چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ال‌جی؛ پیشتاز بازار جهان با راهبرد دوگانه تلویزیون‌های فوق پیشرفته

LG-SIGNATURE-OLED-TV-W-753x1024

تلویزیون‌های SUPER UHD با فناوری نانوسل مجموعه تلویزیون‌های OLED ال‌جی در خانواده تلویزیون‌های فوق پیشرفته را کامل می‌کند.

عرضه سری جدید ۲۰۱۷ از تلویزیون SUPER UHD ال‌جی با فناوری نمایشگر نانوسل (Nano Cell) از امروز در سئول کره جنوبی آغاز شد. علاوه بر تلویزیون باریک و شگفت‌انگیز LG SIGNATURE OLED W که ماه گذشته برای اولین بار در نمایشگاه CES پرده‌برداری شد، ال‌جی امیدوار است راهبرد دوگانه‌ فوق پیشرفته‌ای که برای تلویزیون‌هایش در پیش گرفته است سهم بازارش را در صنعت تلویزیون جهان توسعه دهد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED W از اوایل همین ماه در کره جنوبی و امریکا در دسترس خواهد بود. تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی با فناوری نانوسل در هفته‌های آتی در دیگر بازارها عرضه می‌شوند و هر دو محصول فوق پیشرفته را در آغاز سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ برای مشتریان بازارهای دیگر در دسترس است.  

تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر، طراحی و صدای عالی

تلویزیون‌ LG SIGNATURE OLED سابقه و پیشه ال‌جی در ارائه بهترین تجربه مشاهده ممکن و استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود امروز در صنعت نمایشگر را تجسم می‌بخشند. طراحی مبتکرانه سری W7 ال‌جی ادامه فلسفه less is more ال‌جی است که تمام زوائد و عناصر اضافی را برای تأکید بر زیبایی نمایشگر از جلوی دید برداشته است.

مدل ۷۷ اینچ از تلویزیون W7 جایزه مبتکرانه‌ترین محصول CES Innovation Award 2017 در بخش نمایشگرهای ویدئو را از آن خود کرد و از وب‌سایت Engadget با عنوان “بهترین بهترین‌ها” در نمایشگاه CES جایزه گرفت. زیرا بهترین تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون‌های جدیدی بود که در این نمایشگاه ارائه شد.

ال‌جی ۵ مدل از تلویزیون‌های ۴K OLED خود را با ابعاد مختلف نمایشگر ۷۷/۶۵W7، ۷۷/۶۵G7، ۶۵/۵۵E7، ۶۵/۵۵C7 و ۶۵/۵۵B7 به بازار کره عرضه خواهد کرد. جزییات هر مدل در زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

SJ9500

پیشرفته‌ترین تلویزیون LCD تا به امروز

نسل سوم از سری تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی از فناوری نانوسل (Nano Cell) برخوردار است که اجزایی در ابعاد تقریبی یک نانومتر را برای ارائه بازتولید دقیق رنگ به کار می‌گیرد. نمایشگر نانوسل با جذب امواج نور سرگردان و ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. نمایشگرهای نانوسل ال‌جی رنگ‌های ثابت در زوایای دید مختلف دارند که بین مکان نشستن تماشاگران در جلوی تلویزیون یا با زاویه ۶۰ درجه از تلویزیون هیچ اختلاف رنگی وجود ندارد.

قابلیت‌های گسترده‌تر HDR

همه تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی از قابلیت Active HDR برای ایجاد صحنه‌های روشن‌تر و جزییات عالی سایه‌ها در زمان نمایش محتوای HDR برخوردارند. فناوری Active HDR به تلویزیون‌های ال‌جی امکان پردازش صحنه‌‌ به صحنه تصویر را می‌دهد و اطلاعات پویایی را در زمان نیاز میسر می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون‌های ۲۰۱۷  ال‌جی از پالت کامل فرمت‌های HDR پشتیبانی می‌کند که شامل Dolby Vision، HDR10 و HLG یا Hybrid Log Gamma است. این تنوع با قابلیت جدید HDR Effect ترکیب می‌شود و محتوای استاندارد را پردازش می‌کند تا روشنایی را در فضاهای خاص بهتر کند، نسبت تصویر را بهبود بخشد و در نتیجه تمام اینها تصاویر دقیق‌تر را به نمایش گذارد.

پلت‌فرم webOS با تجربه کاربری بهتر و پیشرفته‌تر

جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS تمام سری تلویزیون‌های فوق پیشرفته ال‌جی به طور استثنایی کاربرپسندتر می‌کند. ال‌جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ایی است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌کند. بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌های مورد علاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع با کیفیت خیره‌کننده ۴K بگذارند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محمد امین احمدی 1395,12,13 ساعت 11:44

چطوری به صورت انلاین از جشنواره نوروزی خرید کنیم

اگه تو کرج هستین ، مشخصات محصولات رو روو وبلاگ ببیند و ÷س از انتخاب با شماره های فروشگاه تماس بگیرید تا کالا فاکتور شده و ارسال بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد