چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

یک سر آشپز هنرمند در خانه شما

headers

اوج زیبایی در نهایت سادگی: ماکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی کارایی و زیبایی را به آشپزخانه شما خواهد آورد.

پخت‌وپز با اجاق‌گاز همیشه دردسرهای خودش را دارد. از زمان زیاد صرف شده برای پختن غذا گرفته تا ایستادن پای اجاق‌گاز به مدت طولانی و غیره. به‌علاوه تنها کافی است کمی حواس‌پرت باشید تا احتمال سوختن غذا هم به لیست اضافه شود. تمیز کردن اجاق‌گاز نیز داستانی جداگانه دارد. البته نمی‌توان منکر مزیت‌های مثبت اجاق‌گاز شد ولی اگر خوب فکر کنید و به دنبال زندگی راحت‌تری باشید، گزینه‌های بهتر‌ی هم پیش روی شما قرار دارد.   گزینه‌‌ای مثل خرید ماکروویو که می‌توان به‌وسیله آن خیلی از سختی‌های کار با اجاق‌گاز را کنار گذاشت و وقت بیشتری برای زندگی با اعضای خانواده خرید.

بسیاری از ماکروویوهای معمول بازار هنوز نمی‌توانند غذا را به‌درستی گریل کنند. یا اینکه شما را مجبور می‌کنند تا از روش پخت ناسالمی استفاده کرده و روغن زیادی مصرف کنید. تمیز کردن آن‌ها هم که سختی‌های خاص خودش را دارد. بااین‌حال محصول جدید ال‌جی که به‌تازگی به بازار آمده است می‌تواند تمام این مشکلات را برای شما حل کند.

NeoChef-0320-800

ماکروویو جدید NeoChef شرکت ال‌جی با ترکیب کردن کاربری راحت و بهبودیافته در کنار طراحی ظریف و ساده و البته جدیدترین تکنولوژی اینورتر هوشمند شرکت ال‌جی، آشپزی و ماکروویو را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. این ماکروویو با دارا بودن جدیدترین و مدرن‌ترین نوع طراحی و در عین سادگی و دسترسی آسان، به‌سرعت فضای آشپزخانه را تبدیل به یک فضای لوکس و مدرن می‌کند. طراحی ارگونومیک ماکروویو NeoChef و رابط کاربری ساده آن باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی با این ماکروویو کار کنید. به‌علاوه طیف متنوعی از قابلیت‌های بهداشتی مثل سیستم تمیزکننده ضد باکتری EasyClean کمک می‌کنند تا محفظه دستگاه همیشه پاکیزه و بهداشتی باشد.

ماکروویو زیبای LG NeoChef به‌وسیله شیشه یکپارچه و ظریف جلویی دستگاه، خطوط جداکننده را حذف کرده و حالتی یکپارچه به دستگاه بخشیده است. این طراحی ساده و خوش‌نمای جلوی دستگاه با فلز مات صیقل داده‌شده به ماکروویو NeoChef کمک می‌کند به‌راحتی با دکور هر آشپزخانه‌ای هماهنگ شود. کنتراست زیبای بین شیشه یکپارچه ماکروویو و بدنه فلزی، ظاهری جذاب و چشمگیر به دستگاه بخشیده است. طراحی ارگونومیک دستگیره پاکتی دستگاه در کنار برش‌های ظریف دکمه ی چرخان دستگاه باعث عملکردی دقیق و کاربرپسند شده است. این دستگاه قابلیت‌های کاربری خود را به‌وسیله یک کنترل‌کننده لمسی با کارکردی راحت، بهبود بخشیده است. ماکروویو پیشرفته ال‌جی به خاطر طراحی خاص خود تاکنون جوایز مختلفی در سرتاسر دنیا کسب کرده است. ازجمله این جوایز می‌توان به ۲۰۱۵ PIN UP Design Award و ۲۰۱۵ Good Design Award اشاره کرد.

NeoChef-0515-800

این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی منحصربه‌فرد اینورتر هوشمند ال‌جی از پس هر نوع آشپزی برمی‌آید و غذایی نیست که نتوانید با آن درست کنید. استفاده از قدرت کنترل تکنولوژی خطی بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ وات باعث می‌شود تمام قسمت‌های غذا به‌صورت یکسان پخته‌شده و یخ‌زدایی تا ۹۳ درصد انجام شود. درحالی‌که یخ‌زدایی مدل‌های دیگر تنها تا ۷۶ درصد است. ماکروویو NeoChef ال‌جی درعین‌حالی که مواد معدنی غذا را حفظ کرده با مصرف کم‌تر روغن تا ۷۲ درصد، باعث می‌شود طعم غذا نیز تغییر نکند. به‌علاوه تکنولوژی اینورتر هوشمند بهره‌وری دستگاه را نیز افزایش داده و با ۱۲۰۰ وات قدرت می‌تواند غذاها را بسیار زودتر از روش‌های معمول آماده کند.

ماکروویو NeoChef ال‌جی با دارا بودن قابلیت‌های متنوع و کاربرپسند، پخت غذاهای پیچیده و دشوار را نیز راحت می‌کند. صفحه شش‌وجهی چرخان داخل این ماکروویو، در عین چرخش غذا را ثابت نگه‌داشته و از شش طرف آن را پشتیبانی می‌کند. همچنین این قابلیت مشکل نشت ماده غذایی وقتی در مرکز صفحه نیست را برطرف می‌کند. باوجود لامپ LED کم‌مصرف داخل محفظه، نور داخلی سه برابر روشن‌تر از بقیه مدل‌ها است و کاربران به‌راحتی می‌توانند روی روند پخت غذا نظارت کنند. درحالی‌که ماکروویو NeoChef اندازه مدل‌های قبلی است، ولی فضای داخلی بیشتری در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. باوجود بدنه جمع‌وجور و محفظه بزرگ، این ماکروویو در هر آشپزخانه‌ای به‌راحتی جا گرفته و درعین‌حال می‌توان ظرف‌های بزرگ و بلند را درون آن قرارداد.

mc65scr------converted(1)MC65-5-5-converted

همچنین می‌توان از ماکروویو NeoChef ال‌جی برای آب‌کردن مواد غذایی مثل شکلات و پنیر استفاده کرده و غذاهای متنوعی را با توجه به تنظیمات خاصش آماده کرد. امکانات پیشرفته ماکروویو ال‌جی حتی باعث می‌شود بتوانید سریع‌تر از ماست سازهای خانگی، ماست سالم درست کنید. قابلیت Healthy Fry  می‌تواند مزه خاص هر غذایی را حفظ کرده و درعین‌حال با استفاده از روغن کمتر و ۷۲ درصد چربی کمتر، غذایی سالم‌تر در اختیار شما بگذارد.

ماکروویو NeoChef ال‌جی از تعدادی قابلیت خاص برای بهبود تمیزی و کاربری راحت‌تر بهره می‌برد. قابلیت ضد باکتری EasyClean باعث می‌شود تمیز کردن فضای داخلی دستگاه ساده و بدون هیچ زحمت اضافه‌ای باشد. به خاطر این قابلیت می‌توان فضای داخلی ماکروویو را دو برابر سریع‌تر و نصف زحمت نسبت به مدل‌های معمولی تمیز کرد. در حقیقت تنها با سه بار کشیدن دستمال محفظه دستگاه NeoChef تمیز می‌شود درحالی‌که برای مدل‌های معمولی حداقل ۷ بار باید دستمال کشید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد