چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

بهترین برنامه‌های کاربردی تلویزیون هوشمند ال جی برای سرگرم‌کردن بچه‌ها

SmartTVforEurope-560x314

باغ‌وحش رفتید، پارک رفتید، کنار دریا رفتید و از این همه اسباب‌بازی در منزل خسته‌شده‌اید. حتی دوچرخه‌سواری هم در این هوای سرد نمی‌چسبد. به جای اینها، سعی کنید بچه‌ها را در منزل با برنامه‌های کاربردی سرگرم‌کنید تا خودتان هم بتوانید نفس بکشید و چند دقیقه‌ای استراحت کنید.

 

 

 ماشین‌ها ۲ (Cars 2)

به لایتنینگ مک‌کویین و ماتر بپیوندید تا یک مسابقه ماشین‌بازی استثنایی به دور دنیا داشته باشید. این بازی به شما زمان کافی برای استراحت می‌دهد و تا زمانی که کارتون و بازی جدیدی از سوی شرکت‌ها عرضه شود بچه‌ها تا مدتی سرگرم می‌مانند.

 

میمون سحرآمیز (Magic Monkey)

می‌خواهید روی کاناپه لم بدهید و تلویزیون تماشا کنید و بچه‌ها هم دلش می‌خواهند بازی کنند. اجازه دهید بچه‌ها از بازی با میمون سحرآمیز لذت ببرند و کج‌خلقی هم نکنید. برای این کار صفحه‌نمایش تلویزیون به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ یک طرف برنامه‌های تلویزیونی و طرف دیگر بازی‌های پازل. در این صورت، همه خوشحال و راضی خواهند بود.

 

بولینگ طلایی (Gutterball)

بولینگ بازی کردن و رفتن به سالن در زمستان خیلی راحت نیست. در عوض، می‌توانید در خانه بمانید و مانند یک حرفه‌ای در زمین‌های بیایانی و یخی بولینگ بازی کنید؛ انیمیشن‌های مدرن یعنی ضربات هیجان‌انگیزتر.

 

مزرعه حیوانات (Animal Farm)

لازم نیست در فصل زمستان زیادی بچسبید به درس و مشق و از هر نوع تفریحی، حتی رفتن به مزرعه حیوانات، دوری کنید؛. این بازی به فرزندان شما در مورد حیوانات مزرعه و زندگی اهلی آموزش می‌دهد؛ چنین آموزش‌هایی برای کودکانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند ضروری است.

 

بیس‌بال (Dibo Baseball)

این یکی قطعاً برای بچه‌هاست اما مواظب باشید که خیلی اعتیادآور است. کنترل یک دکمه‌ای بازی را آسان می‌کند و شما را به حرکت هوم ران (home run ) بعدی تحریک می‌کند. فقط یادتان باشد که شما خودتان به بچه‌ها اجازه دادید این بازی را انجام دهند!

*نکته: ممکن است برخی از این برنامه‌ها بر حسب مناطق متفاوت باشد و برای شمایی که در ایران زندگی می‌کنید در دسترس نباشد.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
امین 1395,12,27 ساعت 19:40

بازی های کنترلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد