چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون های جدید OLED ال جی ضخامتی کمتر از آیفون 7 دارند

تلویزیون های جدید OLED ال جی ضخامتی کمتر از آیفون 7 دارند
پرچم‌دار تلویزیون‌های OLED‌ جدید ال‌جی ضخامت بسیار اندکی دارد و تنها همانند قاب عکس روی دیوار نصب می‌شود.  

ال‌جی همه ساله بازه‌ی گسترده‌ای از محصولات صوتی و تصویری خود را در نمایشگاه CES معرفی می‌کند. این شرکت  مطرح کره‌ای طبق سنت خود، امسال نیز آخرین دستاورد‌هایش در این بخش را معرفی کرد.

ال‌جی با سری جدید W، طراحی فوق‌العاده Picture on Glass‌ خود را بهبود داده است. این شرکت برای سری W اصطلاح تصویر روی دیوار (Picture on Wall) را برگزیده است. ال‌جی به عنوان که یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پنل‌های تلویزیون در جهان، از نمایشگر‌های فوق‌باریک جدید ۶۵ و ۷۷ اینچ OLED با رزولوشن Ultra HD رونمایی کرد.

این نمایشگر‌ها برای اتصال به دیوار بهینه شده‌اند تا با توجه به ضخامت بسیار اندک ۲.۶ میلی‌متری خود نمایی بسیار زیبا و هنری ایجاد کنند. برای اتصال این تلویزیون‌ها به دیوار، می‌توانید از گیره‌های مغناطیسی پشت آن‌ها کمک بگیرید و دیگر نیازی به پیچ کردن تلویزیون خود به دیوار ندارید. در صورتی که علاقه‌ای به اتصال تلویزیون خود به دیوار ندارید، باید بدانید که نمی‌توانید از تلویزیون‌های مذکور بهره ببرید؛ زیرا ال‌جی آن‌ها را تنها به صورت اتصال به دیوار عرضه کرده است و امکان قرار دادن روی سطح وجود ندارد. 

ضخامت تلویزیون‌های سری W ال‌جی به حدی کاهش یافته است که امکان تعبیه‌ی اسپیکر درون آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل این شرکت از ساندبار مجزا برای تلویزیون‌های خود بهره برده است.

در صورتی که به استفاده از انواع مرسوم‌تر تلویزیون علاقه دارید، ال‌جی سری‌های B7، E7 و G7 را نیز با بهبود‌هایی در پنل‌ نمایشگر معرفی کرده است. تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی اکنون توانایی نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها را در کنار بازتاب کمتر نور محیط و ۲۵ درصد روشنایی بیشتر دارند. این تلویزیون‌های همچنین از فناوری‌های Active HDR نیز بهره می‌برند تا با بررسی متادیتا ویدیوها، گستره‌ی دینامیکی را افزایش دهد.

تلویزیون OLED ال جی / lg tv

ال‌جی در سال‌های اخیر توسعه‌ی سیستم‌های صوتی را نیز در اولویت خود قرار داده است تا در کنار تجربه‌ی تصویری ایده‌آل، صدایی باکیفیت برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. در همین راستا، این شرکت دقایقی پیش فناوری Crystal Sound OLED رونمایی کرد؛ تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی OLED جدید ال‌جی از این سیستم صوتی پیشرفته‌ بهره می‌برند.

پنل‌های نمایشگر‌های جدید ال‌جی برای اولین بار با سیستم صوتی ادغام شده است. ال‌جی این موضوع را با توجه به فضای اشغال شده بسیار اندک OLED-ها ممکن کرده است. البته هنوز کیفیت خروجی تکنولوژی جدید ال‌جی آزمایش نشده است و باید به انتظار نشست و پس از عرضه‌ی فناوری Crystal Sound عملکرد آن را بررسی کرد.

فروش نسخه‌ی ۶۵ اینچی اولد جدید ال‌جی از ماه اسفند آغاز می‌شود و نسخه‌ی ۷۷ اینچی و پادشاه جدید تلویزیون‌های این شرکت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.


منبع: zoomit.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد