌های جذب نور به نمایشگرهای جدید LCD امکان می‌دهد تا هر کدام از رنگ‌ها با دقت بسیار بیشتری فیلتر شوند و هر رنگ درست مثل رنگ اصلی آن در طبیعت نمایش داده شود. مثلاً، رنگ سبز در تلویزیون‌های متداول می‌تواند با طول موج‌های دیگر رنگ، مانند زرد یا آبی، ترکیب شود و منجر به محو شدن و افت کیفیت رنگ شود و کمی سایه‌های متمایل به زرد یا آبی رنگ داشته باشد. نانو سل ال‌جی به طرز چشمگیری این محوشدگی، ناپایداری و دیگر افت کیفیت‌ها در رنگ را کاهش می‌دهد. فناوری نانو سل درخشش نور صفحه را نیز کم می‌کند تا حتی زمانی که صفحه با نور محیط فراگرفته شده است تصویر باکیفیتی ارائه دهد.

super-uhd-tvsj95_1

تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی از طراحی فوق باریک حیرت‌انگیز با پایه هلالی شکل و منحصربه‌فرد برخوردارند. این طراحی به تلویزیون ۵۵ اینچ SJ9500 در باریک‌ترین نقطه ضخامت ۶٫۹ میلی‌متر می‌دهد و طوری به نظر می‌رسد که انگار در هوا معلق است. تلویزیون جدید ال‌جی را چه روی دیوار نصب کنید و چه روی پایه خود، جلوه زیبایی خیره‌کننده‌ای به هر اتاقی می‌دهد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد