چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی لوازم خانگی ال جی مرحله اول جشنواره تمام عیار ال جی

     

       اسامی برندگان خوش شانس قرعه کشی لوازم خانگی ال جی مرحله اول ، جشنواره تمام عیار  ال جی بشرح ذیل اعلام شد. لازم به ذکر است که از طرف قسمت هدیای گلدیران با مشتریان محترم جهت تحویل هدایا تماس گرفته میشود. 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده السادات عباسی 1394,08,26 ساعت 17:25

باسلام وخسته نباشید.واسه من پیامک اومده که برنده بن خرید800تومانی وساعت مچی شدم.قضیه چیه؟!باتشکر

پیامک رو حذف کنید، کلاه برداریه

مرجان 1394,08,04 ساعت 13:58

سلام....خسته نباشید.
برای من با نام این سایت پیامک اومده که برنده بن خرید شدم.
از من ادرس و مشخصات میخواد.
میخوام بدونم حقیقت داره یا نه....باید چیکار کنم؟

چنین چیزی صحت نداره
عده ای با این اقدامات قصد کلاهبرداری دارن، برای پرهیز از مشکلات بعدی لطفا از ارسال هرگونه مشخصات خودداری کنید.

مرتضی محقق 1394,07,25 ساعت 13:37

سلام
ضمن عرض تشکر به خاطر زحمات که کلیه دست اندرکاران متحمل میشوند.
امیدوارم که در خدماتی که برای کاربرانتون انجام میدین موفق باشید. با تشکر

از لطف شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد