چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج
چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

چشم انداز نمایندگی ال جی در کرج

بلندگوهای خطی 2015 ال‌جی در بازار ایران

1

سبک زندگی مدرن امروز و زندگی در آپارتمان‌های ۵۰، ۶۰ یا نهایتاً ۸۰ متری و دیوار به دیوار بودن با همسایه‌ای که در واحد کناری زندگی می‌کند در شهرها اپیدمی و فراگیر شده است.

حتماً گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده که در سکوت منزل، صدای صحبت کردن افرادی که در واحد بغلی شما زندگی می‌کنند را شنیده باشید! خب، این سرآغاز فاجعه است. چه فاجعه‌ای؟ این که همان طور که شما صدای آنها را می‌شنوید، آنها هم صداهایی که در منزل شماست را می‌شنوند! به عبارت ساده و به زبان عامیانه، شما جرئت نفس کشیدن در خانه خود را ندارید!!!  

با این حساب، دیگر نباید دلتان را به خرید سیستم‌های حجیم و غول‌پیکر صوتی خوش کنید زیرا هر لحظه که صدای تلویزیون یا موسیقی از خانه شما بلند شود، اولین کسی که درب منزل شما را می‌زند، همسایه دیوار به دیوارتان است! علاوه بر آن، مگر چند بار در سال می‌خواهید جشن تولد، مراسم سالگرد ازداوج یا هر جشن دیگری را برگزار کنید که نیاز به یک سیستم صوتی حرفه‌ای و چندین بلندگو و ساب‌ووفر عظیم‌الجثه باشد؟ اصلاً آیا منزل شما برای چنین سیستم‌های صوتی غول‌پیکری که فضای زیادی را اشغال می‌کنند جا دارد؟

همین دلایل کافیست تا شما هم سبک مینیمالیست و مدرن عصر جدید را پیش بگیرید و سعی کنید سیستم صوتی و تصویری منزل خود را به گونه‌ای تهیه کنید که کمترین فضا را اشغال کند و در عین حال بالاترین کیفیت صدا و زیباترین طراحی را داشته باشد؛ حالا تنها یک سؤال می‌ماند که باید پاسخ داد… چه چیزی بخرم؟ از کجا بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که به جای سینمای خانگی با چندین بلندگو و ساب‌ووفر، که البته بی‌شک صدایی قدرتمند دارد، یک بلندگوی خطی ال‌جی بخرید. بلندگوهای خطی ال‌جی یا ساندبار (Sound Bar) بسیار باریک هستند، قابلیت نصب بر روی دیوار دارند، بی‌سیم هستند، طراحی مدرنی دارند که بدون شک با دکوراسیون داخلی منزل شما همخوانی دارد، فایل‌های موسیقی را با صدایی طبیعی، عالی و مشابه اصل پخش می‌کنند.

مدل‌هایی که در تصویر زیر می‌بینید، بلندگوهای خطی ۲۰۱۵ ال‌جی در بازار ایران هستند که می‌توانید آنها را از فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران خریداری کنید.

2


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد