چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

خشک کردن میوه‌ها و سبزیجات بامایکروویو سولاردام ال‌جی

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۴_۲۰-۵۳-۵۲

با سولاردام ال‌جی، میتوانید انواع میوه ها را خشک و به عنوان یه میان وعده مفید و انرژی‌زا در طول روز مصرف کنید. با جایگزین کردن میوه‌های خشک بجای تنقلات ناسالم، گام مهمی در جهت ارتقای سلامتی بردارید.

سبزیجات و میوه‌های خشک‌شده نیز از مواد اصلی آشپزی ایرانی است و بسیاری از غذاهای محبوب این مرز و بوم شامل این مواد اصلی هستند. با قابلیت خشک‌کردن سبزی که به منوی خودکار سولاردام اضافه شده است می‌توان شوید را در بهداشتی ترین حالت و با بالاترین کیفیت خشک نمود. همچنین از این دستگاه می‌توان برای خشک‌کردن میوه‌ها نیز استفاده کرد.  

طراحی شیک و با سلیقه سولاردام جدید ال‌جی، نتیجه تحقیقات و نظرسنجی هایی است که در سال ۲۰۱۴  در بین مصرف کنندگان ایرانی انجام شده است. بازخوردی که از این تحقیقات بدست آمد دستمایه اصلی طراحی محصولی قرار گرفت که با طراحی داخلی هر آشپزخانه‌ای سازگار است.

MWO_Catalog_1118-translated-1-14_1-2-1-copy-e1433759283927

جو سونگ جین، رئیس و مدیراجرایی بخش لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی، می‌گوید: «هیتر نوری ذغالی گامی بلند در زمینه وسایل پخت و پز خانگی است. در راستای طبخ طبیعی و سالم غذا، این فناوری واقعاً برگی برنده است. این فناوری نه تنها چربی‌های غیرضروری را از بین می‌برد بلکه برخلاف آنچه طی فرآیند طبخ در اجاق‌های سنتی روی می‌دهد، جلوی از دست رفتن مواد مغذی را می‌گیرد. از همه مهمتر، این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که زندگی را راحتتر می‌کند. به لطف این فناوری‌ها ما توانسته ایم جایگاه اول برندمان را در ایران حفظ کنیم.»

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۹_۱۹-۲۱-۲۲

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است. با استفاده از سولاردام پرشیا پلاس مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

علاقه‌مندان محصولات فناورانه ال‌جی می‌توانند همین امروز سولاردام پرشیا پلاس را تهیه کنند و لذت راحتی آشپزی را تجربه کنند. این دستگاه توسط شرکت گلدیران به بازار ایران عرضه شده است.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد