چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

فروش بیش از یک میلیون دستگاه یخچال Door in Door ال جی در جهان

Picture1

شرکت ال جی اعلام کرد که تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه یخچال Door in Door از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۰، در سطح جهان به فروش رسیده است.

طراحی جدید ال جی به همراه سیستم درب دوگانهDoor in Door ‌، دسترسی شما را به نوشیدنی ها و مواد غذایی بسیار سریع و آسان می کند. علاوه بر قرار دادن مواد غذایی مورد علاقه خود در قسمت مینی بار، ‌درب مجزا Door-in-Door، مانع خروج هوای سرد درون یخچال شده و به حفظ تازگی مواد غذایی کمک شایانی می کند.

به گفته مدیران ارشد این بخش،‌ امروزه مصرف کنندگان به دلیل مشغله زیاد خواستار محصولاتی با قابلیت های جدید، جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر در زندگی روزمره خود هستند. ال جی بیشتر از همیشه بر تکنولوژی های پیشرفته و نوآورانه متمرکز شده و با تولید محصولات منحصر­به­فرد، سعی نموده به تعهدات خود در زمینه ارتقا سطح زندگی افراد، عمل نماید.

یخچال Door in Door ال جی دارای ۶۵ لیتر فضای قابل استفاده است، که معادل یک یخچال کوچک اضافی است. در مدل های ساید بای ساید ال جی، ویژگی Door in Door، تنها جهت دسترسی آسان نبوده و مانع خروج هوای سرد تا ۴۶ درصد شده و هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد.

این محصول با برخورداری از سیستم طبقه بندی هوشمند، به هر یک از اعضای خانواده فضای جداگانه ای را در یخچال اختصاص می دهد. گنجایش بالا و سیستم انعطاف پذیر نصب و جداسازی طبقات، به شما این امکان را می دهد که به راحتی بیشترین میزان مواد غذایی را در یخچال خود نگهداری کنید. کشوها، ‌قفسه ها و طبقات بر حسب نیاز به راحتی جابه­جا شده و گنجایش یخچال را در مقایسه با دیگر مدل های مشابه افزایش می دهند.

یخچال های Door in Door ال جی در بیش از ۵۰ کشور جهان عرضه شده اند. همچنین طراحی و قابلیت Door in Door در مدل های متنوع یخچال های ال جی موجود می باشد. 

-------------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد