چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مشخصات ساید بنتلی ال جی مدل SXB53

global_p-veyron6-gallery_large_01-2

28 فوت

Door-In-Door جدید ( دکمه مخفی جهت باز کردن درب Door-In-Door )
طراحی جدید (دستگیره های پاکتی، دیسپنسر جدید)  

مشخصات فنی یخچال

ابعاد - عرض/ارتفاع/عمق: 912x1790x738 میلی‌متر

گنجایش خالص: 600 لیتر

نوع دستگیره: دسته مخفی

کلاس مصرف انرژی: +A

سیستم آبریز: دارد

درب DID: دارد

نوع یخ‌ساز: باریک داخل درب

نوع کمپرسور: اینورتر خطی

گارانتی کمپرسور: ده سال

صفحه نمایش: لمسی

نوع روشنایی: LED

کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات: دارد

کشوی نگهدارنده‌ی رطوبت: دارد

فناوری انجماد سریع - Express Freezing: دارد

سیستم عیب‌یابی هوشمند: دارد

رنگ: نقره‌ای / سفید


-------------------------



------------------------

دسترسی آسان‌تر به فضای بزرگ ( 600 لیتر )
با داشتن فضای بزرگ 600 لیتری، چیدمان بهتری از مواد غذایی داشته و از فضای هوشمندتری بهره‌مند شوید. عمده‌ای خرید کنید و هرآنچه نیاز دارید را نگهداری نمایید.


نوع جدیدی از Door-In-Door
درب Door-In-Door امکان دسترسی آسان‌تر به نوشیدنی‌ها و مواد غذایی را برایتان فراهم می‌کند. به لطف درب Door-In-Door بکار رفته، فضای داخلی 9 درصد افزایش یافته و این فضای اضافی علاوه بر مدیریت بهتری که به فضای داخلی یخچال می‌دهد، تا 46.5 درصد از هدررفت هوای سرد نیز جلوگیری می‌کند.


محفظه کاربردی
این کشو فضای بهینه‌ای را برای نگهداری اقلام کوچک، مثل گوشت‌ و پنیر تازه، برایتان فراهم می‌کند.


سیستم یخ‌ساز باریک
قفسه بزرگتر در فریزر و افزایش گنجایش تا 36 لیتر


کشوی نگهدارنده رطوبت
با کشوی نگهدارنده رطوبت، رطوبت اضافی به جای اینکه مواد غذایی را خیس و فاسد کند، از مواد غذایی تبخیر شده و روی جداره مشبک می‌نشیند؛ بنابراین رطوبت متعادل و مناسب در محفظه حفظ خواهد شد.


کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات
ویژگی منحصر به‌فرد FRESH Balancer™ با درزگیری محفظه سبزیجات میزان رطوبت در حد بهینه حفظ شده تا بتوان میوه‌ها و سبزیجات را به مدت بیشتری تازه نگه داشت.


صرفه‌جویی در انرژی با کمپرسور خطی اینورتر
در کمپرسور خطی اینورتر، که محصول منحصر به‌فردی از ال جی است، به جای استفاده از موتور رفت و برگشتی، از موتور پیستون خطی استفاده شده است. بدین ترتیب از اصطکاک داخلی کاسته شده و باعث کاهش مصرف انرژی تا 32 درصد می‌شود. این کمپرسور خطی دارای ضمانت 10 ساله نیز می‌باشد.


سیستم عیب‌یابی هوشمند
ال جی با بکارگیری فناوری Smart Diagnosis™ (عیب‌یابی هوشمند) شما را در شناسایی و رفع سریع و مؤثر مشکلات یخچال کمک می‌کند. این برنامه جدید نه تنها امکان رفع مشکل را فراهم می‌سازد، بلکه وضعیت نگهداری و نکات عمومی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

----------------

-------------------

شرکت ال‌جی ایران با همکاری شرکت گلدیران به تازگی از عضو جدید این خانواده، یخچال سایدبای‌ساید Door- in- Door رونمایی کرد.

تاریخچه

اولین یخچال ال‌جی در سال ۱۹۶۵ و با نام گلداِستار تولید شد. بعد از گذشت بیش از یک دهه و در دهه هفتاد، یخچال‌های ا‌ل‌جی به فناوری‌های جدیدی مجهز شدند. فناوری‌هایی مانند قابلیت ضدبرفک و آبسرد‌کن که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های آن زمان محسوب می‌شدند. از همان زمان، ال‌جی پیشروی خود را در این صنعت حفظ کرد و در دهه ۸۰ توانست اولین شرکت دنیا باشد که فناوری‌های بسیاری به دنیا عرضه می‌کند. مانند اولین یخچال با قابلیت تازه نگهداشتن مواد در دمای ۱ – درجه.

 در دهه ۹۰ ال‌جی به نوآوری‌های خود در این عرصه ادامه داد و خود را به عنوان یک شرکت بزرگ در سطح جهان و پرچمدار این صنعت معرفی کرد. در اواخر همین دهه بود که ال‌جی موفق شد اولین یخچال مجهز به کمپرسور اینوِرتر را به بازار کره جنوبی عرضه کند. در دهه ۲۰۰۰، نوآوری‌های ال‌جی شتاب بسیار زیادی گرفت. در اواخر این دهه، یخچال‌های سایدبای‌ساید ال‌جی با طراحی‌های جدیدی مثل اولین مدل محدب دنیا در همه دنیا عرضه شدند.

تا آخر دهه اول ۲۰۰۰ ، ال‌جی با دریافت جوایز بسیار و پیشگامی در عرصه‌های مختلف فناوری‌های یخچال، جایگاه برتر خود را در این صنعت باز هم ارتقا داد. در سال ۲۰۱۰، ال‌جی برای اولین بار مفهوم جدید درب دولایه، یا همان Door- in- Door  را به دنیا معرفی کرد؛ یخچالی که با کسب جوایز مختلف به عنوان یک پیشرفت و ابتکار تازه در این صنعت شناخته شد.

این مدل در سال‌های اخیر مجهز به تصفیه آب، فناوری انجماد سریع (Freeze Express) و سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis) نیز شد. تا اینکه امروزه با این یخچال جدید که حاصل تجربه نیم قرن پیشروی در صنعت یخچال است، دوباره پا به عرصه رقابت گذاشته و همه سرها را به طرف خود برگردانده است.

طراحی جدید، قیمت مناسب و مصرف انرژی بسیار کم از قابلیت‌های این یخچال فوق‌العاده است.

global_p-veyron6_2016_feature_01_600l-mega-capacity_d

دسترسی آسان به فضای بزرگتر

نوآوری جدید ال‌جی ویژگی درب جدید دو لایه (Door- in- Door) است که امکان دسترسی راحتتر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم می‌سازد. شما می‌توانید به راحتی به مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مصرف می‌کنید، دسترسی داشته باشید. درب بزرگی که بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده و با فشار اندکی باز می‌شود، باعث می‌شود تا دیگر نیازی به باز کردن مکرر درب اصلی یخچال نبوده و شما بتوانید به آسانی به مواد غذایی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

جلوگیری از اتلاف هوای سرد

با قرار دادن اقلام و خوراکی‌های پرمصرف در درب Door- in- Door و کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال از اتلاف هوای سرد جلوگیری می‌شود. بدین وسیله، کاهش اتلاف هوای سرد تا میزان ۳٫۴۷ درصد منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

global_p-veyron6_2016_feature_02_new-door-in-door_d

 طراحی جدید

  • درب Door- in- Door با دکمه جدید

ال‌جی با فنآوری جدید، موفق شده است ضخامت قاب درب یخچال را کاهش و از این طریق فضای محفظه را تا ۹ درصد افزایش دهد. حال مشتریان می‌توانند فضای بیشتری از داخل یخچال را از طریق محفظه روی درب ببینند. محفظه‌ای که به راحتی و با فشار دادن دکمه ی زیر درب یخچال باز می‌شود. در این یخچال دکمه درب در قسمت پایینی قرار داده شده است که علاوه بر زیبایی بیشتر منجر به سهولت بیشتر در باز کردن درب یخچال می گردد.

global_p-veyron6_2016_gallery_large_10

  • ظاهر شکیل و دستگیره های پاکتی

یخچال ساید بای ساید جدید ال‌جی در دو رنگ عرضه می شود. رنگ اول، بدنه نقره‌ای خیره کننده با دستگیره‌های پاکتی کروم و ترکیبی هوشمندانه از آبریز مشکی رنگ است و رنگ دوم، سفید براقی است که هردو نسبت به خط و خش مقاوم هستند و اثر انگشت روی آنها باقی نمی‌ماند.

  • آبریزی با طراحی خاص:

این یخچال دارای آبریزی با طراحی جدید همراه با لبه های خمیده برای سهولت استفاده مصرف‌کنندگان است.

global_p-veyron6_2016_feature_08_inverter-linear-compressor_d

بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی

یخچال‌های ال‌جی از کمپرسور خاص اینورتر خطی  (Compressor Linear Inverter) قدرت می‌گیرند که از پیستون خطی رفت و برگشتی به جای پیستون دورانی استفاده می‌کند. این امر اصطکاک داخلی کمتری تولید کرده و به موجب آن سر و صدای کمتر، اطمینان و دوام بیشتر و البته مصرف انرژی پایین‌تری را به ارمغان می‌آورد. این کمپرسور با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بسیار با دوام است؛ به طوری که شرکت ال‌جی وگلدیران عملکرد آن را ۱۰ سال گارانتی می‌کنند. همچنین در یک تحقیق در انجمن علوم و تحقیقات آلمان VDE مشخص شد که کمپرسور خطی ال‌جی به راحتی تا بیش از ۲۰ سال عمر می‌کند.

global_p-veyron6_2016_feature_05_moist-balance-crisper_d

حفظ رطوبت بیشتر

این مدل یخچال به دلیل داشتن کشوی نگهدارنده رطوبت با قابلیت Moist Balance Crisper  می‌تواند منجر به حفظ رطوبت تا ۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی شود. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفظ طراوت و تازگی میوه‌ها و سبزیجات درون این کشو می‌کند.

global_p-veyron6_2016_feature_09_smart-thinq_d

سخن آخر

سئونگ جین-جو، مدیر عامل شرکت محصولات لوازم خانگی و تهویه ال‌جی، در مورد این محصول گفت: «ما تلاش بسیاری انجام دادیم تا مطمئن شویم آخرین یخچال سایدبای‌ساید ما به مشتریان فضای کافی می‌دهد تا مواد غذایی خود را تازه نگه دارند. این نوآوری‌ها و توجه به جزئیات است که باعث شده ال‌جی جایگاه برجسته خود را در صنعت لوازم خانگی حفظ کند.»




نظرات 5 + ارسال نظر
جواد 1395,08,07 ساعت 21:57

سلام میخواستم بدونم ظرفیت بالاتر این مدل هم به بازار میاد مثل 32 فوت یا بیشتر اگه به بازار میاد چند مدت دیگه

فعلا"چیزی اعلام نشده
ظرفیت بالاتر الان برای مدلهای بنتلی و نکست و پی بنتلی و پریمیوم موجوده

alireza 1395,08,03 ساعت 10:51

سلام
ممنمون از پاسختون

لطفا این سوالم جواب میدید اخ واس ساعت 5 قرار یکی از این مل تهیه کنم

مدل 8 میلیونی sxb53
مدل 8.2 میلیونی sx-528

کیفیت امکانات مهم واسم نظرتون کدوم تهیه کنم ؟

مشخصاتشون تقریبا شبیه یه همه، فقط مدل 528 فیلتر هایژن فرش داره و بخاطر همین 200 گرونتره و سفید چرمه و البته دیگه تولید نمیشه، مدل 53 جدیدترین مدل 28 فوته که دستگیره میز بارش بهتر شده دستگیره های خو دستگاه بهتر شده و نمایشگر و ابریزش تغییر کرده و سفید سادس و از این به بعد به جای 528 تولید میشه، بستگی به سلیقه ی خودون داره چون کیفیتشون فرقی نمیکنه و یه تفاوتهای کوچیکی که گفتم رو داره

علیرضا 1395,07,30 ساعت 18:26

سلام
این مدل ساخت کره هست یا مونتاژ ایران( mode in kora ?)
در سامسونگ ها ی کشوی با امکانات تنظیم در ما موجود هست این مدل داره ؟
مدل چه سالی می باشد ؟
ال جی ارزون تر از این بین ٦/٥ تا ٧ که در بازار موجود باش هست ؟
خدمات پشتیبانی در چه کیفیت ؟ ( من حدودا یک ماه پیش سامسونگ مدل rs 223 تهیه کردم پس از نصب نمایندگی یک هفته دقیقا کار کرد بعد سوخت !!! هم کمپرسور هم برد تقریبا هر روز با نمایندگی در ارتباط بودم که درست کنن مثلا برد و کمپرسور بیارن که بعد ١٥ روز از خرابی و داد و بی داد من تصمیم به برگشت پول گرفتن که الان ده روز میخوان چک صادر کنن تازه هزینه حمل اولیه و حمل عودت هم گردن من افتاد با این حساب یک ماه بی یخچال ٢٠٠ ضرر کردم ) ایا ال جی هم خدماتش مشابه همین ؟
اختلاف قیمت سامسونگ الجی چی ؟

ممنون میشم تمام سوالات جواب بدید
با تشکر

این مدل مونتاژ سیرجانه
تنظیم دمای کشو نداره
امسال تولید و جدیدا" معرفی شده
ارزونترین مدل موجود همینه
شرکت خدمات گلدیران 4 ساله که گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده میگیره.
بزرگترین حسن سایدهای ال جی، متور خطیشونه که کم مصرف و کم صدا و با بازده بالاست و برای اینکه خیال مصرف کننده راحت باشه، 10 سال ضمانت طلایی کمپرسور داره.

سعید نوری 1395,07,05 ساعت 23:33

سلام.فرق این مدل با ۵۲۸ چیه؟؟؟ و اینکه جفتشون به آب شهری متصل میشن یا نه؟؟؟؟

طراحی ظاهریشون با هم فرق داره و 528 هایژن فرش داشت که این مدل نداره و به همین جهت هم 246000 تومان ارزونتره، سایر چیزاشون یکیه و هردو هم به آب وصل میشن.

علیرضا 1395,06,24 ساعت 23:26

سلام
این مدل الان موجود هست تو نمایندگی های گلدیران یا نه؟
اگر نه به نظرتون تا کی وارد بازار میشه و قیمتش حدودا چقدره؟

بله وارد بازار شده
امروز سفید 7980000 تومان و تیتانیوم 8350000 تومان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد