ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران با حضور جمعی از مقامات بلندپایه مملکتی، مدیران شرکت الجی الکترونیکس و گلدیران افتتاح شد.
شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت گلدیران با ماهیت خدمات پس از فروش، فعالیت خود را با ساختار مستقل از ابتدای سال ۱۳۸۰ آغاز نمود.
شرکت خدمات گلدیران در سال ۱۳۸۰ با نام شرکت کاریاراندیش به ثبت رسیده و هدف از ایجاد این شرکت ارائه خدمات قبل و بعد از فروش به کلیه محصولات وارداتی شرکت گلدیران قشم (خانگی و صوتی-تصویری) و حمایت بخش فروش از طریق پشتیبانی و نگهداشت مشتریان گلدیران بوده است.
در سال ۱۳۸۵ به نام شرکت خدمات گلدیران تغییر نام داد. شرکت خدمات گلدیران سرویسهای نوینی در راستای ارائه خدمات به مشتریان در جهت جلب رضایت ایشان پدید آورده است که میتوان از میان آنها از سرویسهای صورتی و سرویس تمدید گارانتی یاد کرد.
در سال ۱۳۹۲ این شرکت به شرکت مشتریان گلدیران تغییر نام داد و با رویکردهای جدید و هم راستا با فناوریهای روز دنیا به فعالیت خود ادامه میدهد.
این شرکت در سال ۱۳۹۲، با بهکارگیری بیش از ۲ هزار نفر نیروی متخصص در دفتر مرکزی و خدمات تهران و دفاتر شهرستانها و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش از یکهزار نماینده در بیش از ۴۵۰ شهر کشور در خدمت مشتریان محترم شرکت الجی است.
بیانیه مأموریت شرکت مشتریان گلدیران
ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای دو گروه از محصولات الجی تحت گارانتی شرکت گلدیران
محصولات لوازم خانگی: یخچال سایدبایساید، یخچالفریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروویو
محصولات صوتی و تصویری: انواع تلویزیون، رادیوضبط، ویدئو، بخشکننده دیویدی و سینمای خانگی
محصولات تهویه مطبوع خانگی: کولرهای گازی خانگی
خط مشی شرکت مشتریان گلدیران
شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکتهای گروه گلدیران است که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت گلدیران درسراسر ایران ارائه خدمات مینماید.
این شرکت در راستای تأمین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 را برگزیده و برای نیل به این چشمانداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.
منبع: ال جی بلاگ