چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

یخچال با لوله‌کشی یا بدون لوله‌کشی؟ مسئله این است

ha-ref-kaiser-feature-Non-Plumbed-Water-Ice-with-the-water-tank

تعویض لوازم منزل اغلب کاری سخت است که نیاز به فوت‌وفن خاص خودش دارد. انتخاب تاکنون این قدر دشوار نبوده است. از همه سخت‌تر این است که نمی‌دانید از کجا شروع کنید.

بگذارید کمی بیشتر وارد جزییات شویم؛ می‌خواهید یک یخچال فریزر نو بخرید که هم یک یخچال فریزر کامل با عملکرد ساده باشد و هم آب‌ریز آن شیک باشد (یاد شیر آب ولرم در وسط تابستان هم بخیر)… ناگهان این سؤال به ذهن شما خطور می‌کند که با لوله‌کشی یا بدون لوله‌کشی؟ کدام را باید انتخاب کنید؟

در اینجا راهنمای کوچکی برای توضیح فواید (و معایب) هر کدام از گزینه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم. امیدواریم انتخاب برای شما راحت‌تر باشد:   

خنک شدن با لوله‌کشی

در این روش، آب (و معمولاً یخ) از شیر آب سرازیر می‌شود. ممکن است لازم باشد با کارشناس تماس بگیرید و درخواست لوله‌کشی کنید. اما دسترسی به نیروی متخصص کم است. یک فیلتر باید هر ۶ ماه عوض شود اما بازه زمانی آن در واقع به تعداد افراد خانواده بستگی دارد و این که هر چند وقت یک بار از این قابلیت استفاده می‌کنید. شما نباید مشکلی در پیدا کردن فیلتر به صورت آنلاین داشته باشید یا آن را از خود شرکت تهیه کنید. یکی از معایب این است که جایگزین کردن فیلتر همیشه، در تمام طول عمر یخچال فریزر شما، هزینه به دنبال خواهد داشت و یخچال شما مدام باید جایی قرار گیرد که به لوله آب دسترسی داشته باشد.

یخچال‌های بدون لوله‌کشی

مدل‌های یخچال بدون لوله‌کشی ممکن است مورد علاقه خیلی از افراد باشد. زیرا از قیمت کمتری نسبت به مدل‌های لوله‌کشی برخوردارند اما لازم است که محفظه آب، که در درب یخچال تعبیه شده است، به صورت دستی پر شود. این محفظه‌ها نهایتاً سه و نیم لیتر گنجایش آب و یخ دارند و بر حسب مصرف خانوار ممکن است لازم باشد روزانه یا هفتگی آنها را مجدداً پر کنید. پس چرا پول بیشتری پرداخت کنید؟ دلیل‌های دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند این یخچال‌ها انتخاب راحتی باشند:

  • در زمان نصب لازم نیست برنامه‌ خاصی برای قرار دادن یخچال داشته باشید؛ به این معنی که لازم نیست جای ثابتی داشته باشد. محدود به یک دیوار خاص نیستید که بخواهید از آب‌ریز استفاده کنید.
  • از آنجا که این آب به درب یخچال متصل است همیشه آب سرد و تازه دارید.
  • محفظه یخچال‌های بدون لوله‌کشی پیچ قابل تطبیقی دارند که به ترجیح خود، می‌توانید به جای استفاده از محفظه یخچال، مستقیماً از بطری استفاده کنید. (البته توصیه نمی‌کنیم که از آب‌میوه یا هر نوشیدنی غیر از آب استفاده کند زیرا لوله‌های داخلی چسبنده می‌شوند).
  • بدون دردسر هستند؛ اگر تصمیم به نقل مکان دارید و می‌خواهید یخچالتان را هم با خود ببرید، هیچ محدودیتی برای جای یخچال در منزل جدید ندارید و هر جایی می‌توان آن را قرار داد.

منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد