چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

بهترین فناوری و ابتکار در بلندگوی ال‌جی PJ9 که در هوا معلق می‌ماند

lg-pj9-bluetooth-speaker

بلندگوی بلوتوث چندکاره ال‌جی مدل PJ9در بخش دستگاه‌های همراه پخش‌کننده رسانه و لوازم جانبی جایزه بهترین نوآوری را در CES 2017 توسط CTA (انجمن فناوری مشتری) از آن خود کرد.  

ال‌جی PJ9 بلندگوی بی‌سیم هیپنوتیزم‌کننده‌ای است که بالای پایه خود در هوا شناور می‌ماند تا علاوه بر کیفیت صدای عالی با طراحی چشمگیرش با همان نگاه اول دل شما را برباید. فقط ظاهر زیبای این بلندگو خیره‌کننده نیست. این محصول چندکاره به کاربران امکان می‌دهد تا موسیقی را یکپارچه پخش کنند و پادکست و دیگر محتوای صوتی را در خانه و بیرون از منزل نیز اجرا کنند.

lg_pj9_outro

بلندگوی PJ9 تأثیر دیداری بسیار شگرفی دارد که با استفاده از الکترومغناطیس قدرتمند داخل پایه به بلندگو امکان می‌دهد بدون تماس با هیچ چیزی، نه هیچ سطح خاص یا سیم خاصی، در هنگام پخش ویژگی منحصربه‌فرد خود را به نمایش گذارد. در مرکز این محصول یک بلندگوی تک‌سویه ۳۶۰ درجه قرار دارد که طراحی آن از پره توربین الهام گرفته شده و صدای باس عمیق از ساب‌ووفری را منتشر می‌کند که داخل پایه گنجانده شده است. بلندگوی معلق ال‌جی از فناوری Dual Passive Radiator برای بازتولید تون‌های دامنه متوسط و صداهای بالای واضح برخوردار است.

lg_pj9_detail

وقتی باتری ده ساعته این بلندگو کم شود، این بلندگوی هوشمند به صورت خودکار پایین می‌آید تا به پایه خود نزدیک شود، روی آن بنشیند و در نهایت دوباره شارژ شود؛ البته، بدون اینکه اختلالی در تجربه شنیداری کاربر ایجاد شود و موسیقی را قطع کند. فناوری چندنقطه‌ای Multipoint نیز برای راحتی و کاربردهای متنوع افزوده شده تا کاربر بتواند بلندگوها را به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد