چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

ساخت کارخانه لوازم خانگی ال‌جی در امریکا

LG-LOGO

کارخانه تولید ماشین لباسشویی در تِنِسی امریکا با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری برای ۶۰۰ نفر کارآفرینی می‌کند.

ال‌جی تصمیم دارد کارخانه‌ لوازم خانگی جدید خود را به وسعت ۷۷ هزار متر مربع در نزدیک شهر کلارکس ویل ایالت تنسی احداث کند. این پروژه قلب مونت گومری کانتی خواهد بود زیرا برای دست کم ۶۰۰ نفر در این منطقه شغل تمام‌  

 وقت ایجاد می‌کند.

انتظار می‌رود کارخانه جدید تنسی پیشرفته‌ترین کارخانه تولید ماشین لباسشویی در دنیا باشد. این پروژه در سال ۲۰۱۹ رسماً بهره‌برداری خواهد شد و تولید ماشین‌های لباسشویی با درب جلو و بالا را آغاز خواهد کرد. کارخانه ۱۲۵ هکتاری تنسی پتانسیل افزایش تولید دیگر لوازم خانگی ال‌جی را نیز در درازمدت خواهد داشت.

رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی، دان سانگ، گفت: «ال‌جی بسیار مفتخر است که سرمایه‌گذاری بیشتری در امریکا انجام می‌دهد، کارآفرینی می‌کند و فناوری‌های شاهکار خود در بخش لوازم خانگی را به ایالت بی‌نظیر تنسی می‌آورد. در طی ۶ سال گذشته، ال‌جی بر روی ۸ ایالت برای مکان احداث این کارخانه تحقیق کرد. تنسی انتخاب قطعی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ال‌جی در امریکا بود زیرا جو کسب و کار عالیست، نیروهای کار باکیفیت هستند و این شهر مرکز توزیع محصولات ما به مشتریان امریکایی خواهد بود.»

ال‌جی، طبق توافق با ایالت تنسی و مونت گومری کانتی، در ساخت، بهبود زیرساخت، آموزش و استخدام نیروهای کار حمایت لازم را دریافت خواهد کرد. این پروژه از مقامات تنسی وَلِی نیز بسیار مورد تشویق و استقبال قرار گرفت.

معرفی احداث کارخانه جدید لوازم خانگی در تنسی متقارن با شروع ساخت ساختمان مرکزی ال‌جی در امریکای شمالی، واقع در انگل‌وود کیفس نیوجرسی، است که کلنگ احداث بنای آن اوایل همین ماه زده شد. قرار است این پروژه ۳۰۰ میلیون دلاری استخدام نیروی بومی ال‌جی را از ۵۰۰ نفر در حال حاضر به یکهزار نفر تا سال ۲۰۱۹ افزایش دهد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد