چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

لباسشویی تایتان ال‌جی؛ دستیاری همه‌کاره برای شستشوی لباس‌ها

Titan2

لوازم‌خانگی جدید دیگر مانند قدیم محدود به یک فناوری و کاربری خاص نیستند و می‌توانند با توجه به قابلیت‌های خود به طور همزمان علاوه بر نیاز اصلی، نیاز های دیگری را نیز پوشش دهند.

مثلا وقتی پای شست‌وشو به میان می‌آید مقوله سلامت و بهداشت هم ناخودآگاه مطرح می‌شود. وقتی درباره ماشین لباسشویی حرف می‌زنیم، داستان صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب پررنگ می‌شود. وقتی درباره شست‌وشو می‌گوییم یعنی درباره قسمتی از روزمره‌مان بحث می‌کنیم، قسمتی از روزمره‌مان که باید باصرفه جویی در وقت، انرژی و آب و در عین حال لحاظ کردن سلامت و بهداشت خانواده همراه باشد. 

 

خوشبختانه، ال‌جی توانسته باعرضه یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ها تمام این موارد را پوشش داده و خیالتان را از همه جهت راحت کند. ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی ال جی با مدل WM-L1050 با استفاده از فناوری‌های ویژه‌ای مثل  TurboWash  و TrueSteam نه‌تنها مصرف انرژی با درجهA +++ را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه سرعت و دقت شستشو را نیز به سطح جدیدی ارتقا داده است.

فناوری  TurboWashاین لباسشویی آب را با تکنیک خاصی از طریق نازل اختصاصی اسپری می‌کند در نتیجه علاوه بر بالا رفتن کیفیت شستشو، زمان شستشو نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد. در این روش آب در بازه‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای به‌طور مستقیم روی بافت پارچه اسپری می‌شود تا کارایی فناوری شستشوی ۶ حرکته انحصاری ال جی Motion DirectDrive ۶ افزایش یافته و سرعت شستشو بیشتر شود. با کمک این فناوری لباسشویی مدل WM-L1050 مدت زمان شستشو را تا ۵۹ دقیقه کاهش داده و باعث کاهش مصرف انرژی تا ۱۵% و کاهش مصرف آب تا ۴۰% می‌شود. یعنی در عین سریع‌تر شدن و باکیفیت‌تر شدن شستشو، هزینه کمتری هم برای آب و برقی مصرفی پرداخت می‌کنید.

تکنولوژی انحصاری بخارشوی  TrueSteam
قابلیت TrueSteam منحصربه‌فرد این لباسشویی امکانات بسیاری در اختیار شما می‌گذارد. اول اینکه کلیه مواد حساسیت‌زا را تا میزان ۹۹٫۹% از بین می‌برد. در مرحله بعدی لباس‌ها را چروک زدایی و بوزدایی می‌کند و در مرحله آخر به‌وسیله قابلیت نرم‌کنندگی، لباس‌هایی تمیز، صاف و لطیف در اختیار شما می‌گذارد.

موتور بدون تسمه  DirectDriveیکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این لباس‌شویی موتور بدون تسمه دایرکت درایو است که بهره‌وری لباسشویی را بسیار افزایش می‌دهد. درعین‌حال مصرف انرژی دستگاه را کم کرده و دوام دستگاه را بسیار زیاد می‌کند. این سیستم صدای تولید شده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. دوام و بهره‌وری موتور اینورتر دایرکت درایو به حدی زیاد است که شرکت ال‌جی موتور و همه متعلقات آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت کرده است. موتور بدون تسمه دایرکت درایو تکنولوژی انحصاری شرکت ال جی می باشد که هیچ کدام از تولیدکنندگان ماشین های لباسشویی حتی مشابه آن را ندارند و فقط از کلمات مشابه جهت بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند.

شستشوی ۶ حرکته MotionDD ۶
علاوه بر همه این ویژگی‌های بی‌نظیر، لباسشویی ال‌جی با استفاده از فناوری شستشوی ۶ حرکته MotionDD ۶ ،که نتیجه استفاده از موتورهای بدون تسمه بی نظیر خود است ،از حرکات چرخشی متنوعی در دیگ شستشو استفاده می‌کند. این امکان باعث می‌شود کارایی دستگاه به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده و بعد از هر بار شستشو نتیجه‌ای بی‌نقص بگیرید.

همچنین ال‌جی روش جدیدی برای به‌روزرسانی برنامه‌های شستشوی جدید ماشین لباسشویی ارائه کرده است. فقط کافی است برنامه شستشوی جدیدی که می‌خواهید را دانلود کنید و گوشی خود را به ماشین لباسشویی نزدیک کرده تا به‌وسیله فناوری NFC  برنامه دستگاه به‌روزرسانی شود. این قابلیت و دیگر امکاناتی که ذکر شد باعث شده تا همه‌چیز در این ماشین لباسشویی با بهترین کیفیت، بیشترین سرعت، کمترین هزینه و البته راحتی تمام انجام ‌پذیرد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد