چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهنمای خرید تلویزیون های سه بعدی

نسل جدید تلویزیون های سه بعدی محصولات قابل احترامی هستند. ما اعتقاد داریم Passive یکی از به دردبخورترین اختراعات بشر است که جهان را از شر سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و همینطور عینک های زشت و بدترکیب سه بعدی های نسل قبل خلاص می کند.

تصاویر در این تلویزیون تماشایی تر هستند چون کیفیت و عمق بهتری دارند. عینک های جدید ارزانتر و سبکتر هستند و دیگر نیازی به برق و باتری ندارند. اگر همچنان برای خرید تلویزیون سه بعدی اصرار دارید باید حتما، فقط یک مدل Passive بخرید.

سه بعدی های جدید چه پیشرفتی داشته اند؟*زاویه دید بیشترتا پیش از این ما برای تماشای تصاویر سه بعدی مجبور بودیم زاویه مناسب را رعایت کنیم و در صورتی که برای برداشتن لیوان آب به جلو خم می شدیم کیفیت تصویر به هم می ریخت. این یعنی اسارت در چنگال تکنولوژی، هدر دادن وقت و هزینه.

مهندسان زیادی روی این نقص کار کرده اند وبه نظر می رسد بالاخره موفق شده اند. حالا در تبلیغات خوش آب و رنگ تلویزیونی می بینیم که تولیدکننده ها روی زاویه دید بالا مانور می دهند. ما از نزدیک این ادعا را بررسی کردیم و خشنودیم به اطلاعتان برسانیم که حقیقت دارد. حالا می توان در هر زاویه به تصاویر یک تلویزیون سه بعدی جدید چشم دوخت و بدون هراس از افت کیفیت فیلم های سه بعدی را با عمق و وضوح عالی تماشا کرد.

*تبدیل تصویر 2 بعدی به 3 بعدی


کمبود منابع سه بعدی یک معضل بزرگ بود. تصور کنید یک بوگاتی ویرون 2011 خریده اید که 407 کیلومتر در ساعت سرعت دارد؛ بعد هیولای زبان بسته را مجبور کنید در خیابان های تنگ و پرترافیک تهران 30 کیلومتر در ساعت راه برود. این یعنی هدر دادن پول!

حالا اما اوضاع کمی فرق کرده است. منابع سه بعدی همچنان کمیاب هستند اما الهه مهربان تکنولوژی یک راه حل ساده پیدا کرده است. تلویزیون های جدید می تواند تصاویر معمولی دو بعدی را دریافت کنند و پس از کمی پردازش از آنها تصویری سه بعدی تحویل دهند.

ما به تبلیغات بسنده نکردیم و با سماجت خواستیم این ویژگی را از نزدیک امتحان کنیم. در کمال ناباوری کار می کرد اگرچه کیفیت وعمق تصاویر به خوبی تصاویر سه بعدی واقعی نیست اما قابل تحمل است. با کمک این ویژگی حالا می توان مثلا بازی های لیگ برتر فوتبال را سه بعدی تماشا کرد.

*عینک های راحت تر بدون نیاز به باتری

اگر از ما بخواهید 10 تا از بدترین تجربه های تکنولوژیکی مان را فهرست کنیم، استفاده از عینک های Active حتما دراولویت اول قرار خواهد داشت. این عینک ها به اندازه بتن سنگین، به اندازه لباس های پشم شیشه ناراحت و در حد گوشی های آب طلای نوکیا الکی گران بودند.  



برای استفاده از آنها محتاج باتری و برق شهری بودیم. اتصال آنها به دستگاه تلویزیون نیز یک معضل بزرگ به حساب می آمد. قیمت بالای این عینک ها باعث می شد ما از لذت تماشای دسته جمعی فیلم محروم شویم و در تنهایی وخلوت خودمان با اعمال شاقه تصاویر را تماشا کنیم.

در تلویزیون های جدید این نقص به نحو شگفت انگیزی اصلاح شده است. عینک های جدید از تکنولوژی Passive بهره می برند. این یعنی کاهش 50 درصدی وزن، آسایش بیشتر و حذف برق و باتری. خوشبختانه این عینک ها قیمت بسیار کمتری دارند. اگر همین حالا برای خرید یک تلویزیون سه بعدی جدید اقدام کنید، نمایندگی به شما 9 عدد عینک تحویل خواهد داد.

خودتان هم میتوانید چندتایی از آنها بخرید و یک سینمای سه بعدی واقعی در خانه راه بیندازید. خبر خوب اینکه عینک ها درانواع مختلفی تولید می شوند. میتوانیدیک مد روزش را بخرید یا عینکی که با سلیقه کودکان جور درمی آید. الهه مهربان تکنولوژی افرادی را که باید عینک های طبی به چشم داشته باشند، فراموش نکرده است. آنها می توانند از عینک های کلیپس دار استفاده کنند.

*تصاویر بهتر بدون محوشدگی


ما قبلا در تلویزیون های سه بعدی شاهد تصاویری کدر، محو و مات بودیم. شدت محوشدگی در چهار گوشه تصویر و پایین شدت بیشتری پیدا می کرد. ما هزینه بالایی برای تلویزیون های سه بعدی پرداخت کرده بودیم. همچنین برای فیلم های سه بعدی، برای همین مجبور بودیم خودمان را گول بزنیم و بگوییم این ویژگی معمول تلویزیون های سه بعدی است.

در تلویزیون های جدید دیگر نیازی به این دلگرمی ها نیست. ما از نزدیک شاهد تصاویری شفاف، روشن و دقیق بودیم. عینک های Passive به صورت اتوماتیک کمی از پرش تصویر را می گیرند. خود تلویزیون ها نیز می توانند تداخل تصاویر را کاهش دهند. یک فروشنده به ما می گوید این تلویزیون ها تا دو برابر شفافیت بیشتری دارند.

*آرامش بیشتر

در تلویزیون های سه بعدی نسل قبل شما رسما خودتان را به یک فستیوال شگفت انگیز خودآزاری میهمان می کردید. در این تلویزیون ها ابتلا به سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و چشم درد خیلی عادی بود اما چه کاری از دست ما ساخته بود؟ بالاخره مبلغ بالایی پرداخت کرده بودیم و مثل مردمان قصه معروف «لباس پادشاه» فکر می کردیم ایراد از ماست.

نسل جدید سه بعدی ها به شکل کلی با بدن افراد مهربانتر هستند. در این تلویزیون ها دیگر از ابتلا به سردرد و سرگیجه و تهوع خبری نیست. پس با خیال راحت میتوان جلوی تلویزیون نشست و حتی مدت های طولانی به تصاویر خیره شد.

 


اندازه صفحه نمایش مورد نیاز چقدر است؟


همیشه اندازه بزرگ ملاک بهتر بودن نیست، بلکه هماهنگ بودن اندازه صفحه نمایش با اتاقی که قرار است نمایشگر در آن قرار داده شود، اهمیت دارد. باید گفت که استفاده واقعی از تلویزیون سه بعدی روی نمایشگر بزرگ امکانپذیر است!

به طور واضح با استفاده از نمایشگر بزرگ می توان سه بعدی را ستایش کرد. هدف غوطه ور شدن است وهر چه نمایشگر نمای جلو شما را بیشتر پوشش دهد احساس اینکه در صحنه حضور دارید بیشتر تقویت خواهدشد.

خوشبختانه به نظر می رسد تولیدکنندگان تلویزیون نیز به این نکته پی برده اند، به همین دلیل است که تمام مجموعه های تلویزیون سه بعدی بزرگتر از 42 اینچ هستند. اگر از نظر بودجه مشکل ندارید سعی کنید بزرگترین نمایشگری که با منزل شما نیز هماهنگی دارد را تهیه کنید.
 

آیا به پخش کننده مخصوص نیاز دارم؟

بله، از آنجایی که Blu-ray سه بعدی به پردازش بیشتری نیاز دارد و سیگنال ها به طور اساسی متفاوت هستند، هر دو قسمت سخت افزار باید با تلویزیون سه بعدی شما به روز شوند.
 


به چه لوازم جانبی نیاز دارم؟
کابل 1/4HDMI: اتصال به منبع تولیدتصاویر سه بعدی Blu-ray نیاز به کابل های جدیدی دارد که برای استفاده از سه بعدی طراحی شده اند. کابل مورد نظر 1/4HDMI است که نیاز شما در این رابطه را برآورده می کند. 



*پخش کننده با قابلیت پشتیبانی سه بعدی

بیشتر محتوای سه بعدی روی Blu-ray در دسترس خواهد بود. یک پخش کننده Blu-ray با قابلیت سه بعدی قدرت و اتصالات لازم را برای فراهم کردن بهترین سیگنال برای تلویزیون شما خواهد داشت.

*امکان بازی به صورت سه بعدی
شرکت سونی همین حالا کنسول Play Station3 را عرضه می کند که توانایی اجرای بازی های سه بعدی را دارد.

*عینک های سه بعدی اضافی

تهیه جفت های اضافه عینک سه بعدی برای استفاده سایر اعضای خانواده کار بسیار مناسبی خواهد بود. بهتر است اطمینان حاصل کنیدکه حداقل دو جفت عینک اضافه برای استفاده دوستان یا میهمان هایتان دارید. 

 

منبع: www.bartarinha.ir 

-------------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 1 + ارسال نظر
Khosro bamiri 1395,07,25 ساعت 15:57

Very good production thanks your company

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد