چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ویدئوی معرفی تلویزیون فوق باریک LG مدل W7


 
 ال جی در CES امسال از سری W تلویزیون های OLED با کیفیت ۴k خود رونمایی کرد. حرف w به کلمه wallpaper بر می گردد و این به واسطه این است که این تلویزیون طوری طراحی شده است که به صورت یه تابلو بر روی دیوار نصب شود. این تلویزیون از دو سیستم مجزا استفاده می کند: صفحه نمایش بر روی دیوار نصب می شود و سیستم صوتی دالبی در قسمت پایین آن قرار می گیرد. این دستگاه از پورت HDMI نیز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این تلویزیون۲٫۵۷ میلی متر ضخامت دارد و در مدل ۶۵ اینچ به بازار عرضه می شود. اما نکته بسیار چشمگیر در مورد این تلویزیون باریکی فوق العاده و البته وزن کم آن است.
این موضوع شاید به خاطر این است که تلویزیون های OLED نیازی به تجهیزات اضافی پشتی مثل LCD ها نیستند. جدا کردن مغز متفکر تلویزیون از پنل به ال جی این امکان را می دهد تا صفحه نمایشی زیبا با اتصالات چشم نواز کابل به سیستم صوتی زیرین را شاهد باشیم.
مقامات ال جی مدعی هستند که این شرکت قصد دارد در مدل های b7,c7,e7,g7,w7 که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می شود، کیفیت تصویر نمایشگرهایش را باز هم بهبود ببخشد.
امکاناتی که در این تلویزیون استفاده شده است شامل ویدئو HDR و HDR10 و دالبی ویژن و HLG و فناوری تکنیکالر که برای کالیبره کردن صفحه نمایش استفاده می شود، است.
WebOS پلتفرم مورد استفاده در این تلویزیون است که نسخه ۳٫۵ آن در این محصولات مورد استفاده قرار گرفته که از سال ۲۰۱۶ بدون تغییر باقی مانده است. مسئولین ال جی ادعا کردند که با نتفلیکس و آمازون و ودو در سال جاری مشارکت کرده اند تا بتوانند محتوای تصویری ۴k و HDR را به تماشاچیان ویدئوهای این رسانه ها هدیه دهد.
ال جی هنوز در مورد قیمت نهایی این تلویزیون اظهار نظری نکرده اما با توجه به مشخصات این محصول احتمالا بسیار گران قیمت خواهد بود؛ حتی گران تر از محصولات مشابهی که پاناسونیک و سونی به بازار عرضه خواهند کرد. این تلویزیون در فوریه سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می شود و احتمالا در ماه مارچ در مغازه ها ان را خواهید دید. در نمایشگاه CES یک نمونه از این محصول که سایزی ۷۷ اینچی دارد به نمایش در آمد.

منبع متن: کلیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد