چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

رفع بوی بد از ماشین‌های لباسشویی

washing-machine-smells

یکی از گلایه‌های بیشتر کاربران از همه ماشین‌های لباسشویی که درب آنها از جلو باز می‌شود (ال‌جی و غیر ال‌جی) بوی نامطبوعی است که بعد از استفاده مستمر با گذشت زمان ایجاد می‌کنند. دلیل این بوی زننده نم و رطوبتی است که در داخل ماشین به دام می‌افتد. اصلاً هم مهم نیست که شما به طور مرتب از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنید یا مدت کوتاهی بدون استفاده مانده است: بالاخره بوی نامطبوع ناگزیر متساعد می‌شود.  

با اینکه محصولات پاک‌کننده زیادی در بازار هستند که می‌توانید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی ال‌جی با استفاده از برنامه پاک‌سازی استفاده کنید اما همیشه این محصولات آن قدر خوب نیستند که شما را کاملاً از شر بوی بد خلاص کنند. راهکارهای ارزان‌تری نیز وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و نتیجه بهتری بگیرید. دو منطقه اصلی که باعث ایجاد بوی بد می‌شوند لاستیک درب ورودی و محفظه یا دیگ ماشین لباسشویی است.

۱-      پس از هر بار شست‌وشوی لباس در ماشین لباسشویی، لاستیک درب وردی را پاک کنید تا کاملاً خشک شود.

۲-      هر گونه کپک را با استفاده از مقدار کمی سفیدکننده رقیق از لاستیک پاک کنید. حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا ماده سفیدکننده به خورد کپک برود و سپس آن را به خوبی خشک کند. حتی می‌توانید از ترکیب سرکه سفید و جوش شیرین به جای سفیدکننده استفاده کنید.

۳-      یک پیمانه لیوان آب گرم و یک‌چهارم پیمانه سرکه سفید را داخل یک ظرف بریزید. یک پارچه کهنه پاک‌کننده را مرطوب کنید اما نه طوری که خیس شود. داخل دیگ را پاک و سپس آن را خشک کنید.

۴-      نصف پیمانه سرکه سفید را داخل محفظه ماده شوینده بریزید و برنامه شست‌وشو را به راه اندازید. سرکه به طور معمول هر باکتری که داخل ماشین لباسشویی باشد را از بین می‌برد و شما را از بوی بد نجات می‌دهد. برای بوهای سرسخت و زننده که از بین نمی‌روند، نصف پیمانه جوش شیرین را قبل از شروع برنامه شست‌وشو به دیگ اضافه کنید.

۵-      درب ماشین لباسشویی را تا دو ساعت پس از پایان شست‌وشو باز بگذارید. با این کار، رطوبت ماشین لباسشویی از بین می‌رود.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد