چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

راهنمای استفاده از کنترل مجیک موشن تلویزیون ال جی

  

ابتدا باطریها را داخل کنترل مجیک موشن قرار دهید و تلویزیون را روشن کنید. کنترل را سمت تلویزیون گرفته و کلید OK را فشار دهید. پیغامی مبنی بر ست شدن کنترل با تلویزیون  ظاهر میشود و تلویزیون با مجیک موشن قابل کنترل است. برای استفاده از کنترل کافییست که آنرا سمت تلویزیون گرفته و به سمت راست و چپ حرکت دهید.

توجه: کنترل مجیک موشن را همزمان نمیتوان برای چند دستگاه تلویزیون استفاده کرد.

برای لغو ست شدن کنترل با تلویزیون کلیدهای BACK و SMART را همزمان فشرده و 5 ثانیه نگهدارید، با اینکار ارتباط کنترل با تلویزون قطع شده و آماده ست شدن با تلویزیون دیگر است.

نظرات 83 + ارسال نظر
سحر 1401,03,20 ساعت 00:41

حل مشکل سرویس دهی مجدد بلوتوث کنترل
بلوتوث گوشی رو روشن کنین با تلوزیون مچ کنین اینجوری کلا کنترل از کار می افته .بعد تلوزیون رو با دست خاموش کنین یعنی با دکمه های خود تلوزیون دوباره روشن کنین همزمان اکی رو فشار دهید

سعید 1401,03,13 ساعت 11:42

سلام کنترل جادویی ال جی من بعد از اقدام به ریست کردن ، پیام سرویس بلوتوث باید دوباره مقدار دهی شود را میدهد و با تلویزیونم کانکت نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

حسینی 1400,03,31 ساعت 13:16

سلام تلوزیون من هروخت خاموش میشه کانال ها همه میرن دوباره باز باید جستجو بزنم تاکانالها بیان چرااا؟

سمیه غفوری 1400,01,13 ساعت 17:13

کنترل تلویزیون من موسس کار نمیکنه همون دکمه اوکی چکار کنم

یاسر حسنی 1399,08,25 ساعت 22:36

سلام خسته نباشید تلویزیون ما رنگش سیاه سفید شده هرچی تنظیماتش میزنیم درست نمیشه میشه راهنمایی کنین

یاس 1399,04,27 ساعت 00:38

سلام من تلویزیونم مجیک هست اما همش ی کانال و ارم اضافی میاره

رضایی 1399,03,16 ساعت 22:42

خسته نباشید تلویزون من مجیک مشکل پیداده کرده کانال هارو بالا نمی اره کانال ها انتن در یافت می شده

............ 1398,03,05 ساعت 12:53 http://shayanbiria

سلام من تلوزیونم ال جی اسمارته موسش کار نمیکنه تا دیشب کار میکرد الان از کار افتاده میشه راهنمایی کنید . ممنون

عباس غفاری فرد 1397,11,29 ساعت 08:25

باسلام . تلویزیون من LG 43 اسمارت هستش کنترلش با توجه به اینکه موسی هست وحشت ناک باطری مصرف می کنه ۱_ خواستم ببینم آیا کنترل ساده هم هست که براش بگیرم ۲_ چگونه موسش رو از کار بندازیم و بصورت عادی کار کنه ۳_ آیا می شه از باطری قلمی شارژی استفاده کنیم یا نه ممنون می شم جواب بدید .

ahmad 1397,07,25 ساعت 14:58

با سلام . کنترل جادودیی T.Vمدل LB67000GI دارم متاسفانه دگمه کنترل پاور و دگمه کم کردن صدا کارنمیکنه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایی. با تشکر

Meysam 1397,01,09 ساعت 11:54

با سلام مدل تلویزیون من 49LJ550v هست رو خودش کنترل مجیک نیست. میخام بدونم این مدل ساپورت میکنن کنترل جادوئی رو. ضمنا با یه کنترل جادوئی تست زدم موسش نمیاد دکمه اوکی و منو هم کار نمیکنه. ولی بقیه دکمه ها کار میکنن.

احمد 1396,10,14 ساعت 14:42

با سلام و عرض خسته نباشید
کنترل ما باتریش که تموم شد باتریشو عوض کردیم الان دیگه نه چشمکش روشن میشه و نه کار میکنه . باید چیکار ونیم ؟

باسلام. کنترل جادویی ال یی دی من مدل 57000 کار نمیکند لطفا راهنمایی بفرمایید

binande 1396,09,07 ساعت 21:27

با سلام.من ال جی ۵۸اینچ مدلUF830Tدارم.باهاش کنترل جادویی بود.دکمه هاش کارمی کنندبجز OK وبرای تبدیل به موس هرچهOKرا می زنم پیغام میده(سرویس بلوتوث بایدمقداردهی شود)همه ی راه هایی که برای دوستان قیدشده بودراامتحان کردم اما متاسفانه درست نشد.اگرراهنمایی بفرمائید ممنون میشم.

مرتضی جعفری پور 1396,07,30 ساعت 13:50

کنترال تلویزیونهای ال جی بیشتر هنگام بروزرسانی از کار میفته و دلیل اون هم اینه که وای فای تلویزیون از کار میفته و نمیتونه کنترل را شناسایی کند افرادی که کنترل ماجیک از کار افتاده یه نگاهی به وای فای بندازند

احمد 1396,07,17 ساعت 14:52

با سلام کنترل تلویزیون ال جی منم چند تا از کلیداش کار نمیکرد که با گرفتن دکمه هوم و بک دوباره رجیستر شد و راه افتاد .کلید موس و اکی کار نمیکرد که خدا رو شکر خوب شد

امین ازادی 1396,06,30 ساعت 20:44

سلام کنترل جادویی من کار نمیکرد دکمه بک و هوم زدم حالا که اوکی میزنم مینویسه سرویس بلوتوث باید اینستال بشه میشه راهنماییم کنید ممنون

Ahad 1396,06,08 ساعت 00:05

سلام، وقت بخیر، مدل 50LB58200GI خریداری کردم، خواستم بدونم مجیک ریموت از کدوم مدل خریداری کنم،مجیک ریموت که با خودش اومده دکمه ok کار نمیکنه مدل ریموت AN-MR500G

حمیدرضا 1396,04,28 ساعت 13:23

سلام... تلوزیون من 43UF64000GLاست در اثر رعد و برق مین برد سوخت وبردم جای یک نمایندگی مین برد 49UF64000GLگذاشته و الآن کنترل جادویی دکمه های بالا کارم می کند اما دکمه های برگشت به پایین کار نمیکند

هادی نیازی 1396,03,03 ساعت 17:28

سلام من تلویزیون lg 42lw57000 دارم که سه بعدی و led هست.حدود 18 ماه میشه که این تلویزیون رو گرفتیم.کنترل جادوییش رو تست کردم و به درستی کار میکرد,اما بعد از چند مدت همین امروز اومدم از کنترل جادویی استفاده کنم که دیدم کار نمیکنه.

بهتر بگم فقط دکمه خاموش و روشن کردنش کار میکنه و اصلا نشانگر موس رو نشون نمیده.

مشکل از کجاست لطفا کمک کنید؟

علی اصغر 1396,01,22 ساعت 12:20

برای رفع غیر فعال شدن موس کنترل جادویی ال جی
1-تلویزیون را خاموش کنید (از برق جدا کنید )در حالی که موس کنترل را فشار می دید تلویزیون را روشن کنید
2-بعد از روشن شدن دستگاه همزمان دکمه های بک (back)و خانه(home)یا (recent)را فشار میدهید
کنترل شما رجیستر می شود و مشکل شما برطرف می شود

خودم 1395,12,15 ساعت 13:13

وقتی خدمات پس از فروش نیست چه فرقی بین قاچاق و شرکتی هست.
دوستانی که کنترلشون مشکل داره میتونن از ماوس بیسیم یا از اپلکیشن الجی رو گوشی(LG TV Plus) استفاده کنند.

شرکت خدمات گلدیران بهترین خدمات رو توو شرکتهای ارائه دهنده خدمات در زمینه لوازم خانگی در ایران داره.

هستی 1395,09,29 ساعت 23:30

سلام ال ای دی ما ال جی UF6949اسمارت اولترا اچ دی هست،میخوام بدونم تصویر درتصویر داره یانه؟؟؟؟!!!!

احتمالا مدلش 49UF69000 هست
معمولا تو تلویزیونهای جدید، تصویر در تصویر نمیذارن، چون قیمت محصول رو بالا میبره و استفاده چندانی هم نداره. تنها استفادش زمانیه که از اینترنت بخواین استفاده کنین، و همزمان تصویر تلویزیون رو هم داشته باشین. که با استفاده از برازر تلویزیون میتونید ببینید که این امکان رو داره یا نه.

Amir 1395,09,27 ساعت 23:12

بعد از تعویض باطری بک و هوم یا میوت و هوم همزمان نگهدارید

Raminvfx 1395,09,19 ساعت 16:23

سلام یه تلویزیون مدل 49UH750 خریدم یه مدته کنترل جادویش بعضی وقتا کار نمیکنه و یا موقع روشن و خاموش کردن باید چندبار دکمه پاور رو زد تا عمل کنه وقتی کار نمیکنه باتریش رو در میارم دوباره میندازم درست میشه مشکل چیه؟؟

این مدل غیر شرکتیه
باطری رو کامل عوض کنید و از باطریهای با عمر بیشتر استفاده کنید.

سجاد جمشیدی 1395,09,18 ساعت 13:35

با سلام

تلوزیون LG 55UH850V رو خریداری کردیم
کنترل جادویی کار میکند ولی موس آن غیرفعال است دکمه ok را که فشار میدهیم مینویسد که هنوز کنترل با تلوزیون مچ نشده است
مشل چیست باید چکار کنم ؟

این مدلی که خریدین غیر شرکتیه
تو نصب اولیه کنترل رو تکون میدین و رو OK کلیک میکنین اگه مچ شد، باقی کار رو ادامه میدین.
از سالم بودن باطری مطمئن شید.

kianoosh 1395,08,19 ساعت 17:45

با سلام خدمت دوستان.تلویزیون 42اینچ 5700خریدم ولی متاسفانه کنترل جادویی اون ازکار افتاده .دکمه بک اسمارت رو هم زدم ولی پیغام میده ک ثبت انجام نشد .ناموسن این مشکل رو حل کنید

مهدی 1395,08,18 ساعت 07:25

سلام . من یه تلویزیون lg lf653 خریدم توی کارتن کنترل جادویی نداشت یه کنترل جادویی mr500 گرفتم ولی ثبت نمیشه . وقتی که میخوای کنترل رو با تلویزون set کنی پیغام میده که فقط نوع خاصی از کنترل set میشه. مشکل چیه؟

این مدل تلویزیون غیر شرکتیه و اطلاعی در مورد عملکردش ندارم

میلاد 1395,08,04 ساعت 22:02

سلام روش استفاده از ریسیور ال جی را می خواستم

اطلاعی ندارم

معین 1395,07,09 ساعت 13:27

سلام، کنترل رو ریست کردم، الان ک دکمه ok رو میزنم، میگه که باید بلوتوث مقدار دهی بشه، میشه بگید باید چیکار کنم!؟

بلوتوث ربطی به کارکرد مجیک موشن نداره، طبق راهنمای بالا عمل کنید اگه جواب نداد و دستگاتون ضمانت گلدیران داره با 02184733 تماس بگیرید

یوسف 1395,05,31 ساعت 01:57

سلامو درود بر شما دستگاه کنترل جادویی بنده از کار افتاده و پیام مچ شدن میده ولی بعد از چند ثانبه میگه ثبت نام نشد مدل تلویزین 42LW57000 هستش قبلا یه شماره تماس داده بودید میخوام بدونم مشکلش رو نمیدونید یا باید با همون شماره تماس بگیرم ممنون از شما

متاسفانه اطلاعی در مورد مشکلات این مدل کنترل ندارم، لطفا با 02184733 تماس بگیرید، البته میتونید یه کنترل معمولی بگیرید، معمولا همه کنترلهای معمولی ال جی رو هم کار میکنه.

مجید 1395,05,21 ساعت 21:25

با سلام
لطفا روش تعیین ساعت کارکرد تلویزیون ال ای دی lg uf85000 را توضیح دهید
ممنون

تو منوی تلویزیون تو قسمت اطلاعات دستگاه یه قسمتی هست که ساعت کارکرد دستگاه ثبت میشه

مهدی 1395,05,05 ساعت 15:23

سلام آیا کنترل جادویی الجی مدل ۸۵۰۰۰ پر مصرف است؟ تاکنون از باطری های دیجی آلکالین و لیتیوم p7 رو استفاده کردم یک ماه نشده تمام شدند راهنمایی بفرمایید چه نوع باطری بخریم که بیشتر قابل استفاده باشه؟

مصرف باطری کنترل های جادویی با کنترل های معمولی تفاوتی نداره، دلیل اینکه باطری مجیک موشن، رودتر تمام میشه استفاده بیشتر از این کنترله، چون با کنترل معمولی، معمولا کانال بالا پایین میشه ویا صدا کم و زیاد میشه و حداکثر تو منو یه چرخی میزنید ولی مواقع وبگردی معمولا مجیک موشن کل زمان استفاده رو با تلویزیون ارتباط داره و همین باعث میشه که مصرف باطری بیشتر شه.
توصیه میشه از باطریهایی مثل دوراسل یا باطریهایی که قابلیت شارژ مجدد داشته و عمر بیشتری دارن برای این کنترل استفاده بشه.

امین 1395,04,01 ساعت 16:32

آخ ببخشید گیج شدم از سمت چپ میدیدم
خب یعنی کنترلی که کنار همین کنترل نقره ایی هست
نه از این نبود قبلی مرسی از راهنماییتون
فقط اگر بگید من میتونم برم نمایندگی هم عوض کنم ممنون میشم چون هایپر واسه همین که عوض کردن یک ماه الاف بودم من بعدشم اشتباه آوردن

خدمات معمولا اکسسوریها رو عوض نمیکنه یا باید یه ریموت جدید سفارش بدین یا از هایپر بخواین براتون سفارش بذاره که نمیدونم مستقیم با شرکت بده بستون دارن یانه

امین 1395,04,01 ساعت 16:28

مرسی از راهنماییتون قربان پس یعنی کنترل وسطی منظورتونه؟؟ یا اونکه یه دکمه آبی وسطشه؟؟ چون از سمت راست اولی با دومی مثل همه،اولش از همین کنترل وسطی بهم دادن،الان هم تااازه تلویزیون رو آپدیت کردم به ورژن ۴.۲۸.۱۴ اما باز هم نشد،خب آیا امکانش هست که مثلا یه کنترل دیگه به تلویزیون بخوره؟؟
و آیا برم نمایندگی ال جی قبول میکنن عوض کنم یا باید برم حتما هایپر!؟؟؟

مرتضی 1395,03,21 ساعت 11:00

سلام چند وقت پیش تلویزیون ال جی مدل 42lw57000 خودم اپدیت کردم اما کنترل جادویی از کار افتاد کلی با دکمه های کنترل کار کردم اخرش پیغام کنترل راه دور حرکت جادویی جدید ثبت می شود رو صفحه تلویزیون ظاهر می شود اما بعد چند ثانیه پیغام می ده ثبت نام انجام نشد لطفا راهنایی فرمایید

لطفا با 02184733 تماس بگیرید

امین 1395,03,13 ساعت 14:38

سلام قربان وقت بخیر الان نزدیک به یک سال هست من تلویزیون led مدل 47LA66100 - TB رو خریداری کردم ابتدا کنترل که روش بود ست نشد از هایپر گرفتم که گفتن کنترل اشتباه دادن باز کنترل جادویی رو عوض کردن بعد از یک ماه اما مجددا این کنترل هم جواب نمیده همه چیزش کار میکنه بجز موس کلا ثبت نمیشه کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم ۴ میلیون قیمت تلویزیون هستش اما کنترلش حواب نمیده واقعا زجر آوره نمیدونم دیگه چیکار کنم چندین بار هم نرم‌افزار آپدیت کردم نشده،راه حلی دارید شما!؟ کنترل فعلی من از همین کنترل تقره ایی هست که شما داخل همین پست قرار دادید،امکان داره کنترل رو اشتباه داده باشن!؟؟ فقط رنگش مشکی هست

احتمالا کنترل اشتباه بهتون دادن
کنترل تلویزیون شما تو عکس بالا از سمت راست، کنترل دوم با رنگ سفید میشه که البته اگه مشکی هم بود فرقی نمیکنه، ولی بصورت اورجینال سفیده

اسماعیل 1395,03,06 ساعت 17:43

سلام مدل تلویزیون من 47LB6900 هستش کنترل مجیک فقط کانال عوض میکنه و صدا رو کم و زیاد میکنه بخاطر همین کنترل مستر گرفتم که خب خیلی از قابلیاتهای مجیک رو نداره چیکار کنم؟؟
ممنون

این مدل غیر شرکتیه

محسن 1395,02,05 ساعت 18:45

سلام تلویزیون من 42lw57000هست باطریه کنترلشو عوض کردم کار نکرد موسش کار نکرد ok میزنم بعد از چند لحظه مینویسه ثبت نام انجام نشد یه مشکل دیگه هم وقتی به مودم وصلش میکنم تلویزیون خاموش روشن میشه

لطفا با 02184733 تماس بگیرید تا کارشناسان برسی کنن

بابک 1395,01,24 ساعت 18:13

سلام کننرل هوشمند من باید سه یا چهار بار دکمه پاور رو فشار بدم نا روشن بشه تلویزیون اما تپامی دکمه ها کار میکنه
برای خاموش کردن هم همین مشکلو دارم کمکم کمید چکار کنم یبارم ریجستر کردم نشد

مدل تلویزیون چیه؟

علی احمدی 1395,01,19 ساعت 11:18

سلام من تلویزیون ال ای دی ال جی LG 47LB652V رو خریدم سوالم اینه که باهاش یه کنترل معمولی بهم دادن و ماهواره هم روی تلوزیون داره و اصلا نمیتونم کانال جدید سرچ بزنم مثل شبکه نسیم یا پی ام سی..لطفا راهنماییم کنید

اطلاعی راجع به عملکرد تلویزیونهای قاچاق نداریم

امیر 1394,12,26 ساعت 22:26

سلام کنترول من با تلویزیون مچ نمیشود چندبار OK رافشار دادم کنترول سالم است وباتریهاشم تازه است مدل تلویزیون همLM64100 است لطفا مرا راهنمایی کنید

اگه با استفاده از روش بالا جواب نداده با 02184733 تماس بگیرید

mohamad 1394,12,25 ساعت 16:13

من کنترلمو خواستم ست کنم مینویسه سویس بلوتوث دوباره مقدار دهی شود چیکار کنم ؟؟

متاسفانه اطلاعی ندارم
لطفااگه تلویزیونتونضمانت گلدیران داره، با 02184733 تماس بگیرید

مهدی 1394,11,26 ساعت 03:05

هورا مچ کردم یه هفته بود کنترول جادوی کار نمیکرد -ـ-
دکمه سمرات و بک باهم گرفتم نگهشون داشتم مچ شدن :))
47 la 66100

مرضیه سنگسرى 1394,11,25 ساعت 23:14

باسلام
باترى جادویى کنترل تموم شد باترى جدید گذاشتم قلمى ساده حالا یک ماهه تموم میشه اصلا هم نمینویسه باترى جادویى چرامگه اون باترى خاص بود اگه نیازهست ازکجابایدتهیه کنم
ممنون

ترجیحا از باطریهایی مثل دوراسل که عمر بالایی دارن استفاده کنید

محمد 1394,11,09 ساعت 11:48

سلام من تلویزیون LG مدل la7400دارم الان هیچ کنترلی روش ست نمیشه چیکار کنم لطفا کمک کنید

این مدل غیر شرکتیه
مدل کنترل سازگار با ای مدل را روی نت سرچ کنید

غلامی 1394,11,01 ساعت 20:14

با سلام ال ای دی مدل LM6610047 را خریداری کردم داخل آن کنترل جادویی است آیا این مدل کنترل جادویی باهاش مچ میشه چون بنده نتونستم سپاسگذار

بله این مدل اسمارت و با کنترل جادویی به خوبی کار میکنه
باطری کنترل رو بندازین و سمت تلویزیون گرفته و اوکی کنید و بعد از اون طبق راهنمای گام به گانم تلویزیون عمل کنید.

علی 1394,10,06 ساعت 21:03

با سلام من تلویزیون 42lw57000 را دارم کنترل جادویی پس از تعویض باطری اش ثبت نمی کند یعنی می نویسد در حال ثبت . بعداز مدتی می نویسد ثبت نشد بنده را راهنمای کنید

لطفا با 02184733 خدمات گلدیران تماس بگیرید

م 1394,09,28 ساعت 17:01

با سلام آیا مدل 49f640p شرکتی هست و ضمانت نامه گلدیران دارد

خیر این مدل قاچاقه

حامد..س 1394,09,27 ساعت 08:55

با سلام مدتیه کنترل جادویی تلویزیونم قاطی کرده بعضی از دکمه هاش یا کار نمیکنه یا یه کار دیگه انجام میدن . جدیدا یکدفعه صدا رو کم و زیاد میکنه یا یه کار دیگه انجام میده .دکمه back و smart رو هم گرفتم اما اتفاقی نیافتاد ممنون میشم راهنمایی کنید
مدل تلویزیون 49uf690t

این مدل غیر شرکتیه و متاسفانه خدماتی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد