چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

همکاری ال‌جی با هارمان/کاردون برای خلق صدایی خارق‌العاده در تلویزیون‌های OLED و Ultra HD

ULTRA_HD_TVs(UB9800)_Sound_500

 همکاری مشترک ال‌جی و هارمان کاردون تجربه شنیداری شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) همکاری مشترک با هارمان/کاردون (Harman/Kardon) را برای توسعه فناوری صوتی پیشرفته اعلام کرد. این فناوری در دو مدل از تلویزیون‌های OLED و ۵ مدل از تلویزیون‌های Ultra HD گنجانده خواهد شد. سیستم صدای ULTRA Surround یک مکمل عالی برای کیفیت تصویر تحسین‌شده ال‌جی است و انتظار می‌رود سطحی از غوطه‌ور و شگفت‌زده شدن بیننده را ایجاد کند که قبلاً تنها در سینما وجود داشت.

هارمان/کاردون، یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت صدا، با همکاری مهندسان ال‌جی سیستم بلندگویی تولید کردند که می‌تواند صدایی یکنواخت، بدون اعوجاج با صدای بم عمیق و پهنای باند وسیعی ایجاد کند. سیستم ULTRA Surround با کیفیت شگفت‌انگیز صدا را بازتولید می‌کند و بینندگان را در مرکز صحنه‌ای از صدای وسیع که یکنواخت در همه جا پراکنده شده است قرار می‌دهد.  

سیستم ULTRA Surround برای این طراحی شده است که تجربه سینمایی واقعی را ایجاد کند که دامنه پویای فوق‌العاده‌ای دارد و صدا را با دقتی استثنایی متعادل می‌کند. علاوه بر این، سیستم ULTRA Surround پهنای باند وسیعی برای پخش صدا و خروجی قدرتمندی دارد. این سیستم برای صدایی با کیفیت بالا و با جزییات زیاد طراحی شده است تا شنونده را فراگیرد و تجربه حیرت‌انگیزتری نسبت به تلویزیون‌های صفحه‌تخت معمول ایجاد کند.

فناوری ULTRA Surround کیفیت سه‌بعدی را به صدا می‌بخشد تا کوچکترین صدایی شنیده شود. فناوری پیشرفته از الگوریتم شاهکاری بهره‌مند است که صدایی واقعاً راضی‌کننده و عالی تولید می‌کند. بلندگوها هوشمندانه صدا را در چندین جهت پخش می‌کنند، صداهای پس‌زمینه و پیش‌زمینه متعادل می‌کند تا با حرکات صحنه مطابقت داشته باشد و در همان حال نیز دیالوگ‌ها را کاملاً واضح نگه می‌دارد. مثلاً، در صحنه‌ای که باران شدیدی می‌بارد، بینندگان حس می‌کنند که باران در اطراف آنها در حال ریزش است اما هنوز هم می‌توانند دیالوگ‌ها را به وضوح بشنوند.

سیستم ULTRA Surround یک قابلیت رضایت‌بخش در تلویزیون‌های صفحه‌بزرگ و پیشرفته ال‌جی است. بلندگوها صدا را از چندین جهت پخش می‌کنند و امکانات جالبی دارند که فراتر از پشتیبانی تجربه مشاهده سینمایی است. این بلندگوها صدا را بهبود می‌بخشند و شارپ و تیز می‌کنند. نتیجه آن صدایی فریبنده، لبخندآور و فوق‌العاده هیجان انگیز است. مدل‌های جدید از تلویزوین‌های OLED و Ultra HD با ULTRA Surround استاندارد جدیدی برای مشتریانی ایجاد می‌کنند که می‌خواهند نهایت تجربه را از تلویزیون داشته باشند.

این-کیو لی، نایب رئیس و سرپرست بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی، گفت: «تقریباً هر تجربه سرگرمی شگفت‌آور ترکیبی از عنصر شنیداری قدرتمند با جلوه‌های بصری تماشایی است. برای هیجان‌زده کردن و حرکت دادن بینندگان، هارمان/کاردون و ال‌جی با کمک یکدیگر صدای قدرتمند و استثنایی ایجاد می‌کنند که می‌تواند با کیفیت تصویر بی‌نظیر ما همخوانی داشته باشد و در قاب باریک و شیک تلویزیون‌های پیشرفته ما جای می‌گیرد.»

مایکل موزر، رئیس بخش Lifestyle هارمان، گفت: «ما بسیار خرسندیم که در این پروژه پیشرفته شرکت کرده‌ایم و به تحول در کیفیت صدای تلویزیون‌های پدیده نسل جدید کمک می‌کنیم. چه فیلم‌های جنگی و چه برنامه‌های ورزشی پرحرکت یا هر ویدئوی سرگرم‌کننده دیگری تماشا می‌کنید، مشتریان امروز شایسته تجربه صدای شگفت‌انگیزی هستند که با جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای تطبیق داشته باشد. ال‌جی و هارمان/کاردون این تجربه را فراهم خواهند کرد.»

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد