چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهنمای خرید جارو برقی

جاروبرقی یک وسیله برقی برای تمیز کردن سطوح مختلف است که در انواع مختلف برای استفاده در منازل و مکانهای عمومی به کار می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این وسیله امروزه به یکی از مهمترین و اصلی ترین وسایل برقی تبدیل شده است که تقریبا در هر خانه ای وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد خرید یک جاروبرقی مناسب آشنا کنیم.

_ انتخاب با توجه به نیاز
در هنگام خرید یک جاروبرقی اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به نیاز خود اقدام به خرید جاروبرقی کنید. در بازار تعداد مختلفی جارو برقی با ظرفیتهای مختلف وجود دارند که هر کدام از آنها برای مکان های خاص طراحی شده اند. پس سعی کنید تا با راهنمایی فروشنده نوع مناسبی از جاروبرقی را انتخاب کنید.

قدرت مکش
بسیاری از خریداران در هنگام خرید جاروبرقی بیشتر به میزان توان موتور جاروبرقی توجه می کنند. بسیاری تصور می کنند که قدرت مکش جاروبرقی با توان موتور در اتباط مستقیم است. اما فراموش نکنید که توان مکش پارامتری جدا است که در دفترچه های راهنمای تمامی جاروبرقی ها موجود است. این اشتباه در هنگام خرید جاروبرقی باعث می شود که بسیاری از افراد از جاروبرقی خود راضی نباشند.

_ وزن جاروبرقی
کاربران اصلی جاروهای برقی در منازل بانوان هستند که به صورت طبیعی نسبت به آقایان از توانایی جسمی کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل فاکتور وزن در انتخاب یک جاروبرقی مناسب بسیار مهم است. امروزه شرکتهای مختلف سازنده با علم به این نیاز نسل جدیدی از جاروبرقی ها را با وزنی در حدود ۴ کیلو به بازار عرضه کردند که برای استفاده های خانگی بسیار مناسب هستند.

_ دردسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش
امروزه بسیاری در هنگام خرید یک وسیله برقی ، سعی می کنند که حتما از مدل خارجی آن تهیه کنند. اما بایستی توجه کنید که لوازم برقی با هر درجه از کیفیت نهایتا به سرویس و یا تعویض قطعات نیاز پیدا می کنند. در صورتی که وسیله برقی شما در تعمیرگاه های غیرمجاز تعمیر شده یا قطعات غیر فابریک بر روی آنها وصل شوند از کیفیت آنها کاسته خواهد شد.

_ صدای جاروبرقی
جاروبرقی یکی از پرصدا ترین وسایل برقی در منازل است که گاهی صدای آن آزار دهنده می باشد. در هنگام خرید بایستی با توجه به دفترچه راهنمای جاروبرقی و میزان صدای تولیدی آن که بر حسب " دسی بل" است جاروی مناسبی را انتخاب کنید.

_ مانور پذیری
زمانی که شما مشغول کار با جاروبرقی هستید بایستی پس از تمیز کردن هر نقطه از منزل به نقطه دیگری بروید و بتوانید به راحتی جارو را حرکت بدهید. پس تحرک جارو نیز مسئله مهمی است.

_ ظرفیت مناسب کیسه
توجه کنید که ظرفیت کیسه جاروبرقی شما بایستی متناسب با نیاز شما باشد. به طور مثال اگر شما ساکن یک آپارتمان کوچک هستید به یک جاروبرقی با کیسه ای کوچک تر نسبت یک خانواده با یک خانه چند طبقه نیاز دارید. حجم مناسب کیسه جاروبرقی یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب یک جاروبرقی مناسب است.   

 

 

واژه نامه :

دور موتور متغیر
: برای جارو کردن کف هایی با پوشش های گوناگون به دور موتورهای متغیر و و متفاوتی نیاز است.این قابلیت در بیشتر جارو برقی ها وجود دارد.

نوع مخزن: جارو برقی های مختلف مخزن های متفاوتی برای جمع کردن گرد و غبار و زباله دارند.پاکت،کیسه دائمی،ظرف شکل و...از جمله از این مخرن ها هستند.

فیلتر هوا: این وسیله در قسمت مکنده جارو برقی قرار دارد و از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

لوله تلسکوپی :دسته جارو برقی است که قابلیت جمع شدن و تنظیم در اندازه های مختلف را دارد .

میزان صدا : در بیشتر جارو برقی های امروزی سیستمی تعبیه شده است که صدای آنها را هنگام کار کردن تا حد امکان کم می کند پایین ترین صدای مزاحم 72 دسی بل است . 

-------------------------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
واقعا جاروبرقی ال جی با کیفیت هستش. این بچه ما زد ترکوندش که خوشبختانه با سایت تعمیرات جاروبرقی ال جی آی پی آشنا شدم که کمک زیادی بهمون کردند ممنون از مطلب خوبتون

اقایی 1397,03,20 ساعت 20:22

سلام من این مدل رو خریداری کردم، متاسفانه بعد چند ماه درب مشبک فیلتر عقبش دفورمه شده و درست بسته نمیشه، صداشم خیلی بلنده چن بار هم تماس گرفتم ولی ال جی پاسخ گو نبوده، علی رغم شعار ال جی در خصوص مشتری مداری، ولی این مورد رو رسیدی نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد