چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

SMART DIAGNOSIS در محصولات خانگی ال جی چیست و چه کاری انجام میدهد؟

با تشخیص هوشمند ال‌جی، خودتان آچار به دست شوید!

در ال‌جی، ما دریافتیم که لوازم خانگی که تولید می‌کنیم باید در خدمت شما باشند. بنابراین، تصمیم داریم آنها را تا جایی که ممکن است راحت درست کنیم تا به صورت یکپارچه با زندگی شما تناسب داشته باشد؛ چه به ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالا و دستگاه‌های یخچال ختم شود یا راحتی استفاده از کنترل‌ها (مانند شست‌وشو و خشک‌شویی در یک مرحله و تنها با یک چرخش و فشار یک کلید از جانب شما).

به عبارت دیگر، ما می‌خواهیم تجربه نامطلوبی که با مشکلات لوازم خانگی داشتید را تا حد ممکن بی‌زحمت و دردسر کنیم. به همین علت، به تشخیص یا عیب‌یابی هوشمند روی آوردیم. لوازم خانگی ال‌جی با ده سال ضمانت موتور Direct Drive ماشین لباسشویی و کمپرسور خطی در یخچال‌فریزرها برای دوام طولانی ساخته شده‌اند. ما مطمئنیم که همه شما از سال‌ها شست‌وشو با محصولات ال‌جی لذت خواهید برد. اما گاهی اوقات، کوچکترین چیزها، مانند لوله‌های بسته‌شده یا جورابی که گیر گرده، می‌تواند شما را کمی عذاب دهد.  

تشخیص هوشمند یک قابلیت ساده است که به لوازم خانگی شما امکان می‌دهد به شما (و ال‌جی) بگویند که چه مشکلی پیش آمده است و همه‌تر از همه، چگونه آن را تعمیر کنید! و اگر قطعه‌ای لازم شد، مطمئن خواهیم بود که تعمیرات با سرعت هر چه بیشتر انجام خواهد شد و اطمینان حاصل خواهید کرد که همه اطلاعات مربوطه در مورد ماشین لباسشویی دقیق است و تعمیرکار قطعات لازم را در مراحعه همراه خودش دارد!

با تشخیص هوشمند ال‌جی، خودتان آچار به دست شوید!

نحوه عملکرد قابلیت تشخیص هوشمند

۱- برنامه کاربردی LG Smart Laundry&DW را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

۲- وقتی پیغام خطایی رخ داد، گوشی را نزدیک لوگوی تشخیص هوشمند روی ماشین لباسشویی نگه می‌دارید و راهنمایی‌های ساده‌ای که تلفن می‌دهد را دنبال می‌کنید.

قابلیت تشخیص (عیب‌یابی) هوشمند ال‌جی به لوازم خانگی شما این قابلیت را می‌دهد که خودشان معایب را تشخیص دهند.

اگر گوشی هوشمند در دسترس ندارید با مرکز خدمات ال‌جی تماس بگیرید و گوشی تلفن را نزدیک علامت تشخیص هوشمند روی لوازم خانگی خود بگیرید و راهنمایی‌ها را دنبال کنید. گوشی شما سیگنالی دریافت می‌کند که صدای آن را می‌توانید بشنوید. این کار که بین ۳ تا ۱۲ ثانیه طول می‌کشد توسط یک کامپیوتر عیب‌یاب انجام می‌شود تا طی چند ثانیه مشکل را بررسی کند و تشخیص دهد.

همین! خوشبختانه این کاری است که خودتان هم می‌توانید انجام دهید. اگر هم نیاز به کمک بیشتری داشتید، تیم مرکز خدمات همه اطلاعات لازمی که برای عیب‌یابی و تشخیص مشکل مورد نیاز است را دارد تا به شما کمک کند همه چیز به سرعت پیش رود و به وضعیت طبیعی بازگردد.

با تشخیص هوشمند ال‌جی، خودتان آچار به دست شوید!

منبع: ال جی نیور

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1396,10,19 ساعت 18:50

سلام
ما تازه ماشین ظرفشویی را راه اندازی کردم،موقعی که دوشاخه را به پریز وصل کردم بدون اینکه کلید on را بزنم ماشین روشن میشه و هرچی کلید روشن خاموش را میزنم خاموش نمیشود(خاموش میشود و دوباره خودش بعد چند ثانیه روشن میشود) و خطای AE میدهد،
آب هم داخل شلنگ ورودی نمیاد و فقط صدای ویزه میاد که بنظرم صدای پمپ باشه درضمن چهار چراغ هم خاموش و روشن میشوند و دستگاه هیچ برنامه ای هم نمیگیره
(من روی یه ماشین ظرفشویه دیگه شیر آب را بستم اما فقط خطایIEمیداد و روشن خاموش شدنشم درست بود مثل اون نبود
لطفاً جواب را برایم ایمیل کنید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد