چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

مایکروفر آسان‌تمیزشوی ال‌جی

LG_May_Newsletter_Blog_Images5

 

بهار است و فصل تمیزکاری و زدودن گردوغبار از بندبند خانه: اما آخرین باری که مایکروفر خود را تمیز کردید کی بود؟ حتماً خانه‌تکانی عید! تمیز کردن مایکروفر همیشه وحشت در دل و جان خانم‌های خانه می‌اندازد. اصلاً کار از این سخت‌تر وجود دارد؟! آنقدر سخت که گاهی اوقات بیشتر ما چند ماهی (شاید هم یک سال) به کلی تمیز کردن مایکروفر را نادیده می‌گیریم. بی‌شک سایش شدید دست و بازوی صاحبخانه را از کار می‌اندازد؛ اما چیزهای آزاردهنده آنقدر کم هستند که شما غذا پختن روی خروارها کثیفی و جرم انباشته شده روی هم را به جان نخرید. اما شاید خیلی از شما ندانید که برخی مایکروفرها شما را عذاب نمی‌دهند و زحمت تمیز کردن خودشان را به عهده می‌گیرند.  

روند پاک کردن مایکروفر نصف روز وقت شما را می‌گیرد. به همین دلیل، جای تعجبی ندارد که وقتی با مایکروفر کثیف مواجه می‌شویم، بیشتر ما خیلی راحت! درب را محکم می‌بندیم و وانمود می‌کنیم که چیزی ندیده‌ایم.

اگر راحت بود چه می‌شد؟! اما متأسفانه، وقتی از رویکرد “بذارش کنار، بهش فکر نکن” استفاده می‌کنیم، تجمع چربی و باقی‌مانده غذا می‌تواند منجر به دود کردن، دقیق نبودن دما و بوی ذغال نامطبوع در ظرف‌ها یا حتی وسایل آشپرخانه بلااستفاده شود.

با مایکروفرهای جدید ال‌جی که قابلیت تمیزشدن آسان (EasyClean) دارند، لازم نیست بین مایکروفر کثیف و دیگر کارهای منزل که مورد علاقه شما نیست یکی را انتخاب کنید. قابلیت EasyClean که منحصراً در اختیار شرکت ال‌جی است، یک قابلیت سریع و راحت است که می‌توانید مایکروفر را با انرژی کمتر، بدون ماده شیمیایی و فقط با اسپری آب به فضای داخلی فر و البته فشار کلید EasyClean تمیز کنید. این قابلیت فر را به مدت ۲۰ دقیقه گرم می‌کند. وقتی فر گرم شد، هر ذره از جرمی که چسبیده و در گوشه و کنار مایکروفر لانه گزیده است راحت پاک می‌شود. به این معنی که دیگر هیچ ذره‌ای به دیواره‌ها نمی‌چسبد و بوی نامطبوع متساعد نمی‌شود. همه اینها بدون هیچ زحمتی از جانب شما انجام می‌شود. با این قابلیت، روند تمیز کردن فر از ساعت‌ها به چند دقیقه کاسته می‌شود. حتی اگر در میان شما کسانی هستند که واقعاً از کار خانه وحشت دارند، قطعاً قابلیت EasyClean ال‌جی را تحسین می‌کنند که مفهوم کلمه “آسان” را واقعاً تحقق می‌بخشد. علاوه بر این، مایکروفرهای ال‌جی که قابلیت EasyClean دارند هنوز هم گزینه برنامه شست‌وشوی سنتی را دارند؛ آن هم برای کسانی که بیش از حد وسواس دارند یا کثیفی زیادی روی هم انباشته شده است.

 

با قابلیت EasyClean ال‌جی، شما می‌توانید شست‌وشوی فصلی (یا اگر بخواهیم صادق باشیم، شست‌وشوی سالانه) و سخت را به کاری سریع، بدون استرس مبدل کنید که زیبایی ظاهری فر شما را حفظ و بهترین پخت را فراهم می‌کند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد