چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

برندگان هفته چهارم جشنواره نوروز96 ال جی

photo_2017-02-21_06-33-37

برندگان هفته چهارم جشنواره نوروزی محصولات تصویری و لوازم خانگی ال‌جی مشخص شدند. 

 

week-4

جشنواره نوروزی محصولات تصویری ال جی

جشنواره محصولات تصویری نوروزی ال جی، از ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. هدیه نوروزی ال جی در این جشنواره شامل دو تخفیف ذیل می باشد :

۱- تخفیف نقدی در هنگام خرید : تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره، در حین خرید به  مشتریان تحویل داده خواهد شد.

۲- تخفیف قرعه کشی بعد از نصب : در این جشنواره، مشتریان علاوه بر تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از ۱% تا ۱۰۰% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوان تخفیف بهره مند خواهند شد. جهت دریافت این تخفیف حتما توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمائید.برنده های تخفیف ۱۰۰۰۰۰% (بازگشت کامل مبلغ) به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت اســت، جهت دریافت تخفیف ۱% تا ۱۰۰۰۰۰% نیز نصب محصول مشمول جشنواره توسط شرکت مشتریان گلدیران، ضروری می باشد. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغیـــیر کنــــد.

محصولات:

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی

photo_2017-02-21_06-34-08

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی، از ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره حداقل و حداکثر تخفیف بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است:

۱-    جهت دریافت این تخفیف، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید. پس از نصب، همه مشتریان مشمول حداقل تخفیف خواهند شد و طبق قرعه کشی تا حداکثر تخفیف نیز به مشتریان برنده تعلق خواهد گرفت و سایر مشتریان نیز شانس تخفیف بین رقم حداقل و رقم حداکثر را خواهند داشت. جهت دریافت این تخفیفات حتماً توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمایید.

۲-   برنده های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و منوط به نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

جدول تخفیفات لوازم خانگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد