چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تابستان هیجان‌انگیز و ورزشی ال‌جی: چطور ببینیم؟

LA970W-with-Stadium

 

تابستان امسال در برزیل غوغاست…. رژیم‌های ورزشی بازیکنان، شور و اشتیاق طرفداران، اندازه استادیوم و البته جایزه. ورزش‌ها بسیار جذاب هستند. مشکل تهیه بلیط برای تماشای بازی و پروازهای گران است. مگر اینکه خودتان در تدارکات باشید و الا بعید است شما و دوستانتان با هم در یک جا دور هم جمع شوید.

بنابراین، اگر نتوانید از کشور خود به سمت برزیل پرواز کنید تا تابستان ورزشی ۲۰۱۴ را جشن بگیرید، بهترین راه کار این است که در اتاق نشیمن خود لم دهید و از هر پاس، شوت و پرتاب لذت ببرید. برای انجام این کار، شما چند چیز لازم دارید: هله‌هوله که بی برو و برگرد از لوازم ضروری است؛ نوشیدنی‌های هر چه خنک‌تر و تگرگی‌تر را هم نباید از قلم انداخت. اما تمام هله‌هوله‌های ترد و نمکی دنیا و یک مشت دوست و آشنای اینکاره را هم جمع کنید، با وجود یک تلویزیون کوچک و کم‌نور لطفی ندارد…. 

 

غرق تصویر شوید!

بنابراین، امسال بهترین زمان برای خرید یک تلویزیون OLED یا Ultra HD 4K ال‌جی است که همه اطرافیان را راضی نگه دارد.

مطمئناً جای تعجبی برای شما نخواهد بود که بدانید ال‌جی به تازگی چنین مجموعه تلویزیون‌هایی عرضه کرده است که در انتظارند با افتخار روی دیوار شما نصب شوند و شما را در ورزش غوطه‌ور کنند؛ آن هم به روشی که خود را در قلب صحنه و وسط میدان حس کنید.

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی از ۴۹ اینچ شروع می‌شود تا ۸۴ اینچ. اما تلویزیون‌های OLED در ابعاد ۵۵ اینچ و قاب منحنی یا مسطح عرضه می‌شود. بنابراین، همه اتاق‌های نشیمن می‌توانند از حضور یک تلویزیون جدید لذت ببرند.


جزییات و رنگ شگفت‌انگیز و خیره‌کننده  

چرا خودتان را برای یک تلویزیون Ultra HD 4K به زحمت بیاندازید؟ مزیت اصلی جزییات است. جزییات جذاب و دوست‌داشتنی. ویدئوهای Ultra HD 4K وضوحی ۴ برابر وضوح Full HD دارند و مسابقات مرحله نهایی برزیل در اواخر تابستان امسال با ۴K تصویربرداری می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا از پیکسل‌های دوست‌داشتنی بیشترین بهره را ببرید.

البته محتوای معمول Full HD نادیده گرفته نمی‌شود. پشت این صحنه‌های جدی و جذاب محاسبات پیشرفته‌ای است و Full HD و تلویزیون استاندارد با استفاده از فناوری موتور Tru-Ultra HD Engine ال‌جی کیفیت تصویر را ارتقا می‌دهند.

تلویزیون OLED چطور؟ به رنگ‌های زنده و شگفت‌انگیزش فکر کنید… به عمق و کنتراست غنی که شما را به سمت صفحه تلویزیون می‌کشاند… البته قبل از اینکه بتوانید تشخیص دهید که نه! نمی‌توان از صفحه تلویزیون به داخل آن رفت!

تماشای گروهی به دلیل وضوح بالای این تلویزیون بسیار عالی است. تلویزیون‌های ال‌جی از نمایشگر پیشرفته IPS، با رنگ زنده و خارق‌العاده و عمق باورنکردنی، استفاده می‌کند؛ همچنین، از رابط کاربری webOS برای تلویزیون‌های هوشمند جدید بهره می‌برند که تغییر بین محتوا، کنسول‌ها و دستگاه‌ها را مثل آب خوردن امکان‌پذیر می‌کند. آن چنان که لازم نیست شما از تابستان ورزشی جذاب برای لحظه‌ای چشم بردارید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1393,03,05 ساعت 02:12

درود. با سپاس از وبلاگ خوبتان. یک پرسش دارم: آیا مانیتور LG LED IPS 23EA63V را برای فروش دارید؟ با چه قیمتی؟ لطفاً پاسخ بدهید، مشتری واقعی هستم.

برای خرید مانیتورهای ال جی بایستی به نمایندگان مادیران مراجعه کنید، گلدیران نماینده لوازم خانگی و صوتی و تصویری و کولر ال جی در ایرانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد