چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

نحوۀ تمیز کردن تلویزیون ال‌سی‌دی یا پلاسما و ال ئی دی

Mud_Panel

نگذارید کثیفی صفحه‌نمایش تلویزیون کیفیت تصویر تلویزیون ال‌سی‌دی یا پلاسمای شما را تغییر دهد.

 نکاتی که در این مطلب عنوان می‌کنیم به شما نشان می‌دهند که چطور تلویزیون خود را به روشی ایمن تمیز کنید و به بهترین شکل از آن لذت ببرید.

برای تمیز کردن تلویزیون ال‌سی‌دی یا پلاسما، نکات زیر را دنبال کنید:

مرحلۀ اول: تلویزیون را خاموش کنید و آن را از برق بکشید.

مرحلۀ دوم: تلویزیون را به‌آرامی با یک پارچۀ خشک و بدون کُرک، مثل دستمال‌های میکروفیبر، پاک کنید. ممکن است دستمال پاک‌کننده هنگام خرید تلویزیون در جعبۀ آن موجود باشد. بنابراین، قبل از خرید یک دستمال جدید، ابتدا جعبۀ تلویزیون را خوب بررسی کنید. هرگز از پاک‌کننده‌های خراش‌دهنده یا دستمال کاغذی استفاده نکنید زیرا خط و خش روی صفحۀ تلویزیون می‌اندازند.

مرحلۀ سوم: برای پاک کردن لکه‌های سرسختی که راحت پاک نمی‌شوند، یک دستمال میکروفیبر را با پاک‌کننده‌ای که مخصوص صفحۀ تلویزیون پلاسما و ال‌سی‌دی است کمی مرطوب کنید. هرگز به طور مستقیم به صفحۀ تلویزیون یا بدنۀ آن اسپری نکنید. همچنین، هیچ وقت برای تمیز کردن تلویزیون از آب استفاده نکنید؛ مگر اینکه خود سازنده شما را برای این کار راهنمایی کند.

از مواد پاک‌کننده‌ای که حاوی ترکیبات زیر است استفاده نکنید زیرا بر پوشش خاص صفحه یا رنگ بدنۀ آن آسیب وارد می‌کند:

  • الکل
  • بنزن
  • آمونیاک
  • تینر

مرحلۀ چهارم: رطوبتی که روی صفحۀ تلویزیون باقی مانده است را با یک دستمال میکروفیبر پاک کنید یا صبر کنید رطوبت تبخیر شود. بعد از آن، می‌توانید تلویزیون را به برق بزنید.

همین! ممکن است شرکت سازندۀ تلویزیون شما راهکارهای بیشتری به شما توصیه کنید. به همین منظور، دفترچۀ راهنمای تلویزیون خود را حتماً بادقت بخوانید. 

----------------------------------------- 

برچسب ها: نمایندگی ال جی در کرج+نمایندگی رسمی ال جی در کرج+نمایندگی گلدیران در کرج+قیمت جاروبرقی ال جی+قیمت ماکرویو و سولاردام ال جی+قیمت آنلاین ساید بای ساید ال جی+قیمت روز یخچال فریزر ال جی+قیمت روز لباسشویی ال جی+قیمت روز ظرفشویی ال جی+قیمت روز سینمای ال جی+قیمت روز LCD ال جی+قیمت LED ال جی+قیمت روز LED Smart ال جی+قیمت روز LED 3D ال جی+قیمت Plasma TV ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد