چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

بلندگوهای همراه جدید ال‌جی در بازار ایران

ph1-2(2)

 شرکت‌ ال‌جی که با عرضه محصولات صوتی پیشرفته مختلف توانسته در این حوزه اعتبار قابل توجهی به دست آورد، این بار اسپیکرهای جدیدی وارد بازار ایران کرده است که سبک زندگی شما را کاملا تغییر خواهد داد.

اسپیکرهای بلوتوثی جدید ال‌جی که از لحاظ ظاهری و امکاناتی، سطح جدیدی در این حوزه ارائه کرده‌اند، در انواع شکل‌ها و سایزها عرضه شده‌اند و همه سلیقه‌ها را پوشش خواهند داد. این اسپیکرها در چهار مدل PH1، PH2، PH4 و FH1 عرضه شده و هرکدام با توجه به توانایی‌های خود برای قشر خاصی در نظر گرفته شده‌اند.  

ابتدا از مدل PH2 آغاز می‌کنیم. مدلی که کوچک‌ترین عضو این خانواده محسوب شده و مثل یک بشقاب پرنده کوچک است. این مدل از قابلیت نورپردازی خطی بهره می‌برد در عین کوچکی صدایی حیرت‌انگیز داشته و می‌تواند به‌ صورت ۳۶۰ درجه صدای خود را به گوش همه برساند. دکمه مخصوص صدای بم برای افزایش Bass دستگاه نیز از دیگر امکاناتی است که به فراگیر شدن صدای این مدل کوچک اما قدرتمند کمک می‌کند. همچنین علاوه بر سایز کوچک و کم حجم، این اسپیکر با بند ویژه خود، امکان اتصال بلندگو به جاهای که می‌خواهید را فراهم می‌کند. عمر باتری این مدل بیش از ۶ ساعت بوده و در برابر قطرات آب نیز مقاوم است.

مدل دیگر که PH1 نام دارد تقریبا شبیه چراغ‌خواب‌ها  است و در قسمت میانی خود از قابلیت نورپردازی زیبایی بهره می‌برد. به غیر از قسمت فوقانی و تحتانی بقیه بدنه اسپیکر به صورت استوانه شیشه‌ای است و از قدرت پخش صدای ۳۶۰ درجه قدرتمندی بهره می‌برد. می‌توانید نورپردازی این اسپیکر را در رنگ‌های مختلف با توجه به حس و حالتان تعیین کنید و بیشتر لذت را از موسیقی مورد علاقه‌تان ببرید. این مدل با توجه به طراحی کوچک خود از ۵ ساعت باتری بهره می‌برد و همچنین قابلیت اتصال به هندزفری برای برقراری تماس آسان هم دارد.

مدل PH4 در کنار حفظ کلیت ظاهر سنتی اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، توانسته تغییرات مثبتی ایجاد کرده و با پخش ۳۶۰ درجه صدا و دکمه مخصوص صدای بم برای افزایش Bass ، کل محیط را در اختیار خود بگیرد. همچنین این مدل از قدرت بسیار خوبی نسبت مدل‌های کوچک این سری بهره می‌برد و آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای بیرون رفتن می‌کند. به خصوص که باتری آن برای ۱۰ ساعت مداوم می‌تواند انرژی لازم برای موسیقی را فراهم کند. این مدل همچنین به قابلیت‌های خاصی مثل نورپردازی، بدنه محکم و انعطاف‌پذیر، بند ویژه جهت اتصال و مقاومت در برابر قطرات آب مجهز است تا به بهترین همراه برای شرایط مختلف گردش در محیط خارجی تبدیل شود.

fh2-2

مدل دیگر به اسم FH2 برای کسانی طراحی شده است که روز و شب‌شان با موسیقی گذشته و در هر موقعیتی گوش کردن به موسیقی را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهند. به خاطر همین اگر این افراد چشمشان به اسپیکر مدل FH2 ال‌جی بخورد حتما شیفته آن خواهند شد، زیرا دیگر به معنای واقعی کلمه می‌توانند موسیقی را با خود به هرکجا می‌خواهند ببرند. این مدل مثل چمدان‌های مسافرتی طراحی شده و با دستگیره تلسکوپی و چرخ‌های قرار گرفته در زیر آن می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید. این اسپیکر قدرت صدای فوق‌العاده ۵۰ واتی دارد و در هر محیطی می‌تواند همه را در موسیقی غرق کند. باتری این دستگاه تا ۱۵ ساعت پخش موسیقی جوابگوست. همچنین مدل FH2 در مقابل قطرات آب مقاوم بوده و با قابلیت‌هایی نظیر کارائوکه می‌تواند اوقات خوشی برای شما فراهم کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
استایل آپ 1396,10,02 ساعت 16:02 http://styleup.ir

بسیار عالی . من تجربه استفاده از JBL Xtreme رو داشتم. واقعا از لحاظ شارژ خیلی عالی هست ولی طراحی و ظاهری خوبی ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد