چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

سبزیجات تازه‌تر با سرمایش یخچال‌های ال‌جی

3-300x168

کسانی که علاقه به مصرف سبزیجات تازه در غذایشان دارند حتماً همه با این صحنه آشنا هستند:

درب یخچال با کلی اشتیاق باز می‌شود تا برای بیرون آوردن مواد غذایی برای تهیه یک ناهار یا شام خوشمزه اقدام کنید… که ناگهان با مشاهده سبزیجات پلاسیده و پژمرده ناامیدی چهره شما را می‌پوشاند و کشتی‌هایتان غرق می‌شود؛ آن هم وقتی که سبزیجات را همین چند روز پیش‌تر خریده‌ بودید!

قابلیت‌های سردسازی در یخچال‌های ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده است که امکانات زیادی برای نگهداشتن مواد غذایی در درازمدت دارد و وقتی تنها چند برگ ریحان یا سبزیجات دیگر برای سالاد خود لازم دارید، دیگر لازم نیست برای هدر رفتن هزینه خرید یک دسته ریحان و سبزی تروتازه ترشرویی کنید؛ سبزیجات باید چند روز بیشتر دوام بیاورند تا شما بتوانید از آنها برای خوشمزه کردن وعده‌های غذاهایی خود استفاده کنید.  

یکی از این قابلیت‌ها، قابلیت منحصربه‌فرد تعادل رطوبت (Moist Balance Crisper) ال‌جی است که جعبه سبزیجات آن طراحی مشبکی دارد. بنابراین، وقتی رطوبت موجود در سبزیجات و گیاهان تبخیر می‌شود، در این شبکه گیر می‌کند نه اینکه بچکد و اطراف غذای شما لزج کند. (سبزیجات لزج و قهوه‌ای برایتان آشنا است؟)

کمپرسور اینورتر خطی هوا را به طور مؤثری در سرتاسر یخچال پمپ می‌کند و تنها یک نقطه سایش دارد. (یخچال‌های معمولی ۴ نقطه سایش و قطعات بیشتری دارند). بنابراین، وقتی درب یخچال باز می‌شود خیلی راحت‌تر به دمای قبل باز می‌گردد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد