چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

سیستم‌های تهویه مطبوع اسپلیت ال‌جی

TITAN_R_Line_Red-resize

نصب فوق‌العاده انعطاف‌پذیر و نگهداری راحت= کاهش هزینه‌ها

به طور متوسط، یک دستگاه داخلی سیستم اسپلیت می‌تواند در ارتفاع ۳۰٫۴۸ متری (۱۰۰ فوت) از دستگاه بیرونی نصب شوند؛ این یعنی نصب فوق‌العاده منعطف. هر دستگاه دسترسی آسان را فراهم می‌کند و نگهداری معمول و کار تعمیر را ساده‌تر و در زمان کمتری میسر می‌سازد. و نیاز به هیچ داکت‌کشی نیست. به همین جهت، سیستم‌های اسپلیت به راحتی نصب می‌شوند. تکنسین‌ها تنها باید یک سوراخ کوچک در یک دیوار ایجاد کنند (هنگام نصب دستگاه دیواری) تا همراستا با لوله‌کشی مسی باشد و سیسم‌کشی اتصال دستگاه داخلی به دستگاه بیرونی را کنترل کند. در نهایت، انعطاف و دسترسی آسان به کاهش هزینه‌های نصب و نگهداری کمک می‌کند. 

 

از میان تمام سیستم‌های تهویه مطبوع اسپلیت که در بازار امروز موجود است، شاید بهتر از مدل‌های تکی و چندگانه اسپلیت اینورتر ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) نباشد. این محصولات فوق‌العاده پیشرفته که شاهکار هنری ال‌جی محسوب می‌شوند بسیار راحت، مقرون‌به‌صرفه و قابل پیکربندی هستند که ارزشی استثنایی برای مشتری فراهم می‌کنند.

ال‌جی به مشتریان انتخاب بیشتری می‌دهد و تنوع گسترده‌تری از دستگاه‌های داخلی را برای مکمل کردن محصولات اسپلیت اینورتر تکی و چندگانه ارائه می‌دهد. دستگاه‌های داخلی دیواری یک قاب زیرین جداشدنی دارند، روکش گیره‌ای و فضای نصب راحت‌تری دارد که همه اینها کار را برای تکنسین راحت‌تر می‌کند. گزینه عالی دیگر، جمع‌وجور بودن این دستگاه است که به طور یکپارچه با محیط همراه می‌شود. ابعاد کم به کاهش هزینه نصب کمک می‌کند. در ضمن، دستگاه داخلی مخفی در سقف برای محیط‌های ایده‌آل است که زمین و دیوار در اولویت است. این مدل که قاب گیره‌ای بسیار راحتی دارد به کاربران امکان می‌دهد فیلتر را مستقیماً برای تمیز کردن آسان دربیاورند. در نهایت اینکه، دستگاه‌های سقفی این شرکت از نمایانگری برخوردارند که به کاربر زمان تعویض فیلتر را نمایش می‌دهد.


 منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد