چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون هوشمند ال‌جی: کنترل را به دستان خود بسپارید

SmartControl_Remote-560x314

دوست دارید فرمانده باشید؟ با کنترل هوشمند ال‌جی همیشه فرمانده خواهید بود؛ چه در حال انتخاب کانال باشید یا مرور وب یا هر کار دیگر.

  اختراع کنترل از راه دور مثل یک وحی بود. قبلاً مجبور بودید یکی از چهار دکمه جلوی تلویزیون را انتخاب کنید و برای این کار یا مجبور بودید از جای خود بلند شوید یا زرنگی می‌کردید و از دسته بلند جارو برای عوض کردن کانال یا کم و زیاد کردن صدا استفاده می‌کردید. البته بابت این کار خیلی به جعبه سیاه کنار اتاق خود بدهکار هستید!

کنترل از راه دور قدرت تلویزیون را به ببینده بازگرداند.  

امروز ال‌جی کنترل را گامی به جلو برده است. اول از همه کنترل جادویی Magic Remote شبیه چیزی است که برای کنترل موشک‌های جنگنده استفاده می‌شوند اما باورکنید ساده‌تر از آن است که پرواز کند. کنترل از راه دور را به سمت صفحه تلویزیون بگیرید تا اشاره‌گر روی صفحه ظاهر شود. این اشاره‌گر از همان موقع با حرکت دست شما حرکت می‌کند. هیچ اشتباهی وجود ندارد؛ کنترل کشویی کلید و چرخ گردان نیز برای پیمایش به شما کمک می‌کنند.

اگر می‌خواهید کانال تلویزیون را عوض کنید کافیست شماره کانال را با کنترل روی هوا بنویسید و تلویزیون خودش کانال را عوض می‌کند!

یا می‌توانید با تلویزیون حرف بزنید؛ قابلیت تشخیص صدا در کنترل جادویی Magic Remote باعث می‌شود شما با صحبت کردن واژه‌‌ها را جست‌وجو کنید و دستورات را اعمال کنید. تلویزیون هوشمند از شما اطاعت می‌کند.

کنترل تلویزیون تنها به وجود کنترل جادویی Magic Remote محدود نمی‌شود. برنامه کاربردی LG TV Remote می‌تواند گوشی هوشمند شما را به یک ابزار کمکی و دم دست تبدیل کند. شما می‌توانید اشاره‌گر را کنترل، در فهرست کانال‌ها پیمایش و سرگرمی را با دستان خود کنترل کنید. با صفحه‌کلید کامل QWERTY همه متون پشتیبانی می‌شود.

از زمان دسته جارو تا کنون، زندگی خیلی راحت‌تر شده است. نه؟!


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 11 + ارسال نظر
مسعود 1395,09,24 ساعت 23:43

سلام.ما یه ال ای دی ال جی 55LA 7400 خریدیم از طریق سیم آنتن آب رفته توش الان از طریق دکمه های پشتش فقط روشن و خاموش میشه.هیچکدوم از دکمه هاش و کنترلش کار نمیکنه.مشکل از کجاس؟لطفا راهنمایی کنین هزینه اضافی پرداخت نکنیم.با تشکر

متاسفانه من تعمیرکار نیستم و اظهار نظری نمیتونم بکنم، با توجه به اینکه این مدل غیر شرکتیه، با یه تعمیرکار مشورت کنید

فردین 1395,09,11 ساعت 23:19

با سلام من یه تی وی مدل42lf651vخریدم اما بعد از ۲ماه کنترلش یهو از کار افتاد الان اصلا کار نمیکنه ممنون میشم کمک کنید

این مدل غیر شرکتیه باید یه کنترل نو بخرید، البته اول باطری رو عوض کنید ببیند از باطری نباشه.

فاطمه 1395,06,12 ساعت 21:23

سلام، من به تازگی یک دستگاه LG46000خریداری کردم،همراه با تلویزیون کنترل جادویی هم داشت ولی این کنترل روزی چند بار از کار میوفته و فقط دکمه روشن خاموش کار میکنه، باتری هاشم چک شده مشکل از باتری نیست، لطفا راهنمایی کنید ممنون

گلدیران مدل 46000 نداره احتمالا 64000 مدل شماست، لطفا با 02184733 تماس بگیرید

حامد لو 1394,10,17 ساعت 01:24

باسلام
کنترل جادویی همه دکمه هاش وقتی کنترل را به هرسمتی میگیرم یاااز هر جایی میزنم کارمیکنه فقط برای زدن دکمه پاورباید کنترل ر امستقیم جلوی تلویزیون بگیرم به نظر شما این مشکل عادی یا کنترل مشکل داره

اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم
احتمال داره دگمه پاور با مادون قرمز و سایر دگمه ها با امواج رادیویی کار کنه.

مهدی 1393,12,12 ساعت 21:43

سلام
من یه ال ای دی مدل 47LN57000خریدم از بس باطری خریدم براش دیګه دارم دیوونه میشم الان 8ماهه 5جفت باطری براش ګرفتم.
توضیح اینکه من فقط تلویزیون استفاده میکنم و از قابلیت وب ګردی استفاده نمیکنم

سعی کنید از باطریهای مرغوب مثل Duracell استفاده کنید

salar 1393,11,19 ساعت 23:31

باسلام
از کنترل هوشمند چند ماه استفاده نکردم الان دیگه کار نمیکنه فقط روشن خاموش میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟
ضمنا دستورات قبلی رو هم انجام دادام ظاهرا این مشکل فقط واسه من پیش اومده چون تکراری نبود

باطری گوشی رو عوض کنید و اگه درست نشد،
کنترل را سمت تلویزیون گرفته و کلید OK را فشار دهید. پیغامی مبنی بر ست شدن کنترل با تلویزیون ظاهر میشود و تلویزیون با مجیک موشن قابل کنترل است. برای استفاده از کنترل کافییست که آنرا سمت تلویزیون گرفته و به سمت راست و چپ حرکت دهید.

توجه: کنترل مجیک موشن را همزمان نمیتوان برای چند دستگاه تلویزیون استفاده کرد.

برای لغو ست شدن کنترل با تلویزیون کلیدهای BACK و SMART را همزمان فشرده و 5 ثانیه نگهدارید، با اینکار ارتباط کنترل با تلویزون قطع شده و آماده ست شدن با تلویزیون دیگر است.

صادق 1393,10,18 ساعت 14:58

سلام خسته نباشید .. من تلویزیون ال جی مدل ال بی 67000 گرفتم و به کیفیت تصویر زیاد ی حساسم تصاوی متحرک را یکم شفاف نشون نمیده ولی در صورت نتوقف شدن تصویر با شفافیت کامل نشان میده قابل ذکر است که فقط در تصاویر که اچ دی یا فول اچدی نیستند این حالت پیدا می شود لطفاو خواهشا راهنمایی کنی با کمال تشکر:

مشکل از منبع تصویره، اگه برنامه مورد نظرتون با دوربین های معمولی فیلم برداری و پخش بشه تو همه تلویزیونهای LCD و LED تو تصاویر سرعت بالا سایه می افته. برای اینکه این اتفاق کمتر بشه تو تنظیمات تصویر، روی گزینه های عکس کلیک کنید و گزینه کاهش نویز رو درحالت زیاد و تروموشن رو درحالت وضوح و کاهش نویز MPEG رو در حالت زیاد قرار بدید.

موسوی 1393,07,08 ساعت 23:11

با سلام وخسته نباشید من یک تلویزیون ال جی LW57000 دارم که مدتی باطری کنترل مجیک آنرا درآورده و از آن استفاده نکردم الآن هرچه سعی میکنم نصب نمیشه علامت پردازش نصب را نشان میده و در انتها پیام میده نصب نشد آنرا هم ریست کردم (فشار همزمان mute و ok) لطفا اگه راهی هست کمک کنید

لطفا با 02184733 تماس بگیرید

علی 1393,05,05 ساعت 13:37

سلام ما یک tv ال جی مدل LA66000 یک ماه است که خریدیم کنترل جادویی ان خراب شده بعد از مدتی که می خواهیم tv را روشن کنیم کار نمی کند مجبور می شویم ان را تکان دهیم یا از دکمه tvاستفاده کنیم و بعداز چند دقیقه تکان خوردن درست می شود در ضمن باتری ان ضعیف نیست من را راهنمایی کنید ممنون .

کنترل مجیک موشن وقتی استفاده نشه، برای کاهش مصرف باطری اصطلاحا" می خوابه و واسه بیدار کردنش باید کنترل رو یکی دو بار تکون بدین تا ارتباطش با تلویزیون برقرار بشه و دگمه ها عمل کنن، این مورد طبیعیه و کنترلتون خراب نیست. مصرف باتری کنترل هوشمند نسبت به مدلهای معمولی بالاتره چون استفاده بیشتری هم خصوصا" در هنگام وبگردی ازش میشه و موقعی که باطریش ضعیف بشه تو صفحه تلویزیون اعلام میکنه و اونوقت باید باطری رو عوض کنید. توصیخ میشه برای پرهیز از تمام شدن سریع باطری، از باطریهای با کیفیت و عمر بالا نظیر دوراسل استفاده بشه.

shima 1393,02,26 ساعت 00:49

Salam
Bebakhshid ma mikhaim tvie hoshmand k ba harekate dast kar mikone bekharim ama hame migan kharab mishe...doroste? Zemanaty hast k nashe?

شما میتونید مدل LA 86000 ال جی رو بخرید چون دوربین داره و با حرکات دست میتونید کنترلش کنید. ولی چیزی که هست اینه که این امکانات جنبه فانتزی داره و عملا کنترل کردن تلویزیون با مجیک موشن خیلی راحت تره و نیازی نیست که نور محیط ت وچه حالتی باشه و دوربین بتونه مستقیم شما رو ببینه یا نه. اینکه این تلویزیون ها خراب بشه هم صحت نداره فقط باید شرایط استفادش رعایت بشه.

سام 1393,01,08 ساعت 02:20

با سلام و خسته نباشد آقا ما رود شو الجی تو یه پاساژی هستیم یکی از مغازه دارا که نمیدونم کی هست همش ال ی دی مارو خاموش میکنه گاهی وقتا میذاره رو حالت معمولی یا ولوم میده لطفان یه راه حلی به ما بدین تا جلوشو بگیریم شاید با نرم افزار موبایلش ینکارو میکنه اصلان راه حلی هست لطفان تو همین پست ج بدین .سپاسگذارم

ایشون با اپ ال جی ریموت نصب شده روی گوشی خودش داره این کارو انجام میده. شما اول تلویزیون رو یکبار فکتوری ست کنید و سپس تمام کانالهای ارتباط وای فای از قبل وایفای دایرکت و میراکست و غیره رو خاموش کنید. در صورتی که مجددا بخواد گوشی رو با تلویزیون سینک کنه باید بیاد جلوی تلویزیون کد تایید رو از رو تلویزیون وارد کنه که در اونصورت اگه حواستون باشه میتونید مچشو بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد