چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات ظرفشویی KD-E701NW

ماشین ظرفشویی - KD-E701N* 

KD-E701NW سفید
  • 14 نفره ( 168 پارچه)

  • صفحه نمایش LED

  • مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)

  • نمودار مصرف انرژی ++A

  • مشخصات عمومی:
    14 نفره 168 پارچه
    3 حالت اختیاری با شدت فشار آب SPRAY ( جهت شستشوی کریستال)
    برنامه Cool dry
    برنامه شستشو اقتصادی با نصف ظرفیت
    جت پمپ مجهز به تکنولوژی اینورتر (Inverter Direct Drive)
    سیستم خشک کن Hybrid
    شستشوی بسیار داغ
    صفحه نمایش LED
    قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه تا 35 سانتی متر
    قفل کودک
    مجهز به دکمه ی نصف ظرفیت (HALF Load) با انتخاب طبقه
    مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار (Smart Diagnosis System)
    مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
    نمودار مصرف انرژی ++A
    نظرات 3 + ارسال نظر
    جعفری 1393,11,14 ساعت 11:13

    سلام تفاوت ظرفشویی701 و702 درچیست؟
    ی نکته هم عرض کنم 701و702 سه نالت اختیاری فشار آب یاهمون کریستال شو نداره که شما توتوضیحاتش ذکر کردید703 ومدلهای بالاتر کریستال شو داره

    تفاوت تو آسانسوره که 702 داره و 701 نداره

    نادر 1393,10,14 ساعت 11:41

    سلام خدمت جناب آقای مهندس پاشایی
    جناب مهندس من تمام لوازم خانگی منزل رو LG انتخاب کردم اما در مورد ماشین ضرفشویی به دلیل کمبود فضایی که دارم مجبورم از ظرفشویی رو میزی استفاده کنم که متاسفانه lg رو میزی تولید نمی کنه، من توی بازار و اینترنت هم که جستجو کردم همه MAGIC رو پیشنهاد میکنن اما من نتونستم اصالت magic رو در اینترنت و خارج از ایران پیدا کنم چون هیچ سایت مرجعی ندارد جز یک سایت داخلی که اصلا قابل اطمینان نیست، خواستم از شما خواهش کنم اگر امکان دارد من را راهنمایی کنید یا یک برند با اصالت بهم معرفی کنید یا راهنماییم کنید که magic سایت مرجعش کدام هست آیا اصلا کره ای هست یا خیر از اینکه پرچونگی کردم عذر خواهی می کنم
    همیشه پاینده باشید با تشکر

    مشخصات ظرفشوییهای مجیک رو تو آدرس http://www.magic.ir/products.aspx?id=1 میتونید ببینید. علاوه بر مجیک بوش هم ظرفشویی رومیزی داره که میتونید تهیه کنید.

    شکراله کمالی 1393,04,18 ساعت 10:18

    دفترچه رانمای فارسی kd-c703nw احتیاج دارم لطفا برام ارسال کنید ممنون میشم

    لطفا از http://www.lg.com/ir/support/software-manuals دانلود کنید

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد