چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

تلویزیون منحنی OLED ال جی به کرج رسید


تلویزیون OLED منحنی ال‌جی  55EA9800 ، که عنوان مبتکرانه‌ترین محصول ال‌جی را از آن خود کرده و نخستین بار در نمایشگاه CES لاس وگاس معرفی شد، اکنون در فروشگاه چشم انداز واقع در میدان توحید کرج جهت بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شد.

نخستین تلویزیون OLED منحنی دنیا، تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش عالی تصاویر است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد و درنهایت، محصول تحول فناورانه از نمایشگرهای صفحه ‌تخت به منحنی است. طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال‌جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان می‌دهد.  
 

تلویزیون منحنی LG 55EA9800 در سایز 55 اینچی به نوعی طراحی شده که بهترین زاویه دید را فراهم می‌کند، زیرا انحنای گوشه‌های پنل، باعث می‌شود که فاصله تمامی نقاط تصویر از چشم ما به یک اندازه باشد.
OLED دارای فناوری پنل جدیدی است که یک بعد جدید به ترکیب رنگی RGB می‌افزاید و WRGB را می‌سازد. به این ترتیب در تلویزیون منحنی ال‌جی از وضوح تصویر 4K یا UHD استفاده نشده است و تفکیک رنگ در این تلویزیون به قدر کافی است. ضمن اینکه نسبت کنتراست در این منحنی به حداکثر رسیده است و می‌تواند طیفی از سیاهی کامل و سفیدی کامل را ارایه دهد.

برخلاف LED‌های مرسوم، OLED‌ها از جایگزین‌های طبیعی (ارگانیک) استفاده می‌کنند که در این مواد با برخورد جریان الکتریکی درخشش ایجاد می‌شود. استفاده از این مواد با کاهش تعداد لایه‌ها در پنل سبب کاهش ضخامت پنل مس شود و نور با گذر کردن از ترکیبی از فیلترها تصاویر با وضوح تصویر بالا می‌سازد.
به این ترتیب، تلویزیون OLED منحنی ال‌جی تنها 4/3 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم  17 کیلوگرم است. به این ترتیب با یک تلویزیون بسیار سبک و بسیار نازک طرفیم.  نکته جالب دیگر در طراحی این تلویزیون علاوه بر استفاده از فیبر کربن در بدنه آن، پایه کریستالی است که به گفته ال‌جی حس شناوری را القا می‌کند. بلندگوهای این تلویزیون نیز از نوع سرامیکی و تخت و شفاف است. این دو بلندگوی 10 واتی در طرف تلویزیون و در پایین آن قرار گرفته است.
تلویزیون OLED منحنی ال‌جی همچنین از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند و کاربر پسند ال‌جی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌هایTag On، Miracast و MHL، این تلویزیون به کاربران امکان می‌دهد تا از متصل کردن آسان دستگاه و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بهره‌مند شوند.  تلویزیون LED منحنی ال‌جی ضمنا با کنترل جادویی Magic Remote عرضه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد