چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

جشنواره تصویری ویژه ی بهار ال جی، از تاریخ 6 اردیبهشت ماه 1396 به مدت محدود

Vod-banner-mini

 جشنواره بهاره تلویزیون‌های ال‌جی آغاز شد. شما می‌توانید با خرید تلویزیون‌های ال‌جی در این جشنواره شرکت کرده و از تخفیف‌های نقدی تا سقف ۵۰ میلیون ریال و سرویس اشتراک ۶ ماهه فیلمیو بهره‌مند شوید.  

همه ما میدانیم لذت دیدن فیلم و سریال به‌صورت دورهمی در خانه چیز دیگری است. درست است که سینما هم حال و هوای خود را دارد ولی امروزه باوجود دردسرهای سینما مثل برنامه‌ریزی برای رفتن، معطل شدن در مسیر و ترافیک، جای پارک و غیره از کوچک‌ترین دلایلی است که می‌توانید به خاطر آن قید سینما را زده و به آغوش خانه پناه ببرید. همچنین دیگر لازم نیست نگران بلیت گران‌قیمت و صف طولانی باشید. فقط کافی است روی مبل لم داده و با کنترل به‌سادگی فیلم و سریال خود را ببینید.

تلویزیون های هوشمند ال جی تماشای فیلم را برای همه آسانتر کرده اند، تنها با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی و یک اتصال اینترنت می توانید به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید، شاید باورتان نشود ولی حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید تنها با باز کردن نرم افزار Filimo در تلویزیون هوشمند ال جی و یا باز کردن آدرس tv.filimo.com در مرورگر وب این تلویزیون ها به همه این فیلم ها و سریال ها دسترسی  داشته باشید.

Untitled-3(1)

تماشای VOD علاوه بر راحتی استفاده نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا دیسک های دیجیتال را ندارد و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت،  یه هیچ عنوان نگران مصرف اینترنت نباشید چون با استفاده از سرویس فیلیمو حجم مصرف شده برای تماشای فیلم از حجم ماهیانه شما کاسته نخواهد شد (بر روی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و آسیاتک) و بدون نگرانی می توانید هر چقدر میخواهید فیلم و سریال تماشا کنید.

نکته  دیگر در کنار استفاده نشدن از حجم ترافیک اینترنت اینکه سایت و نرم افزار معرفی شده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می تواند کیفیت فیلم را متناسب با سرعت اینترنت شما تنظیم کرده و بدون مکس فیلم را پخش کند.

و در آخر خبر خوب اینکه شرکت گلدیران- ال‌جی علاوه بر تخفیفات نقدی که برای مدل های منتخب تلویزیون در نظر گرفته اند، برای خریداران تلویزیون های هوشمند ال جی در جشنواره بهاره تلویزیون های ال جی ۶ ماه اشتراک رایگان در نظر گرفته اند و این مورد باعث می شود تا خریدارن این تلویزیون ها بتوانند بدون هیچگونه دغدغه ای به تماشای فیلم و لذت بردن از کیفیت تلویزیون ال جی که به تازیگ خریداری کرده اند بپردازند.

شرکت ال‌جی و گلدیران با توجه به استقبال گستره از تلویزیون‌های سری OLED و UHD ال‌جی تصمیم به برگزاری جشنواره بهاره تلویزیون‌های ال‌جی گرفته‌اند. جشنواره‌ای با تخفیف‌های ویژه و تا سقف ۵ میلیون تومان به‌علاوه خدماتی مثل سرویس اشتراک ۶۶ ماهه فیلمیو جشنواره بهاره تلویزیون‌های ال‌جی از ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ به مدت محدودی در جریان خواهد بود.

footer-leaf(2)

شرایط جشنواره:

جشنواره تلویزیون های ال جی، از۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ به مدت محدود در جریان خواهد بود. تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره در حین خرید به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در این جشنواره در صورت خرید محصولات مشمول سرویس فیلیمو، اشتراک ۶ ماهه رایگان این سرویس به شما تعلق خواهد گرفت. استفاده از مزایای جشنواره برای مشتریان، مشروط به خرید محصولات صوتی و تصویری قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

gheymat-ha(1)

علاوه بر تلویزیون های قید شده در جدول فوق، تمام تلویزیون های سری : UG ,EG ,UH  و UF ال جی نیز مشمول استفاده از سرویس رایگان ۶ ماهه فیلیمو خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد